Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii interioare, exterioare si schimbare de destinatie din spatiu pentru cazare in spatii pentru sanatate la imobilul situat in Timisoara, strada Daliei nr. 17


Detaliu pentru invitatia numarul 356355
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Timisoara
Numar invitatie: 356355/06.12.2013
Denumire contract: Reparatii interioare, exterioare si schimbare de destinatie din spatiu pentru cazare in spatii pentru sanatate la imobilul situat in Timisoara, strada Daliei nr. 17
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: RO14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: +40 256408367, Fax: +40 256408477/+40 204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv. C.D. Loga nr. 1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, persoana de contact: Serv. Relationare Directa cu Cetatenii, ca.m 12 -parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bv. C.D. Loga nr. 1, Timisoara, parter - Sala licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii interioare, exterioare si schimbare de destinatie din spatiu pentru cazare in spatii pentru sanatate la imobilul situat in Timisoara, strada Daliei nr. 17
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului se vor executa lucrari reparatii interioare, exterioare si schimbare de destinatie din spatiu pentru cazare in spatii pentru sanatate, in conformitate cu cerintele impuse prin documentatia tehnica. Valoarea totala estimata a contractului este de 11.169.608 lei fara TVA din care 862707 lei fara TVA reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute, respectiv 10 % din valoarea lucrarilor de executie de C+M, in conformitate cu HG 28/2008.de baza .Valoarea estimate a lucrarilor este compusa din: 8.627.072 lei fara TVA ? reparezinta contravaloarea lucrarilor de C+M (subcapitolul 1.2-amenajarea terenului, subcapitolul 1.3 ? amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala, subcapitolul 2.1 ? alimentare cu energie electrica, subcapitolul 2.4.- racord si lucrari rutiere, cap.4 ? Cheltuieli pentru investitia de baza ? subcapitolul 4.1 ? constructii si instalatii si subcapitolul 4.2 ? montaj utilaje tehnologice si subcapitolul 5.1.1 ?lucrari de constructii pentru organizare santier ? 1% din subcapitolul 4.1)1.679.829 lei fara TVA ? reprezentand cheltuieli pentru utilaje, echipamente tehnologice si functionare cu montaj (subcapitolul 4.3 ? utilaje, echipamente tehnologice si functionare cu montaj).862.707 le fara TVA ? reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute, conform HG 28/2008 in cuantum de 10% aplicat la valoarea estimata a lucrarilor de constructii montaj (C+M).In cazul in care se intampina dificultati la descarcarea documentelor, va invitam la sediul autoritatii contractnte, B-dul C. D. Loga nr.1, etajul II, cam. 223, Serviciul Achizitii Publice, luni ? joi ? orele 08:00-15:00 si vineri ? 08:00 ? 13:00, pentru a ridica CD-ul care contine doar documentatia tehnica, fara eventualele raspunsurila clarificari. Persoana care se va prezenta pentru ridicare CD, va avea o imputernicire din partea operatorului economic.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 169, 608 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 100.000 lei, perioada de valabilitate ? minim 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor, stabilit in inv. de participare. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 alin.(1), (2) si (3) din HG925/2006: - prin virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Garantia de participare poate fi depusa si in euro sau in alte monede, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR in data de 10.12.2013. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art.16, alin.(2), din Legea 346/2004
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(2, 5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depuse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art 181, litera a), c^1) si d)din OUG 34/2006 -;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar?Nicolae Robu, Viceprimari: Traian-Constantin Stoia;Administrator public: Sorin DragoiDirector economic-Smaranda Haracicu;Consilieri locali: Barsasteanu Florica; Boglut Dorel; Boncea George?Flavius; Ciuhandu Ovidiu; Dimeca Radu Dragos; Folica Petrica; Geana Nistor Pavel; Grigoroiu Grigore; Herzog Bogdan Radu; Jichici Ciprian-Corneliu; Jumanca Romanita ?Adina ?Delia; Mosiu Simion; Olteanu Ramona-Isabela; Orza Adrian Romita; Petrisor Andrei?Romulus; Ruset Vasile; Sandu Constantin?Stefan; Saracan Maria; Simonis Alfred?Robert; Stoian Florian; Taropa Lucian Dorel; Tirziu Adelina-Larissa; Toanca Radu -Daniel; Vesa Vasile-Teodor; Wolf Elena; site: www.primariatm.ro;Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: TITULARI: Presedinte: Dan Aurel DiaconuViceprimarMembrii: Gabriela ViziteuSef Birou TehnicMarius DumaConsilier Biroul TehnicSteliana StanciuSefServiciul BugetCorina RaduConsilier Serviciul Achizitii PubliceCrenguta OpreaConsilier Serviciul Achizitii PubliceAdina BaloghConsilier JuridicMEMBRII DE REZERVA: Presedinte: Mihai CostaDirector Directia Institutii Scolara, Medicale, Sportive si CulturaleMembrii: Pascu BurticConsilierBirou TehnicPaulian GamaConsilier Biroul TehnicRamona RaduConsilier Serviciul BugetMaria MezeiConsilier Serviciul Achizitii PubliceLucretia SchiporConsilier Serviciul Achizitii PubliceTeodora Olimpia GentimirConsilier JuridicExperti cooptati: TITULARI: - Silvia Pavleac ? Referent Birou TehnicMEMBII DE REZERVA: Mariana Heghes ? Consilier Birou Tehnic5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ?;b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta poate fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Datele/informatiile precizate in aceste documente sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Lucrarile similare de constructii din prezenta procedura, sa aiba corespondent in domeniile de activitate cuprinse in datele/informatiile precizate in aceste documente, care trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) ? se vor demonstra (dupa caz) prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima: Prezentarea de informatii generale privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari (2010, 2011, 2012), care sa fie de minim 11.000.000 lei fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cifrei de afaceri. Pentru demonstrarea cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari, ofertantul va completa formularul de informatii generale (Formular B1), luand in considerare cifra de afaceri anuala pentru fiecare din cei trei ani si aplicand media la suma acestora. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM, pentru a beneficia de reducerea cu 50% a cifrei de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Resurse umane 1.a) Se va prezenta declaratia privind efectivul mediu anual si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani - Formular 12I; - Anexa 1 la Formular 12I - lista nominala cu personalul cheie care va fi utilizat pentru indeplinirea contractului;, 1.b) Personalul cheie care va fi utilizat pentru indeplinirea contractului prezentat in Anexa la Formular 12I, trebuie sa acopere urmatoarele pozitii cheie: 1.b) Sef de santier. Se vor anexa: - CV document semnat de titular in original/copie legaliz./copie lizibilasemnata si de ofertant cu mentiunea? cf. cu originalul, din care sa rezulte experienta profesionala;
- declaratie de disponibilitate - document semnat de titular, in original, 1.c) Unul sau mai multi responsabil/responsabili tehnic/tehnici cu executia ? atestat/i pentru lucrari de constructii, in conformitate cu Legea 10/1995 si Ord.777/2003, pentru domeniile: - Constructii civile, industriale, agrozootehnice; e- Constructii rutiere, drumuri.Se vor anexa: - certificate/certificat de atestare/ legitimatie/legitimatii valabil/e la data limita de depunere a ofertei - copii lizibile, semnate de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?; -declaratie de disponibilitate - document semnat de titular, in original., 1.d) Responsabil SSM in conformitate cu Legea 319/2006 Se vor anexa: - dovezi care sa ateste calificarea in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca conf cu legislatia in vigoare - copii lizibile, semnate de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?; - declaratie de disponibilitate - document semnat de titular, in original., 2.Experienta similara: 2.a) Se va prezenta o declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, perioada raportata la data limita de depunere a ofertelor-Formular 12F privind lista Anexa la Formular 12F., 2.b) Pentru una sau mai multe din lucrarile similare din lista, a caror valoare insumata este de min.5.500.000 lei fara TVA, se vor anexa: - certificari de buna executie (PV de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala/recomandari din partea beneficiarului /certificate constatatoare, etc.), continand beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate conform normelor profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;, 3. Dotari tehnice: Declaratia + Lista cu utilaje, instalatii, echip. tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-Formular 12H insotit de lista anexa in care se va mentiona modul de asigurare a acestora pe perioada derularii contractului., 4.Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul): 4.a)Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii, conform Formular 12G, precum si acordurile de subcontractare Formular 15; Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr.nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica; 4.b) Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului - Formular 14. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/echivalent si a standardelor de protectia mediului ISO 14001/echivalent, pentru executia lucrarilor similare, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2013 16:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer