Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii izolatii refractare la turnurile de prelevare si arzatoarele de carbune


Detaliu pentru invitatia numarul 330066
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE ARAD S.A.
Numar invitatie: 330066/21.06.2012
Denumire contract: Reparatii izolatii refractare la turnurile de prelevare si arzatoarele de carbune
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE ARAD S.A.Cod fiscal: RO 14593668, Adresa: CALEA 6 VANATORIFN, Arad, Telefon: 0257-307407, Fax: 0257-213160
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA 6 VANATORIFN, Arad, Romania, cod postal: 310162, telefon: +40 0257-307407, fax: +40 0257-213160, persoana de contact: TATIANA ZAHARIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA 6 VANATORIFN, Arad, Romania, cod postal: 310162, telefon: +40 0257-307407, fax: +40 0257-213160, persoana de contact: TATIANA ZAHARIA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii izolatii refractare la turnurile de prelevare si arzatoarele de carbune
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii izolatii refractare de pe peretii turnurilor de prelevare si arzatoarele de carbune ale cazanului nr. 1 de 420 t/h.
II.1.6) CPV: 45262370-5 - Lucrari de acoperire cu beton (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 237, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Conform art. 43.1 din OUG 34/2006, se solicita dovada constituirii unei garantii in valoare de 2360 RON reprezentand 1% din valoarea estimata a achizitiei.In cazul constituirii garantiei prin virament bancar contul este: RO44RNCB0015006386320001deschis la Banca Comerciala Romana.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din pretul contractului fara TVA, pe o perioada de min. 24 luniContractul intra in vigoare dupa constituirea garantiei de buna executie, fara a depasi termenul de 15 zile de la semnarea contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) Printrun instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care sa prezinte in original, in cuantumul si pe perioada prevazuta in documentatia de atribuire cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art.86 alin. 2-3 si art.91 din HG nr 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare sau.b) Retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi. In acest caz, executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Un ofertant poate participa cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca subcontractant/partener al unei societati mixte/consortiu/asocieri. Se va prezenta lista partenerilor/subcontractantilor precum si modelul de acord de asociere/de subcontractare/contract.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant/subcontractant/partener pentru acelasi contract va duce la respingerea ofertelor respective.- Cerinta obligatorie: declaratie privind eligibilitatea - in original. Completarea si pezentarea Formularului 12A din documentatia de atribuire privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006, fiecare ofertant/partener trebuie sa prezinte acest formular.- Cerinta obligatorie: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - in original - trebuie prezentata de fiecare ofertant/asociat/subcontractant.- Cerinta obligatorie: declaratie privind neicadrarea in prevederile art.181 din OUG nr 34/2006 - in original. Completarea si pezentarea Formularului 12B din documentatia de atribuire privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006.- Cerinta obligatorie: declaratia privind calitatea de participant la procedura - in original. Fiecare dintre ofertanti/subcontractanti/parteneri va completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 12C.- Cerinta obligatorie: fiecare ofertant/partener trebuie sa prezinte declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta".- Legat de conflictul de interese, persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste derularea procedurii sunt: Moisa Pavel-director general, Zaharia Tatiana-presedinte comisie de atribuire, Neamtiu Corneliu, Malos Robert, Martin Ionel, Vaida Tanase, Mang Ioan-membrii in comisia de atribuire. Persoane juridice/fizice romane. - cerinta obligatorie: original sau copie conform cu originalul: 1. Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA pentru persoanele juridice platitoare de TVA, 2. Certificat constatator emis de ORC.Persoane juridice/fizice straine - cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Aceste documente sunt obligatorii indiferent de calitatea pe care o are ofertantul in cadrul procedurii: ofertant individual, subcontractant sau partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani (Formular 12F ) si proces verbal de receptie/contract/recomandare din partea beneficiarului pentru contractele de executie a lucrarilor mentionate in formularul 12FFisa experienta similara. Se solicita sa se faca dovada indeplinirii, in ultimii 3 ani a unei lucrari similare tehnic si valoric (237000) in domeniul reparatiilor si izolatiilor refractare la turnurile de prelevare si arzatoare de carbune. Pentru aceasta se vor prezenta copii conform cu originalul dupa urmatoarele documente: 1. Proces verbal de receptie a lucrarii ;2. Contractul de executie a lucrarii;3. Recomandare din partea beneficiaruluilucrarii respective.Informatii privind dotarile specifice. Ofertantii vor trebui sa faca dovada detinerii masinii de torcretat, Standarde pentru asigurarea calitatii cu respectarea "Conditiilor de Asigurare a Calitatii", respectiv Certificat ISO 9001 sau conform standardelor nationale.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire poate fi descarcata de pe SEAP sau obtinuta gratuit de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer