Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii interioare si exterioare cladiri de pe centura Bucuresti pentru statiile:Bucuresti Progresu,Berceni,Popesti Leordeni,Bucuresti Sud-grupa Tehnica(cladiri statie,grupuri sanitare,sali de asteptare)


Detaliu pentru invitatia numarul 324935
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Numar invitatie: 324935/24.04.2012
Denumire contract: Reparatii interioare si exterioarecladiri de pe centura Bucuresti pentru statiile: Bucuresti Progresu, Berceni, Popesti Leordeni, Bucuresti Sud-grupa Tehnica(cladiri statie, grupuri sanitare, sali de asteptare)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/3192433, Fax: 021/3192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Piata Garii de Nord nr.1-3, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010858, telefon: +40 0213199539/133204, fax: +40 0213182381, persoana de contact: Serviciul Comercial-Biroul Achizitii Publice, cam.56, etj.1,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CREIR CF Bucuresti, Piata Garii de Nord, nr. 1-3, sector 1, Bucuresti , Serviciul Comercial - Biroul Achizitii Publice , camera 56 , etaj I
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii interioare si exterioarecladiri de pe centura Bucuresti pentru statiile: Bucuresti Progresu, Berceni, Popesti Leordeni, Bucuresti Sud-grupa Tehnica(cladiri statie, grupuri sanitare, sali de asteptare)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii interioare si exterioarecladiri de pe centura Bucuresti pentru statiile: Bucuresti Progresu, Berceni, Popesti Leordeni, Bucuresti Sud-grupa Tehnica(cladiri statie, grupuri sanitare, sali de asteptare), conform Caiet de sarcini.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 242, 484 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4849 lei, Garantia pentru participare poate fi constituita sub una din urmatoarele forme: a)scrisoare de garantie bancarab)ordin de plata in favoareaautoritatii contractante nr.RO 07 BTRL 0450 1202 U463 57XXdeschis la Banca Transilvania , Sucursala Victoria , confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.c)numerar la casieria Sucursalei CREIR CFBucurestiScrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, care nu se afla in stare de faliment sau reorganizare. Scrisoarea de garantie in original nu se introduce in oferta sigilata, se va prezenta comisiei de evaluare in sedinta de deschidere a ofertelor, de catre persoana imputernicita sa reprezinte firma ofertanta.Se va utiliza modelul indicat in Formularul4 (Sectiunea III )Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile ti completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu cea a ofertei si anume 90 de zile, de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 10% din val contract de executie lucrari , fara TVA.Mod de constituire a garant de buna executie a contract: Scrisoare de garantie bancara; Instrument de garantare emis de o societate de asigurari;prin retineri succesive de 10 % din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschidela unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesivede 9, 5 % din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurentasumei stabilite drept garantie de buna executie .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind Eligibilitatea- Formularul 12 A din Sectiunea FormulareDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si si completarile ulterioare- Formularul 12Bdin Sectiunea FormulareDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34 / 2006 FormularulB2din Sectiunea FormularePersoane cu functie de decizie in vederea atribuirii contractuluiMaraloi Laurentiu ? Director RegionalNedelcu Camelia ?Sef Divizie PatrimoniuRadu Liviu ?Contabil Sef RegionalGheorghe Vasilica ? Sef OficiuJuridicSelmereanu Dana ? Sef Serviciu Administrare PatrimoniuFloricel Caroleta ? Biroul Achizitii PubliceCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul B1 din Sectiunea Formulare.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz)-Formularul 12C din SectiuneaFormulareCertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat(MFP-ANAF)care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta .Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul1.Autoritatea contractanta are dreptulde a exclude dinprocedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca: a)a intrat in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c1)in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs saueste de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia.d)a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie2.Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata, si anume: Ofertantul /candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului , emis cu maxim 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa cuprinda si activitatide tipul celor supuse procedurii de achizitie in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor.In etapa de evaluare comisia va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator emis de Registrul Comertului, in original/copie legalizata pentru conformitate.Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic feroviar, eliberate de AFER ?pentru lucrari de constructii civile, valabile la data depunerii ofertelor.Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajamentprin care, in cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar , agrementului tehnic feroviar pe perioada de derulare a contractului va proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale completata in conformitate cu FormularulB3 din Sectiunea III ? FormulareOfertantul va demonstra cifra medie anuala de afaceri din cel mult ultimii 3 aniin valoare totala de cel putin: 484.568 lei, in functie de informatiile si documentele disponibile.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani- Formularul 12Edin Sectiunea III - Formulare, Experienta similara- Formularul B4, din Sectiunea III -FormularePentru demonstrarea experientei similare (Formular B4 din Sectiunea III) se solicita ca cerinta minima finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de lucrari similare a carui valoare este mai mare sau egala cu 242.484 lei., Recomandari ? Formularul B5, Sectiunea III -Formulare, ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere? Ofertantul va prezenta Formularul 12 I din Sectiunea III - Formulare.- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.- Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate responsabil cu asigurarea calitatii, ? Declaratie privind , utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice ? - Formularul 12 Hdin Sectiunea III ? Formulare., Declaratieprivind parteadin contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008al sistemului calitatii, valabil la data depunerii ofertelor, in copie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se afla publicata la prezenta invitatie de participare la rubrica Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer