Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii interioare Camin Cultural in Comuna Cetate , judetul Dolj


Detaliu pentru invitatia numarul 346016
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CETATE (CONSILIUL LOCAL CETATE)
Numar invitatie: 346016/29.04.2013
Denumire contract: Reparatii interioare Camin Cultural in Comuna Cetate , judetul Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CETATE (CONSILIUL LOCAL CETATE)Cod fiscal: 4553470, Adresa: COMUNA CETATE , JUDETUL DOLJ, Cetate, Telefon: 0251/364.022, Fax: 0251/364.022
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CETATE , JUDETUL DOLJ, Cetate, Romania, cod postal: 207190, telefon: +40 0251364022, fax: +40 0251364022, persoana de contact: PRIMARIA CETATE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA CETATE , JUDETUL DOLJ, Cetate, Romania, cod postal: 207190, telefon: +40 0251364022, fax: +40 0251364022, PRIMARIA COMUNEI CETATE , CALEA SEVERINULUI , NR. 83
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii interioare Camin Cultural in Comuna Cetate , judetul Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de reparatii interioare la caminul cultural din Comuna Cetate , judetul Doljvaloare estimata fara TVA 258.000 ron , din care diverse si neprevazute 2%, respectiv 5.031 lei , astfel :258.000 - 5.031 =252.969 ronPentru cursul de schimb ca va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita in alta moneda - cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare
II.1.6) CPV: 45450000-6 - Alte lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 258, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum :5000 lei ( data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii garantiei de participare constituita in alta moneda este cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare )Perioada de valabilitate :60 de zile de la data limita de depunerea ofertelor egala cu perioada de valabilitate a oferteiForma de constituire : conform prevederilor art. 86 , alin. 1 si 5 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , respectiv : virament bancar , instrument de garantare prezentat in original , in cuantumul si pentru perioada solicitata prin documentatie ; depunere la casierie a unui ordin de plata , fila cec ( confirmate de catre banca ) saua sumei in numerar . Garantia de participare este irevocabila , iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat , respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate conform contract sau neconditionat , la prima cerere a beneficiarului , pe baya declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate , conform prevederilor art. 86 , alin. 3 lit a si b din HG nr. 925/2006Pentru virament bancar se va utiliza contul : RO33TREZ2935006XXX000461 , Trezoreria Calafat , CIF 4553470Autoritatea contractanta va retine garantia de participare , ofertantul pierzind astfel suma constituita , atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin 1 din HG nr. 925/2006si de art. 278 1 , alin. 1 din OUG nr. 34/2006 , cu moidifcarile si completarile ulterioareDovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine ofertaReturnarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 din HG nr. 925/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Cuantum :10% din valoarea contractului fara TVAForma de constituire : integral , conform prevederilor art. 90 , alin. 1 din HG nr. 925/2006Dovada constituirii garantiei buna executie se va face in termen de cel mult 3zile de la data inregistrarii contractului la autoritatea contractanta , sub sanctiunea rezilierii contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 334/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 334/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 334/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 334/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : DUTA MARINPrimarFLORESCU TRINCA FIBIEAViceprimarARNAUTU GHILA GABRIELASecretarCHILOM LENUTA ContabilONEL ELENA ConsilierRADA OLIVIA MARINELA ConsilierDINCA SIMONA MANUELA ConsilierGODEA GEORGE ConsilierLAPADAT MIRCEA TELUConsilierBRAN MIHAI ConsilierPOIANA OVIDIU ConsilierSOLOMON IULIANA NICOLETA ConsilierANGHELINA DANIEL ConsilierSTANCIU TINCUTA ConsilierCOMBEI CONSTANTINConsilierCHILOM LUCIAN ConsilierCONSTANTIN GHEORGHEConsilierTANASIE GHEORGHE ConsilierOfertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul / tertul sustinator care se afla in situatia prevazuta la art. 69 1 din OUG nr. 34/2006 , va fi exclus din procedura .In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular .In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau terti sustinatori , formularul va fi prezentat si pentru acestia.- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv bugetul local original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.( formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident ) .Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara cele in care se depun ofertele . Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este de 25 a fiecarei luni . Se vor completa esalonarile sau compensarile , aporbate de organele competente in domeniu si dovada incadrarii in termen , in cazul existentei unor datorii . -Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor -original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?- documente care atesta statutul de IMM pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/20004( daca este cazul )In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o va realizaPersoane fizice / juridice straine- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica /juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaIn cazul depunerii unei oferte comune , fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente pentru partea de contract pe care o va realiza .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani minim 500000 ron .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratia si Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor- Lista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune in derularea contractului - Certificat ISO 9001 / echivalent , valabil la data limita a depunerii ofertei copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?- Certificat ISO 14001 / echivalent , valabil la data limita a depuneriiofertei copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
garantia acordata lucrarii
30
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2013 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer