Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii la acoperis sediu nou Muzeul Tarii Crisurilor Oradea str.Armatei Romane nr. 1/A, judetul Bihor


Detaliu pentru invitatia numarul 336111
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL BIHOR
Numar invitatie: 336111/26.09.2012
Denumire contract: Reparatii la acoperis sediu nou Muzeul Tarii Crisurilor Oradea str.Armatei Romane nr. 1/A, judetul Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BIHORCod fiscal: 4244997, Adresa: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Telefon: 0259 441317, Fax: 0259 441317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 259441317, fax: +40 259441317, persoana de contact: Palcu Mihai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 259441317, fax: +40 259441317, persoana de contact: Palcu Mihai
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii la acoperis sediu nou Muzeul Tarii Crisurilor Oradea str.Armatei Romane nr. 1/A, judetul Bihor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Reparatii la acoperis sediu nou Muzeul Tarii Crisurilor Oradea str.Armatei Romane nr. 1/A, judetul Bihor? conform CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 560, 266.49 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2 % din valoarea estimata fara TVA a contractului, respectiv 11205, 33 leiPerioada de valab.120 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Gp va fi constit. conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cont: RO72TREZ0765006XXX000161 deschis la Trezoreria Oradea , cod de identificare fiscala al autoritatii contractante: 4244997.
Garantie de buna executie
Cuantumul g10% din valoarea fara TVA contr.se vaconstitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, c are oblig de a deschide un cont la dispozitia AC, la unitatea Trez Statului din cadrul organului fiscal competent in adm acestuia un cont de disponib distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre C in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Deasemenea garantia de buna executie poate fi constituita si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formularul nr. 1.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 2.Se va prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Formularul nr. 3.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr. 4.Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 Formular nr. 5. ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinatr.Persoanele cu functie de decizie din cadrulautoritatii contractante sunt: cele precizate la sec?iunea formulare.Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii scadente la plata din luna precedenta depunerii ofertei.Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii scadente la platadin luna precedenta depunerii ofertei. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoarea acestui document permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate prestarea de servicii supuseofertarii; in evaluare, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii candidaturilor.Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pentru ultimii trei ani, Se va prezenta o declaratie privind informatiile generale si cifra medie de afaceri in domeniul contractului pentruultimii trei ani. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin 1.100.000 de lei fara tva, in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluiConversia in euro a monedei nationale a tarii de origine a candidatului se va face utilizand ratele de schimb medii anuale comunicate de BNR. Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea ofertei ca fiind inacceptibila. Se va prezenta Formularul nr. 6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara. Se va prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de copie contract de executie lucrari similare, insotite de actele aditionale si anexele acestora, daca este cazul, - copie conform cu originalul a procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, executate in baza contractului care dovedeste experienta similara, - recomandare din partea beneficiarului, cu conditia ca acesta sa fie semnat fara obiectiuni. Un contract de experien?a similara cuvaloarede cel putin 560.000 de lei fara TVA., Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care va fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor., Cerinte minime privind personalul ofertantului: - responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoana Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, - copia atestatului si a legitimatiei RTE, pentru domeniul I ? constructii civile, - copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul a cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnata de titular, in original., Cerinte minime privind personalul ofertantului: - responsabil cu controlul calitatii , cel putin 1 persoana Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, -decizie de numire in aceasta functie, - copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, , sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnata de titular, in original, Cerinte minime privind personalul ofertantului: - dulgher , cel putin 10 (zece) persoane. Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, - copia diplomei de absolvire a studiilor de specialitate, - fi?a medicala vizata la zi, din care sa rezulte ? apt pentru lucrul la inal?ime?, -copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, , sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnata de titular, in original, Cerinte minime privind personalul ofertantului: - tinichigii , cel putin 3(trei) persoane. Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, - copia diplomei de absolvire a studiilor de specialitate, - fi?a medicala vizata la zi, din care sa rezulte ? apt pentru lucrul la inal?ime?, -copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, , sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnata de titular, in original, Cerinte minime privind personalul ofertantului: - zidari , cel putin 3 (trei) persoane. Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, - copia diplomei de absolvire a studiilor de specialitate, - fi?a medicala vizata la zi, din care sa rezulte ? apt pentru lucrul la inal?ime?, -copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, , sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnata de titular, in original, Utilaje Se va prez o decl ref la dotari, echip tehnice, etc. de care poate dispune Op ec. pentru indepl contr insotit de urm doc, dupa caz - copia dupa lista mijl fixe sau copia facturii emisa in urma achiz util / echip, insotite de copia cartii de id a utilajului, din care rezulte ca acesta este proprietatea of, - copia a contr de leasing, in temeiul caruia a fost achizt utilajul / echipam, din care sa rezulte ca, of are cel putin drept de fol asupra utilajelor / echipam , - copia a contr de inchiriere, din care sa rezulte ca, ofertantul are cel putin drept de folosinta asupra utilajelor /echipam - - orice alte tipuri de documente care sa confirme/ ateste/probeze faptul ca ofindeplinesc cerinta Pt a fi calificat , of va face dov ca are in dot sa, in propr, in chirie, sau in orice alta forma legala, cel pu?in o automacara, neces pentru realizarea lucrarilor . Cerin?ele minime pt automacara sunt automacara de minim 70-80 tf, avand bratul de 60m pentru o raza de lucru de 24m, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontractezedocumente: - declaratie privind subcontractantul ?Formular nr. 11- procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti- acord/contract de subcontractare. - datele de recunoastere ale subcontractantului. In cazul in care unul sau mai multisubcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se contituie in anexa la contract In cazul in care operatorii economici participanti nu subcontracteaza o parte sau parti din contract, vor prezenta declaratia, cu mentiunea ? ?nu este cazul, Info priv asocierea si angajamentul ferm In acest caz se va prezenta un acord de asociere in care se va stabili liderul de asociatie, procentul detinut in cadrul asoc de fiecare asociat, precum si serviciile prestate de fiecare asociat in parte. Ac de asociere va fi legaliz in cazul in care of va fi desemn castigator. In cazul in care of isi dem situecon si finan inv si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, de catre o alta pers, atunci a are oblig de a dovedi sust de care benef prin prezentarea unui angaj ferm al pers respective (persoana care acorda sust fin nu trebuie sa se afle in situ ce det excl de la proced conf art.180, precum si art. 181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006 cu modif si compl ult, Forma in care se va prez angaj ferm de sust, va fi in conformit cu cerintele prev de art. 111 din HG 925/2006 cu modific si completarile ulterioare. In cazul prez unui angaj ferm de sustinere, acesta va fi prezentat in forma autentica Informatii privind asigurarea calitatii ofertantii vor prezenta certificatul ISO 9001, sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii, privind activitatea supusa procedurii de achizitie, valabil cel putin pana la data valabilitatii candidaturii. Daca documentul care atesta indeplinirea acestui criteriu de calificare a fost emis in alta limba decat cea romana, acesta trebuie sa fie insotit de traducere autorizata, cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original Valabilitatea se va raporta la data depunerii ofertelor., Ofertantii vor prezenta copiacertificatului ISO 14001, sau alt certificat echivalent privind sistemul de protectie a mediului, referitor la activitatea supusa procedurii de achizitie, valabil cel putin pana la data valabilitatii ofertei.Daca documentul care atesta indeplinirea acestui criteriu de calificare a fost emis in alta limba decat cea romana, acesta trebuie sa fie insotit de traducere autorizata, cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original.Valabilitatea se va raporta la data depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer