Achizitie publica - Reparatii, intretinere si verificari pentru masinile din parcul auto al municipiului Suceava
Detaliu pentru invitatia numarul 325509
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325509/03.05.2012
Denumire contract: Reparatii, intretinere si verificari pentru masinile din parcul auto al municipiului Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului SuceavaCod fiscal: 4244792, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Telefon: 0230-212696, interior 167, Fax: 0230-520593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 0230212696, fax: +40 0230520593, persoana de contact: Compartimentul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii, intretinere si verificari pentru masinile din parcul auto al municipiului Suceava
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de intretinere, verificari si reparatii la autovehiculele din parcul Primariei Municipiului Suceava.
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 369, 360 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1).GP pentru fiecare lot-in Anexa B si se constituie: a)Printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 modificata cu Hotararea 834/2009; b) a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244792; c) a unei sume in numerar la casieria unitatii.2)Termenul de valabilitate a GP este de 90 de zile calendaristice.3)GP trebuie sa fie irevocabila. 4)Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sauneconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.5)Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul poate pierde 1% din valoarea estimata a lotului/loturilor pt. care s-a depus contestatie in cazul in care se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG 34/2006.6)Dovada platii GP, in original, va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.7)In cazul in care candidatul va prezenta GP ca fiind IMM, aceasta va fi insotita de certificat IMM (in original sau in copie) eliberat de CCI cu cel mult 6 luni inainte de data limita de depunere a ofertelor, sau declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM?urilor, prezentata inconformitate cu prevederile Art.7 din Legea 346/2004.Se va completa ANEXA nr.2 sau ANEXA nr.3 (dupa caz).8)In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art.16, alin.(2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM.
Garantie de buna executie
5% din valoarea estimata fara TVA constituita conf.art.90 din H.G.925/2006-in original.2.Trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat sau b) neconditionat.3.Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea estimata.4.In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art.16, alin.(2) din Legea 346/2004, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM.Se va completa Anexa 2 sau Anexa 3. 5.Garantia de buna executie se constituie in maxim 15 zile de la semnarea contractului de catre parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180, 181, 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 : - Completare declaratie privind eligibilitatea -Formular nr. 12A.-prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acestformular. In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 A in original- Completare declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 -Formular 12B - prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acestformular. In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 B ?TERT, in original.- Completare Formular 69^1 ? prezentat in original.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: - Ion Lungu ? primar- Viorel Seredeciuc ? viceprimar-Lucian Harsovschi ? viceprimar;
- Ioan Ciutac ? secretar municipiu.Membrii comisiei de evaluare sunt : - Marian Andronache, Director General D.D.P., presedinte- Vasile Moscal, Sef Serviciu Administrativ, membru- Ana Vasiliu, consilier Serv. Contencios Administrativ, Juridic, membru- Vasile Hostiuc, Sef Sector auto, membru- Rodica Mihalescu, consilier Comp. Achizitii publice, sectretarMembri de rezerva : - Gelu Greceanu, Director Directia Pietelor, presedinte- Cristian Grusca, consilier Comp. Achizitii publice, secretar- Mihaela Olariu, Consilier Serviciu Contencios adm.-juridic, membru- Remus Teodorovici, SefSectorSpatii Verzi, membruFiecare ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.2. Certificate de atestare fiscala : - Pentrupersoane fizice / juridiceromane: Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare (formulare tip emise dePrimariile de care apartine si de DGFP teritoriala) - prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentrupersoane fizice / juridicestraine: documente edificatoare (certificate, cazier fiscal, etc., alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care este stabilit - prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.NOTA. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acestedocumente.3. Certificat de participare cu oferta independenta Completare Formular 314 ? prezentat in original In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acestformular.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare Formular 12C ? prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acestformular. Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acestedocumente.Nota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata.Cerinte: A). Persoane juridice romane: 1). Certificat constatator emis de ONRC, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatile care fac obiectul achizitiei publice si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre judecatorul sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.2). - Documentul va fi prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B). Persoane fizice romane1). Documente edificatoare, eliberate cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.-Documentul va fi prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.C).Persoane juridice / fizice straine1). Documente, in termen de valabilitate, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit.- In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca pentru indeplinirea contractului detine cu contract de munca sau cu contract de colaborare cel putin cu un specialist in domeniul reparatiilor auto., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, Autorizare din partea RAROfertantul va face dovada ca detine sau are contract de colaborare cu o firma care are autorizatie RAR pentru efectuarea reparatiilor, inclusiv pentru ITP, pentru vehicolele care fac obiectul contractului, valabila din data stabilita pentru deschiderea ofertelor, Informatii privind subcontractantii. Certificat privind implementarea sistemului calitatii ISO 9001 pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 12:11