Achizitie publica - REPARATII INTERIOARE SI TERMOIZOLATIE PRIMARIA SURAIA
Detaliu pentru invitatia numarul 327450
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327450/22.05.2012
Denumire contract: REPARATII INTERIOARE SI TERMOIZOLATIE PRIMARIA SURAIA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SURAIA (PRIMARIA COMUNEI SURAIA JUD. VRANCEA)Cod fiscal: 4350610, Adresa: COMUNA SURAIA, JUDETUL VRANCEA, Focsani, Telefon: 0237245001, Fax: 0237245001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA SURAIA, JUDETUL VRANCEA, Suraia, Romania, cod postal: 627330, telefon: +40 237245001, fax: +40 237245001, persoana de contact: Macovei Ecaterina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Primariei comunei Suraia, judetul Vrancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII INTERIOARE SI TERMOIZOLATIE PRIMARIA SURAIA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de reparatii interiroare si termoizolatie la sediul Primariei comunei Suraia
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 156, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare se constituie in suma de 3.130 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a ofertelor si implicit a garantiei de participare se poate prelungi la solicitarea autoritatii contractante.Modul de constituire a garantiei de participare : -virament bancar; sau-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari (scrisoare de garantie bancara completata conform Formular nr. 12 pentru participarea la procedura de atribuire sau polita de asigurare emisa de o societate de asigurari).Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor.Documentul de constituire a garantiei de participare se va depune la sediul Primariei comunei Suraia (in original daca este sub forma de scrisoare de garantie sau polita de asigurare) pana cel tarziu la data si ora depunerii ofertelor.Virament bancar se face in contul COMUNA SURAIA nr. RO22TREZ69121180250XXXXX deschis la Trezoreria Focsani astfel incat confirmarea constituirii garantiei de participare in aceasta forma sa fie efectuata pana cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor.In oricare forma va fi emisa, garantia bancara de participare va fi irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa : -conditionat (dupa constatarea culpei persoanei garantate) sau-neconditionat, la prima cerere a autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa ofertantuluiRestituirea garantiei de participare se va face conform OUG nr, 34/2006.Restituirea garantiei de participare se va face : -integral daca nu intervin situatii de contestatii-in conformitate cu art. 68 din OUG76/2010 in caz de contestatii solutionate in favoarea autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului ?se solicita garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului care se va incheia.Constituirea garantiei se va face prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la atingerea sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Restiuirea garantiei se va face conform art. 92 al. (4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea ?Cerinta obligatorie : Declaratie pe proprie raspundere ? privind eligibilitatea ofertantului ?ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formular 1.2.Declaratie privind participarea in concordanta cu regulile de concurenta (Ordin 314/2010) ? Cerinta obligatorie: Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? completat conform Formularului 1A.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie ? Cerinta obligatorie : prezentare Formular 24.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/OUG 34/2006 ? Cerinta obligatorie : prezentare Formular 3Se solicita : certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale (certificate de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, certificate de atestare fiscala privind obligatiile la buget) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scandente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original sau in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? Cerinta minima obligatorie Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 (Formular anexat). Persoanele cu functie de decizie din Primaria Suraia : Primar ? Grosu Vasile, Viceprimar ? Bobocea Laurentiu, Contabil ? Poiana Tudorita, Secretar -Bute Domnica.In cazul prezentarii unei oferte comune, documentele solicitate vor fi completate si prezentate de fiecare asociat. 1. Persoane juridice/fizice romane ? Cerinta obligatorie :1)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inante de data deschiderii ofertei, din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) ? trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie ? in original sau in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane fizice romane : Documente care atesta ca ofertantul poate sa desfasoare, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, activitatile ce cuprind si obiectul prezentei proceduri.In cazul prezentarii unei oferte commune prin asociere, formularele vor fi prezentate de fiecare asociat.2. Persoane juridice/fizice straine ? Cerinta obligatorie : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional traduse in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico ? financiaraSe solicita ca cifra de afaceri medie anuala care vizeaza activitatea pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie de minim 313500 lei, Bilant contabil pentru anii prezentati in F4
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaLista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, proces verbal de receptie la terminarea lucrarii si recomandare semnata de beneficiarCerinta minima : Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 5 ania unui contract de lucrari similare (reparatii interioare si termoizolatie) a caror valoare sa fie de minim 156.850 lei (fara TVA)., Informatii privind personalul tehnic de specialitate : Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Autoritatea contractanta solicita obligativitatea asigurarii de catre ofertant : -1 sef de santier cu studii de inginer constructor-1 responsabil tehnic cu executia pentru domeniul constructii-1 responsabil cu controlul tehnic al calitatii in constructii, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor : contracte individuale de munca, contractele de prestari servicii, Diplomele privind specializarea personalului, autorizatiile certificate de atestare profesionala si legitimatii, Declaratia de disponibilitate, Angajamentul ofertantului, ofertantul mai trebuie sa dispuna de un minim de muncitori - personal calificat, pe toata perioada de executie a lucrarii, pentru calificarile mentionate expres de catre proiectant in lista consumurilor cu mana de lucru, Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul ecomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari : Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile tehnice, utilaje, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari conform caietului de sarcini si centralizatorului cu utilaje ? se completeaza conform Formularului 9.Pentru utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice mentionate in declaratie, operatorul va demonstra daca acestea sunt in proprietate sau cu contract de furnizare, inchiriere etc cu acte doveditoare., Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le va aplica in timpul indeplinirii contractului - Se va completa F 10, Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii. Se va completa F 11, Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul) astfel : pentru subcontranctanti se va completa F16 iar pentru asociati se va completa F19 Standarde de asigurare a calitatii, Standarde de protectia mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
40
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 11:16