Achizitie publica - Reparatii, intretinere strazi modernizate, nemodernizate si marcaje rutiere in municipiul Dorohoi
Detaliu pentru invitatia numarul 324093
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324093/12.04.2012
Denumire contract: Reparatii, intretinere strazi modernizate, nemodernizate si marcaje rutiere in municipiul Dorohoi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DOROHOICod fiscal: 4112945, Adresa: STR. GR. GHICA, NR.34, Dorohoi, Telefon: +40 0231615671, Fax: +40 0231611310
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. AI Cuza, NR.41, Dorohoi, Romania, registratura, cod postal: 715200, telefon: +40 0231615671, fax: +40 0231611310, persoana de contact: Palimariu Dorel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. AI Cuza nr. 41 Dorohoi, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii, intretinere strazi modernizate, nemodernizate si marcaje rutiere in municipiul Dorohoi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii, intretinere strazi modernizate, nemodernizate si marcaje rutiere in municipiul Dorohoi
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 207, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 40.000 lei, cu valabilitate 90 zile de la data depunerii ofertelor. In cazul in care un ofertant depune contestatie si aceasta este respinsa de CNSC ca nefondata i se va retine din garantia de participare o suma calculata conform art.278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei: 10 % din valoarea fara TVA de atribuire a contractului.b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: - retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, conf. HG 1045/19.10.2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie indocumentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, modificata si actualizata, Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si actualizata, Se va completa si depune in original, in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea Formulare, o Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ofertantului, ca acesta nu se aflain situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.1. Cerinta obligatorie: Se va completa si depune in original, in conformitate cu Formularuldin Sectiunea Formulare, o Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) *** Abrogata de O.U.G. nr. 76/2010c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Persoanele cu functie de decizie sunt: Primar ? Dorin Alexandrescu, Viceprimar - Sorin Alin Clim, Secretar ? Florea Veronica, Director economic ? Gavril Elena, Director edilitare ? Apastinei Sava, Responsabil achizitii ? Palimariu Dorel, Consilier juridic ? Dohotariu Ciprian Certificat constatator ONRC (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN ? valabil la data depunerii ofertelor- documente echivalente pentru persoane fizice/juridice straine (valabile pe 2011), sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra medie de afaceri globala anuala pe ultimii trei ani sa fie de minim 400.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cel putin un contract cu o valoare de 200.000 lei, cu lucrari similare., LISTA CU NUMARUL MINIM DE UTILAJE PE CARE TREBUIE SA LE DETINA OFERTANTII 1. Statie de preparat mixturi asfaltice ? 1 buc; 2. Buldozer S651 pe senile -1 buc; 3. Compactor static autopropulsat ? 6 buc; 4. Buldoexcavator ? 1 buc; 5. Masina de frezat imbracamintile asfaltice ? 2 buc; 6. Incarcator frontal pe pneuri ? 2 buc; 7. Mai electric ? 3 buc; 8. Tractor pe pneuri cu remorca ? 3 buc; 9. Autobasculante de capacitate ?5, 5 t - 2 buc; 10. Autobasculante de capacitate ? 8, 5 t - 2 buc; 11. Autobasculante de capacitate- 7, 5 t ? 1 buc; 12. Autobasculante de capacitate - 16 t ? 5 buc; 13. Autoutilitara de capacitate ? 3, 2 t ? 2 buc; 14. Excavator ? 2 buc; 15. Repartizator asfalt ? 2 buc; 16. Cilindru BOMAG ? 2 buc; 17. Cilindru vibrocompactor ? 2 buc; 18. Autogreder ? 2 buc; 19. Buldoexcavator cu pikamer ? 2 buc; 20. Miniexcavator 1 buc;21.Masina taiat asfalt ? 4 buc;22.Placa vibratoare ? 2 buc;23.Raspanditor emulsie ? 1 buc;24.Matura mecanica ? 1 buc., LISTA CU NUMARUL MINIM DE FORTA DE MUNCA1. Asfaltatori -202. Pavatori ? 153. Bordurari ? 54.Zidari - 35.Muncitori deservire constructii montaj ? 86. Muncitori incarcare ? descarcare materiale - 9 Certificat ISO 9001 sau echivalent, Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2012 12:18