Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii, intretinere si verificari pentru masinile din parcul auto al municipiului Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 348347
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL SUCEAVA
Numar invitatie: 348347/11.06.2013
Denumire contract: Reparatii, intretinere si verificari pentru masinile din parcul auto al municipiului Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL SUCEAVACod fiscal: 4244792, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Telefon: +40 0230212696/167, Fax: +40 0230520593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230212696, fax: +40 0230520593, persoana de contact: Rodica Mihalescul Done
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Suceava, B-dul 1 Mai nr. 5A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii, intretinere si verificari pentru masinile din parcul auto al municipiului Suceava
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de intretinere, verificari si reparatii la autovehiculele din parcul Primariei Municipiului Suceava.
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 462, 265 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1).GP pentru fiecare lot conform Anexei B., constituita in conditiile art. 86 din HG 925/2006 (instrument de garantare; ordin de plata; depunerea sumei la caseria autoritatii contractante).Se poate constitui prin ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria mun. Suceava, cod fiscal 4244792 2) Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. 3)Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea de prelungire la cerere. 4)GP trebuie sa fie irevocabila. 5)Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul poate pierde 2.100, 00 lei la lotul 1 si 2.522, 65 lei la lotul 2 in cazul in care se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG 34/2006. 6)Dovada platii garantiei de participare, in original, va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.7)In cazul in care candidatul va prezenta garantia de participare ca fiind IMM, aceasta va fi insotita de: certificat IMM (in original sau in copie) eliberat de CCI, cu cel mult 6 luni inainte de data limita de depunere a ofertelor sau declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM?urilor, prezentata in conformitate cu prevederile Art.7 din Legea 346/2004.Se va completa ANEXA nr.2 sau ANEXA nr.3 (dupa caz) din Sectiunea Formulare.8)In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art.16, alin.(2) din Legea 346/2004, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM. 9)Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180, 181, 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 : - Completare declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 12A - prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Fiecare ofertant / ofertant asociat / tert sustinator este obligat sa prezinte Formularul 12 A in original- Completare Formular 12B - prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Fiecare ofertant / ofertant asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar tertul sustinator este obligat sa prezinte Formularul 12 B ?TERT, in original. Acest formular va fi insotit de certificate de atestare fiscala, astfel: - Pentru persoane fizice / juridice romane: Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare (formulare tip emise de Primariile de care apartine si de DGFP teritoriala) - prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru persoane fizice / juridice straine: documente edificatoare (certificate, cazier fiscal, etc., alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care este stabilit - prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. NOTA. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Completare Formular 69^1 ? prezentat in original. In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Lungu Ion ? primar; Doroftei Ovidiu ? viceprimar; Virvara Gavril ? viceprimar; Ciutac Ioan ? secretar municipiu; Vaideanu Elisabeta, director executiv; Cordus Carmen Mihaela - sef Serviciu Contabilitate; Siriteanu Mihaela Angelica- viza control financiar preventiv propriu; Sofian-Nicoara Mirela-Rodica - viza control financiar preventiv propriu. Membrii comisiei de evaluare sunt : - Marian Andronache, Director General D.D.P.- presedinte, Vasile Moscal, Sef Serviciu Administrativ ? membru; Mihaela Olariu, consilier Serv. Contencios Administrativ, Juridic- membru; Vasile Hostiuc, Sef Sector auto- membru; Rodica Mihalescu, consilier Comp. Achizitii publice- sectretar. Membri de rezerva : Mihail Jitariuc, director Directia Patrimoniu-presedinte; Cristian Grusca, consilier Comp. Achizitii publice ? membru; Ana Vasiliu, Consilier Serviciu Contencios adm.-juridic - membru; Remus Teodorovici, Sef Sector Spatii Verzi- membru. Fiecare ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.2. Certificat de participare cu oferta independenta. Completare Formular 314 ? prezentat in original. In cazul unei asocieri, liderul asocierii este obligat sa prezinte acest formular.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare Formular 12C ? prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acestformular. 1). Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o va realiza.Nota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original / copie legalizata.Cerinte: A). Persoane juridice romane: - Certificat constatator emis de ONRC, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul".B). Persoane fizice romane- Documente edificatoare din care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".C). Persoane juridice / fizice straine- Documente, in termen de valabilitate, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit.- In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.2). Autorizare din partea RAR. Ofertantul va face dovada ca detine sau are contract de colaborare cu o firma care are autorizatie RAR pentru efectuarea reparatiilor, inclusiv pentru ITP, pentru vehicolele care fac obiectul contractului, valabila la data limita de deschidere a ofertelor. Daca ofertantul nu poate executa toate lucrarile solicitate de achizitor (reparatii mecanice, electrice, tinichigerie, vopsitorie, etc) pentru vehicolele care fac obiectul contractului, atunci va face dovada ca are contract de colaborare cu o firma care are posibilitatea de a efectua aceste operatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a). Informatii generale despre ofertant cu declararea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continandvalori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va completa Formularul 12 E ? se va prezenta in original. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari / confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, II. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca pentru indeplinirea contractului detine cu contract de munca sau cu contract de colaborare cel putin un specialist in domeniul reparatiilor auto.Ofertantul va prezenta o declaratie de disponibilitate pe tot parcursul de derulare a contractului cu privire la personalul de specialitate numit pentru indeplinirea contractului de servicii insotita de Curriculum Vitae pentru fiecare specialist in parte. CV-urile trebuie completate integral si vorcuprinde inclusiv toate informatiile relevante care pot recomanda persoana pentru atributiile pe care le va avea in derularea contractului. CV-urile vor fi stampilate pe fiecare pagina si vor fi semnate de catre reprezentantul autorizat sa angajeze ofertantul in contract. Se va completa Formularul 12 J ? prezentat in original. Pt. persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, se vor prezenta contracte de colaborare sau angajamente de colaborare. Doar daca este declarat castigator operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca sau de colaborare cu expertul/expertii propusi. Dovezile privind informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor direct responsabile pentru prestarea serviciilor se vor solicita doar ofertantului declarat castigator. In cazul unei asocieri, cerinta privind asigurarea cu persoane de specialitate va fi indeplinita prin cumul. In cazul subcontractantilor, cerinta privind asigurarea cu specialistii solicitati se ia in considerare pentru partea lor de implicare, III. Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic. Completare Formular 12 H ? se va prezenta in original., IV. Subcontractarea Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze - Formular 12 G si Acordurile de subcontractare incheiate cu fiecare subcontractant - Anexa 6 ? se vor prezenta in original.1. Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor si partile din contract care se vor indeplini de catre subcontractanti.2. Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34 /2006.3. Contractantul castigator va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. In lista vor fi inclusi toti subcontractantii. Subcontractantii nedeclaratiin momentul elaborarii ofertei nu vor fi acceptati ulterior, la momentul incheierii contractului de servicii. Certificatul ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul aferent prezentei achizitii - se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantii urmeaza a primi certificarea. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte acest certificat pentru partea de contract pe care o va realiza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer