Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii instalatii sanitare la Grup Scolar I.Mincu, Timisoara


Detaliu pentru invitatia numarul 184456
Autoritate contractanta
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reparatii instalatii sanitare la Grup Scolar I.Mincu, Timisoara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45332400-7 - Lucrari de instalare de echipamente sanitare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: lucrari de remontare tamplarie la sali clasa, zugraveli, vopsitorii interioare si exterioare, montare pardoseli la grupurile sanitare, placaje faianta la grupuri snaitare, reparatie si inlocuire instalatie sanitara inclusiv obiecte sanitare, conform caietului de sarcini.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 14.11.2008 07:48
Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2008 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Bv. C.D.Loga nr.1, Primaria Timisoara, camera 12, ghiseul 9 sau 10, cod postal 300030
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.11.2008 16:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Timisoara, Bv. C.D.Loga nr.1, Serviciul Achizitii Publice, camera 229
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; informatii generale; in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);2. Certificat constatator - O.R.C.;3. bilant contabil, sold creditor la cont 121; 4.Informatii personal: declaratie personal, lista persoanele responsabile pentru executie -7 muncitori din care minim: 1 tamplar, 1 zidar, 1 betonist, 2 faiantari, 2 instalatori sanitari;obligatii contractuale in desfasurare; informatii privind subcontractantii, acorduri de subcontractare, acorduri de asociere;5. Standarde de asigurare a calitatii pentru executie lucrari similare: copii certificat ISO 9001, ISO 14001, 18001, pentru lucrari similare sau contract consultanta pt. obtinere certif.; conform documentatiei de atribuire.
Primaria Timisoara, cam. 229.Cost: 50 lei.Plata/ridicare doc./orar: numerar/11:30-12:30, marti, joi si intre 15:00-17:00;virament/08:00-14:00, marti, joi si intre 15:00-17:00. Inform: www.primariatm.ro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer