Achizitie publica - Reparatii interioare - Corp Vestiare Gospodaria de Carbune
Detaliu pentru invitatia numarul 337336
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337336/12.10.2012
Denumire contract: Reparatii interioare - Corp Vestiare Gospodaria de Carbune
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: strada UZINEI nr. 1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Electrocentrale Craiova, Registratura, etaj VI, strada Unirii nr. 147, jud. Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200330, telefon: +40 0351403462, fax: +40 0251594837, persoana de contact: Verona Dalri - Serviciul Achizitii Lucrari
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Electrocentrale Craiova, Sala Licitatii, etaj III, strada Unirii nr. 147, jud. Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200330
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii interioare - Corp Vestiare Gospodaria de Carbune
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de reparatii la cladirea , ,Corp Vestiare Gospodaria de Carbune de la Uzina Isalnita ?? constau in remedierea finisajelor interioare prin placaje cu gresie de faianta, vopsitori lavabile si in ulei, reparatii tencuieli, inlocuire tamplarie (usi ), lucrari de reparatii aferente instalatiilor sanitare electrice, incalzire precum si lucrari in scopul eliminarii deficientelor semnalate privind modul de preparare al apei calde de consum.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 395, 274.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 7000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorForma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: 1)virament bancar in cont RO 08BRDE170SV50281981700 deschis laBRD ? Sucursala Craiova2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezentain original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireGarantia trebuie sa fie irevocabilaInstrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) Conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, saub) Neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate3) Ordin de Plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.cont RO 08BRDE170SV50281981700 deschis laBRD ? Sucursala CraiovaNota: Ofertantul pierde o parte din garantia de participare in masura in care CNSC respinge contestatia depusa de acesta ca fiind nefondata .Cuantumul ce va fi retinut conform art. 278^1 alin a) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare este de: 3952, 74 lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie : a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, depus de prestator la Serviciul Achizitii al achizitorului, printr-un mijloc care asigura inregistrarea in termen de 15 zile de la semnarea contractului de ambele parti contractanteb) Retineri succesive din plata cuvenita conform facturilor partiale.In acest cazexecutantul are obligatia, in termen de 15 zile de la semnarea contractului, de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statuluiconform celor mentionate in HG nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare)-Prezentare Formular 5 in original. Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 6 in original Se va prezenta de tertul sustinator numai lit. a), c1) si d) din art. 181/2006 daca este cazul;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 7in original;Certificat de Atestare Fiscala (datorii la bugetul consolidat general) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat-Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (prezentare formulare tip in original sau copie lizibila certificata conform cu originalul);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP-Prezentare Formular 10 in original;Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazuta la art.69ยน(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-Declaratia privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante si anume: Constantin Balasoiu? Director; Veronica Nica ? Director Economic;Vergil Soare?Director Comercial; Viorel Gherghina?Director Uzina Isalnita; Sef Serviciu Juridic?Daniela Patru-Prezentare Formular 11 in original Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul Cerinta nr. 1 ?pentru Persoane juridice/fizice romanePrezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din judetul sau din municipiul Bucuresti, unde isi au sediul-Document emis de Oficiul Registrului Comertului din judetul sau din municipiul Bucuresti unde isi au sediul emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC-Prezentare document in original sau copie lizibila certificata conform cu originalulObs. In cazul in care certificatul a fost prezentat in copie conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2-Persoane juridice /fizice strainePrezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(prezentare document in copie lizibila certificata conform cu originalul)Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani(conform Formular 9) continand valori, perioade de executie lucrare, locul executiei lucrarilor, beneficiari insotita de certificate de buna executie / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client beneficiar Lista va cuprinde minim un contract insotit de P.V recetie si document constatator care sa ateste ca ofertantul a mai efectuat lucrari similare, Documente (Atestat eliberat de ANRE) caresa confirme ca ofertantul detine atestat de tip Be ? executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV conform Ord. 24/2007 ANRE, Documente (atestat eliberat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului) care sa confirme calitatea de Responsabil Tehnic cu Executia (in domeniul constructiilor civile si industriale) a unei persoane care face dovada de angajat cu contract de munca sau de colaborare al ofertantului ., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de incheiere, fie a unui ?angajament?, fie a unui ?contract de inchiriere cu clauza suspensiva?) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie lucrari, Declaratie pe proprie raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de executie lucrari, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze precum si datele de recunoastere ale acestuia, Informatii referitoare la studiie, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor Prezentare documente care sa ateste ca sistemul de management al calitatii ofertantului este certificat de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, standardul de calitate aplicabil fiind SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 16:27