Achizitie publica - Reparatii interioare si exterioare cladiri de pe Centura Bucuresti in statiile Bucuresti Vest , Varteju , Mogosoaia , Jilava ( cladiri statie , grupuri sanitare , sali de asteptare )
Detaliu pentru invitatia numarul 324931
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Numar invitatie: 324931/24.04.2012
Denumire contract: Reparatii interioare si exterioare cladiri de pe Centura Bucuresti in statiile Bucuresti Vest , Varteju , Mogosoaia , Jilava( cladiri statie , grupuri sanitare , sali de asteptare )
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/3192433, Fax: 021/3192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Regionala CF Bucuresti, Piata Garii de Nord, nr. 1-3, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010858, telefon: +40 0213199539 /133204, fax: +40 0213182381, persoana de contact: Liliana Lospa - Serviciul Comercial - Biroul Achizitii Publice , camera 56 , etaj I
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Regionala CF Bucuresti, Piata Garii de Nord, nr. 1-3, sector 1, Bucuresti , Serviciul Comercial - Biroul Achizitii Publice , camera 56 , etaj I
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii interioare si exterioare cladiri de pe Centura Bucuresti in statiile Bucuresti Vest , Varteju , Mogosoaia , Jilava( cladiri statie , grupuri sanitare , sali de asteptare )
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii interioare si exterioare cladiri de pe Centura Bucuresti in statiile Bucuresti Vest , Varteju , Mogosoaia , Jilava( cladiri statie , grupuri sanitare , sali de asteptare ), conform Caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 242, 695 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in valoare de :4.853 leiGarantia pentru participare poate fi constituita sub una din urmatoarele forme: a)scrisoare de garantie bancarab)instrument de garantare emis de o societate de asiguraric)ordin de plata in favoareaautoritatii contractante ; cont nr. . .RO 07 BTRL 0450 1202 U463 57XXdeschis la Banca Transilvania , Sucursala Victoria , confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.d)numerar la casieria Sucursalei CREIR CFBucurestiScrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, care nu se afla in stare de faliment sau reorganizare.Se va utiliza modelul indicat in Formularul4(Sectiunea III )Garantia de participarenu se introduce in oferta sigilata, se va prezenta comisiei de evaluare cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor .Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile ti completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si anume 90 de zile, de la data limita stabilita pentru depunere aofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 10 % din valoarea fara TVA a contractului de executie lucrari .Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului : -Scrisoare de garantie bancara-Instrument de garantare emis de o societate de asigurari-prin retineri succesive de 10 % din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide launitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia , un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indepl contr, autorit contract urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contract pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind Eligibilitatea - Formularul12 Adin Sectiunea III - Formulare.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si si completarile ulterioare - Formularul 12Bdin Sectiunea III- Formulare, Declaratieprivind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34 / 2006 FormularulB2 din Sectiunea III ? FormularePersoane cu functii de decizie in vederea atribuirii contractului : Maraloi Laurentiu ? Director RegionalNedelcu Camelia- Sef Divizie PatrimoniuRadu Liviu ? Contabil Sef RegionalGeorghe Vasilica? SefOficiuJuridicSelmereanu Dana? Sef Serviciu AdministrarePatrimoniuLospa Liliana- Sef Birou Achizitii PubliceCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul B1din Sectiunea III- FormulareDeclaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz) - Formularul 12C din Sectiunea III ? FormulareIn cazul depunerii unei oferte comune, in dosarul cu documentele de calificare se va depune asocierea in care se va specifica cine este liderul de asociere. Daca oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea se va legaliza inainte de semnarea contractului . Asociatii desemneaza din randul lor pe acela care, in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie, lucru ce va fi consemnat in actul de asociere.In situatia asocierii toti operatorii economici vor prezenta documentele de calificare solicitate la pct. III. 2.1 asi III. 2.1 bCertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune ofertaCertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ( MFP - ANAF) care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta .Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului , emis cu maximum 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa cuprinda si activitatide tipul celor supuse procedurii de achizitie.Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului va fi prezentatin original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelorAutorizatie de Furnizor Feroviar eliberata de AFER, pentru lucrari de constructii civile, valabila de la data depunerii ofertelor .Agrement Tehnic Feroviar eliberat de AFER pentru lucrari de constructii civile , valabil de la data depunerii ofertelorOfertantul trebuie sa prezinte un angajament in care va mentiona faptul ca isi va prelungi valabilitateaAutorizatiei si Agrementului AFERdaca pe pacursul derularii contractului vor expira .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale completata in conformitate cu FormularulB3 din Sectiunea III ? FormulareOfertantul va demonstra cifra medie anuala de afaceri din cel mult ultimii 3 ani in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici , in valoare totala de cel putin: 485.390 lei, Bilant contabil la data de: 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente - in copie. In situatia in care ofertantul si a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, va prezenta acest bilant in copie .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani - Formularul 12Edin Sectiunea III - Formulare, Experienta similara ? Formularul B4din Sectiunea III ? Formulare.Pentru demonstrarea experientei similarese solicita ca cerinta minima finalizarea in ultimii 5 ani de la data depunerii ofertelor a cel putin unui contract de lucrari similare a carui valoare este mai mare sau egala cu 242.695 lei ., Recomandari ? Formularul B5din SectiuneaIII - Formulare, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - Formularul 12 I din Sectiunea III - Formulare.- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.- Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate responsabil cu asigurarea calitatii., Declaratie privind utilajele , instalatiile si echipamentele tehnice - Formularul 12 H din Sectiunea III - Formulare., Declaratieprivind parteadin contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008valabil la data depunerii ofertei , in copie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se afla publicata la prezenta invitatie de participare la rubrica Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 10:23