Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii izolatii termice la cazane de abur si anexe ale acestora , instalatii si echipamente tehnologice ,circuite de conducte de abur si apa calda din centralele SC Compania Locala de termoficare COLTERM SA Timisoara


Detaliu pentru invitatia numarul 340441
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA
Numar invitatie: 340441/04.12.2012
Denumire contract: Reparatii izolatii termice la cazane de abur si anexe ale acestora , instalatii si echipamente tehnologice , circuite de conducte de abur si apa calda din centralele SC Compania Locala de termoficare COLTERM SA Timisoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SACod fiscal: RO 16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308350, fax: +40 0256430631, persoana de contact: Directia Comerciala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA str.Episcop Joseph Lonovici nr.4, etaj 1 -sala consiliu administratie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii izolatii termice la cazane de abur si anexe ale acestora , instalatii si echipamente tehnologice , circuite de conducte de abur si apa calda din centralele SC Compania Locala de termoficare COLTERM SA Timisoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: demontare protectiilor din tabla si a izolatiilor termice din vata minerale deteriorate ; curatirea si suprafetelor conductelor si echipamentelor cu peria de sarma; protectia suprafetelor conductelor si echipamentelor prin vopsitorie cu grund;montarea de inele antitasante si antiglisante -pentru conducte; sustinerea termoizolatiei cu agrafe din sarma neagra -pentru CA, CAF-uri; sustinerea termoizolatiei la aparate cu inele din platbanda de otel , cu mustati din sarma neagra-pentru rezervoare ; montarea izolatiei termice noi, confectionarea si montarea protectiei din tabla zincata
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 203, 994.87 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantum =13.000lei ;Perioada valabilitate= 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire : Mod de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art.86 alin.(2)-(3) si art.87 din HG nr.925/2006 si art 278 ¹ aliniat (1) din OUG nr 34/2006 . In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractantava retine contestatorului din garantia de participare suma de 5984 lei calculata conform art.278 ¹ aliniat (1) din OUG nr.34/06.b) ordin de plata , cont RO77 RNCB 0249 0098 6563 0001 ? BCR Timisoara, pentru SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depus la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4;c)fila CEC , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depusa la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4;Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004 actualizate, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004 actualiz, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMM-uri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se vaface la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5%din pretul fiecarui contract subsecvent fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie pentru fiecare contract subsecvent: ?instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art 91 din HG nr 925/2006 sau ? retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi conform HG nr 1045/11.;Mod de restituire a garantiei de buna executie a fiecarui contract subsecvent: a)70%din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la semnare PV receptie la terminarea lucrarilor , daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30%din valoarea garantiei, la expirareaperioadei de garantie a lucrarilor, pe baza PV de receptie finala, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular 12ACerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completare formular 12CCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAPCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular 12BCerinta nr. 5Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular 12 DIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire astfel: dir.gen.ing.Pampu Petrica, Dir.ec.Buciu Ionel, Dir.Prod.ing.Popa Dorin, Dir.Comerc.Cristian Mircea, Sef B.Achizitii Lucrari ing.Ivan Daniela, Sef SectieTermomecanica ing.Cristian Bozan, Sef B.Investitii Mentenanta sing.Ifrim Mihai, Sef B.Mentenanta Avram Mircea, ing.MariaStoichescu, ing.Georgescu Nicoleta, Coordonator SIM ing.Manuela Popa, ing.Ursuletu Camelia, cj.Crisenescu Claudia, cj. Ciobotea Daniel, ing.Balint-Codrean Codruta, ing.Chirici Mira si persoane care aproba bugetul aferent autoritatii contractante (Consilieri locali) : Ciprian Bogdan; Dorel Boglut; George?Flavius Boncea; Vasile Caprea; Ovidiu Ciuhandu; Radu Dragos Dimeca; Petru Ehegartner; Bogdan Radu Herzog; Ciprian-Corneliu Jichici; Romanita ?Adina ?Delia Jumanca; Simion Mosiu; Ramona-Isabela Olteanu; Adrian Romita Orza; Andrei?Romulus Petrisor;Octavian Mircea Purceld; Vasile Ruset; Constantin?Stefan Sandu; Maria Saracan; Alfred?Robert Simonis; Traian-Constantin Stoia;Lucian Taropa; Adelina-Larissa Tirziu; Radu-Daniel Toanca; Vasile-Teodor Vesa; Elena Wolf;Cerinta nr. 6Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit a) lit c1) si lit d) din OUG 34/2006, modificata si completata - Completare formular 12E ( se depune de tertul sustinator , daca este cazul)Nota: Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romanaAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4 , 5 vor fi indeplinite de fiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert sustinator cerintele 1, 5 si 6 vor fi indeplinite de tertul sustinator prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Cerinta nr. 1Persoane juridice romane : Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, , )din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul acordului cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.Persoane juridice straine: Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , , , insotite de traducerea autorizata in limba romana.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului , prezentanduse in acest sens documentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1. Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrate la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente, in ultimii 3 ani, care se prezintain copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? siva fi prezentat in copie legalizata doar la solicitarea comisiei de evaluare., Cerinta 2 . Declaratie privind informatii generale , inclusiv cifra de afaceri globala (Formular B2)Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel multultimii 3 (trei) ani sa fiecel putin egala cu :1.000.000 leiDaca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducerea privind cuantumul cifrei de afaceri conform Legii nr. 346/2004 actualizata, va prezenta si actul doveditor conf art.7 din Legea nr.346/2004 actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea intrepreprinderilor in categoria IMM?Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadratati in categoria IMM, care depun oferta comuna, beneficiaza de reducerea cuantumului cifrei de afaceri conform Legii nr.346/2004
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. (experienta similara)Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (completarea Formularului 12F si a tabelului anexa ) insotita de certificari de buna exectutie pentru maxim patru contracte mentionate in lista, in baza carora s-au executat lucrari similare cu obiectul acordului cadru de lucrari, in ultimii 5 ani , cu valoarea cumulata egala sau mai mare decat 400.000 lei, fara TVA .Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsitDaca ofertantul beneficiaza de sustinere, se va completa Formularul 2S-Angajamentul ferm priv sustinerea tehnica si profesionala incheiat in forma autentica, Formularele 3S si 4S Declaratie tert sustinator tehnic si profesional (dupa caz);, Cerinta2- Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut , in special pentru asigurarea controlului calitatii .Cerinta minima: Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul confirma asigurarea pe toata perioada acordului cadru de lucraria unui Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) autorizat conform Ordinului 777/2003 emis de M.L.P.T.L. (Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei), actualizat, pentru domeniul I - Constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere pentru controlul calitatii lucrarilor executate ( conform Legii 10/1995 privind calitatea in constructii ) si prezentarea in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,a autorizarii si a legitimatiei RTE-ului., Cerinta 3.- Informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere , a persoanelorresponsabile pentru executia lucrarilor precum si informatii privind personalul folosit pentru executia lucrarilor., Cerinta 4.- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani(Formular 12I), Cerinta 5- Declaratie care contine informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii acordului cadru de lucrari , cu privire la gestionarea deseurilor ( Legea 211/2011) avand in vedere si solicitarile din caietul de sarcini , cap.12.4.Pentru demonstrarea cerintei , operatorul economic va prezenta urmatoarele documente relevante: - contract/contracte sau acord de colaborare/acorduri de colaborare sau acord/ acorduri de subcontractare cu operatori economici autorizati pentru transportul si eliminarea tipurilor de deseuri (vata minerala si carton bituminat ) rezultatein urma executiei lucrarilor (in copie lizibila, cu mentiunea ?conformcu originalul?) , inclusiv autorizatia/ autorizatiile de mediu a acestora (in copie lizibila, cu mentiunea ?conformcu originalul?)., Cerinta 6- Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru de lucrari ( Formular 12Hsi Anexa )., Cerinta 7.-Declaratie privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze (Formular 12G si anexa), Informatii privind asociatii(daca este cazul): -Acordul de asociere (Formular 1A) Cerinta 1.Prezentarea in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cuoriginalul", a certificatului emis de un organism national sau international de certificare acreditat, privind implementarea unui sistem de management al calitatii in conf.cu cerintele stand.SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent , pentru executant.Atunci cand un grup de operatori depune oferta comuna (inasociere) , aceasta conditie trebuie indeplinita obligatoriu de catre fiecare membru al grupului, pentru partea din contract pe care o indeplineste.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer