Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii invelitoare la Gradinita PP 17


Detaliu pentru invitatia numarul 330069
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 330069/21.06.2012
Denumire contract: Reparatii invelitoare la Gradinita PP 17
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei, nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257284744, persoana de contact: Serviciul Relatii cu Publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Revolutieinr.75, cam.22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii invelitoare la Gradinita PP 17
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii la invelitoare Gradinita PP 17 Arad
II.1.6) CPV: 45261210-9 - Lucrari la invelitoarea acoperisului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GPeste de 2.300 lei. Modul de constituire a GP: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 Scrisoarea de garantie bancara , va fi eliberata de o banca/societate de asigurari de preferat cu sediul in Romania si se va depune in original; in cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si autentificata notarial a acesteia. Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei departicipare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie.Nota: Suma care se va retine in cazul respingerii de catre CNSC a unei contestatii ca fiind nefondate se va calcula conform art.278^1 din OUG 34/2006 alin.1, lit.a respectiv 1% din valoarea estimata
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA si se constituieprin retineri din facturile inaintate la plata. In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri din facturile inaintate la plata, prestatorul, in conformitate cu HG 1045/2011 are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trez.Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie pentru aceste lucrari se restituie dupa cum urmeaza: - 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
- restul de30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantiea lucrarilor executate, pe baza procesului verbal dereceptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea - Formularul 12 A- Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 ?Formular 12B- Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta- Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura ? Formular 12C- Se solicita completarea Declaratieipe proprie raspundere privind conflictul de interese, prezentat la capitolul Formulare- Se solicita prezentarea certificatelor privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si local cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in ORIGINAL sau COPII certificate conform cu originalul.Persoanele care se ocupa de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ing. Gheorghe Falca-PrimarPistru Geanina-ViceprimarBognar Levente-ViceprimarCONSILIERI LOCALI : Mosneag OvidiuCziszter KalmanBonca OvidiuSaplacan GheorgheDekany Alexandru TiberiuRosu PetruVlaicu-Hergane Traian-IonDragan GheorgheSerb LucianGligor TeodorManta FlorinSchill GheorgheMaximDimitrieMelinte MarianOzarchevici Marius-GabrielBiringer BrunoCismasiu MarianaTabuia StefanChirilov AdrianaRasunoiu CameliaCiupe IonelMacra Claudia Anca-City ManagerTamas Petru-Director economicIng. Ignat Ioan- DirectorDirectia Patrimoniu si membrii comisiei de evaluare: Giurgiu Lucia, Farcas Marius, Pop Iuliana si membru de rezerva Fleter Daniela Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului ( original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico - financiara-pentru evidentierea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantului i se solicita completarea Declaratiei privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Ofertantului i se solicita completarea Declaratiei privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se solicita existenta utilajelor: autoutilitara, schela, aparat sudura, trusa scule instalator, trusa scule zidar, trusa scule zugrav, trusa scule tamplar, trusa electrician. Pentru mijlocul auto pus la dispozitia interventiilor pentru indeplinirea prezentului contract ofertantul vaevidentia existenta acestuia, Informatii privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, sau de la sediul autoritatii contractante, persoana de contact - Fleter Daniela
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer