Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii izolatii termice K2 - Uzina Craiova si Reparatii inzidiri refractare K2 ? Uzina Craiova


Detaliu pentru invitatia numarul 333216
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 333216/06.08.2012
Denumire contract: Reparatii izolatii termice K2 - Uzina Craiova si Reparatiiinzidiri refractare K2 ? Uzina Craiova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: strada UZINEI nr. 1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: prin Sucursala Electrocentrale Craiova, str. Unirii nr. 147, Craiova, Romania, cod postal: 200330, telefon: +40 0351403462, fax: +40 0251594837, persoana de contact: Verona Dalri
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Electrocentrale Craiova, str. Unirii nr. 147, Craiova, localitatea Craiova, jud. Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii izolatii termice K2 - Uzina Craiova si Reparatiiinzidiri refractare K2 ? Uzina Craiova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1- Reparatii izolatii termice K2 Uzina Craiova- Achizitia consta in refacerea izolatiei termice a conductelor aparatelor si componentelor aferente grupului energetic nr. 2 de la Uzina CraiovaLOT 2 - Reparatiiinzidiri refractare K2Uzina Craiova - Achizitia consta in refacerea zidariei refractare de protectie a cazanului nr. 2 si a tubulaturilor aferente morilor de carbune care il deservesc
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 387, 009.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: LOT 1?4500 lei; LOT 2?2500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: 1)virament bancar in cont RO 08BRDE170SV50281981700 deschis laBRD ? Sucursala Craiova2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezentain original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire .Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)Conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, saub)Neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate3) Ordin de Plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.cont RO 08BRDE170SV50281981700 deschis laBRD ? Sucursala Craiova4) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractanteNota: Ofertantul pierde o parte din garantia de participare in masura in care CNSC respinge contestatia depusa de acesta ca fiind nefondata.Cuantumul ce va fi retinut conform art. 278^1 lit. a) din OUG 34/2006este de: pentru Lot 1 = 2498, 38 lei ; pentru Lot 2 = 1371, 71 lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie : a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, depus de prestator la Serviciul Achizitii al achizitorului, printr-un mijloc care asigura inregistrarea in termen de 15 zile de la semnarea contractului de ambele parti contractanteb) Retineri succesive din plata cuvenita conform facturilor partiale.In acest cazexecutantul are obligatia, in termen de 15 zile de la semnarea contractului, de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statuluiconform celor mentionate in HG nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare)-Prezentare Formular 5 in original Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare- Prezentare Formular 6 in original. Se va prezenta si de tertul sustinator doar lit.a), c1) si d) din art. 181(daca este cazul).Certificat de Atestare Fiscala (datorii la bugetul consolidat general)privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat - Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (prezentare formulare tip in original sau copie lizibila certificata conform cu originalul)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP-Prezentare Formular 10 in original; Declaratie privind neincadrarea in prevederileprevazuta la art.69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-Declaratia privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante si anume: Viorel Tudor?Director ; Mariana Iordan?Director Economic;Vergil Soare?Director Comercial;Constantin Hoanca?Director Uzina Craiova; Sef Serviciu Juridic?Daniela PatruPrezentare Formular 11 in originalSe va prezenta si de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul) Cerinta nr. 1 ?pentru Persoane juridice/fizice romanePrezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din judetul sau din municipiul Bucuresti, unde isi au sediul Document emis de Oficiul Registrului Comertului din judetul sau din municipiul Bucuresti unde isi au sediul emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC(Prezentare document in original sau copie lizibila certificata conform cu originalul)Obs. In cazul in care certificatul a fost prezentat in copie conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2- Persoane juridice/fizice strainePrezentareDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(prezentare document in copie lizibila certificata conform cu originalul)Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru LOT 1Lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani(conform Formular 9) continand valori, perioade de executie lucrare, locul executiei lucrarilor, beneficiari insotita de certificate de buna executie/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client beneficiar.PENTRU LOT 2Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Cerinta minima - Lista va cuprinde un contract de reparatie inzidiri refractare cu valoare mai mare sau egala cu 100.000 lei, Pentru LOT 1 Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de incheiere, fie a unui ?angajament?, fie a unui ?contract de inchiriere cu clauza suspensiva?) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiPentru LOT 2Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispuneoperatorul economic (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de incheiere, fie a unui ?angajament?, fie a unui ?contract de inchiriere cu clauza suspensiva?) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiSe vor atasa fisele tehnice ale utilajelor si mijloacelor de transport precizate in declaratie.Numarul minim al utilajelor va fi: Aparat de torcretat 0, 8-1, 5 mc/h sau echivalent ? minim 2 buc.Malaxor pentru mortar 150 litri sau echivalent ? minim 2 buc.Macara de fereastra 0, 15 tf ? minim 3 buc.Autobasculanta ? minim1 buc., Pentru LOT 1 si LOT 2Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze precum si datele de recunoastere ale acestuia, Numai pentru LOT 2Documente care sa ateste ca operatorul economic detine responsabil tehnic cu executia atestat potrivit legislatiei in vigoare pentru acest gen de lucrari. Totodata se vor prezenzenta documente privind atestarea tehnico-profesionala pentru 1 sudor autorizat ISCIR, Pentru LOT 1 si LOT 2Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului, Pentru LOT 1 si LOT 2 Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Pentru LOT 1Informatii referitoare la studiie, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorPentru LOT 2Documente care sa ateste ca ofertantul detine Sef Santier Executie cu experienta profesionala in reparatii inzidiri refractare dovedita prin participarea la cel putin o lucrare similara Pentru LOT 1 si LOT 2Prezentare documente care sa ateste casistemul de management al calitatii ofertantului este certificat de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, standardul de calitate aplicabil fiind SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent)., Pentru LOT 1 si LOT 2Documente care sa ateste ca sistemul de management de mediu al ofertantului este certificat de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, in conformitate cu standardul ISO 14001:2005 (sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP si este anexata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer