Achizitie publica - Reparatii interioare si exterioare cladiri de pe Centura Bucuresti pentru statiile: Otopeni, Pantelimon, Voluntari(cladiri statie, grupuri sanitare, sali de asteptare)
Detaliu pentru invitatia numarul 324927
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Numar invitatie: 324927/24.04.2012
Denumire contract: Reparatii interioare si exterioare cladiri de pe Centura Bucuresti pentru statiile: Otopeni, Pantelimon, Voluntari(cladiri statie, grupuri sanitare, sali de asteptare)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/3192433, Fax: 021/3192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Centrul Regional de Exploatare Intretinere si Reparatii CF Bucuresti, Str.Piata Garii de Nord, Nr. 1-3, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010858, telefon: +40 0213199539/133204, fax: +40 0213182381, punct de contact: Serviciul Comercial-Biroul Achizitii Publice, Etaj 1 camera 56
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Centrul Regional de Exploatare Intretinere si Reparatii CF Bucuresti, Str.Piata Garii de Nord, Nr. 1-3, Sector 1, Bucuresti- Serviciul Comercial-Biroul Achizitii Publice, Etaj 1 camera 56
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii interioare si exterioare cladiri de pe Centura Bucuresti pentru statiile: Otopeni, Pantelimon, Voluntari(cladiri statie, grupuri sanitare, sali de asteptare)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii interioare si exterioare cladiri de pe Centura Bucuresti in statiile: Otopeni, Pantelimon, Voluntari ( cladiri statie , grupuri sanitare , sali de asteptare ), conform Caiet de sarcini si Proiectul Tehnic
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 265, 618 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in valoare de :5.312 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu cea a ofertei si anume 90 zile, de la data limita stabilita pentru depunere a ofertelor.Garantia pentru participare poate fi constituita sub una din urmatoarele forme: a)scrisoare de garantie bancara;b)instrument de garantare emis de o societate de asigurari;c)ordin de plata in favoareaautoritatii contractante nr. RO 07 BTRL 0450 1202 U463 57XXdeschis la Banca Transilvania, Sucursala Victoria, confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;d)numerar la casieria Sucursalei CREIR CFBucuresti.Scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania. Se va utiliza modelul indicat in Formularul 4 (Sectiunea III ) Garantia de participarenu se introduce in oferta sigilata, se va prezenta in afara plicului.Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile ti completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 10 % din valoare fara TVA a contractului de executie lucrari. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: -Scrisoare de garantie bancara-prin retineri succesive de 10% din plata cuvenita pentru facturile partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive de 9, 5% din sumele datorate si cuvenite contractului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind Eligibilitatea-Formularul 12A din Sectiunea III -Formulare-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formular 12 B din Sectiunea III-Formulare;
-Declaratie privind neincadrarea la art.69^1 din OUG 34/2006-FormularulB2 din Sectiunea III ? FormularePersoane cu functii de decizie in vederea atribuirii contractului : Maraloi Laurentiu ? Director RegionalNedelcu Camelia ? Sef Divizie PatrimoniuSelmereanu Dana ? Sef ServiciulAdministrare PatrimoniuRadu Liviu ? Contabil Sef RegionalGheorghe Vasilica ? Sef Oficiul JuridicLulea Constanta ?Birou Achizitii Publice-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf.Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010- Formularul B1din Sectiunea III- Formulare;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz) - Formularul 12C din Sectiunea III ? FormulareIn cazul depunerii unei oferte comune, in dosarul cu documentele de calificare se va depune asocierea in care se va specifica cine este liderul de asociere.Daca oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea se va legaliza inainte de semnarea contractului. Asociatii desemneaza din randul lor pe acela care, in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, il reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie, lucru ce va fi consemnat in actul de asociere.In situatia asocierii toti operatorii economici vor prezenta documentele de calificare solicitate la pct. III. 2.1 a si III. 2.1 b.a )Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune ofertab) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ( MFP - ANAF) care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune ofertaCertificatele constatatoare vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul -Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului , emis cu maxim 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa cuprinda si activitatide tipul celor supuse procedurii de achizitie - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor-Autorizatie de Furnizor Feroviar ? AFER, pentru lucrari de constructii civile , valabila de la data depunerii ofertelor .-Agrement Tehnic Feroviar ? AFER pentru lucrari de constructii civile, valabil de la data depunerii ofertelor.Ofertantul trebuie sa prezinte un angajament in care va mentiona faptul ca isi va prelungi valabilitatea Autorizatiei si Agrementul AFER daca pe parcursul derularii contractului vor expira.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale completata in conformitate cu FormularulB3 din Sectiunea III ? Formulare.Ofertantul va demonstra cifra medie anuala de afaceri din cel mult ultimii 3 ani in valoare totala de cel putin 531.236 lei in functie de informatiile si documentele disponibile.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani- Formular 12E din Sectiunea III - Formulare, Experienta similara ? Formularul B4din Sectiunea III ? Formulare. Pentru demonstrarea experientei similarese solicita ca cerinta minima finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de lucrari similare a carui valoare este mai mare sau egala cu 265.618 lei., Recomandari ? Formularul B5din SectiuneaIII - Formulare, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - Formularul 12 I din Sectiunea III - Formulare.- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.- Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate responsabil cu asigurarea calitatii., Declaratie privind utilajele , instalatiile si echipamentele tehnice - Formularul 12 H din Sectiunea III - Formulare., Declaratieprivind parteadin contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008 , valabil la data depunerii ofertelor, in copie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se afla atasata la prezenta invitatie de participare la rubrica Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 10:16