Achizitie publica - Reparatii la ferestre si usi la Scoala Generala nr.24, Timisoara
Detaliu pentru invitatia numarul 70529
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Denumire invitatie: Reparatii la ferestre si usi la Scoala Generala nr.24, Timisoara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45421125-6 - Instalare de ferestre din plastic (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: lucrari de demontare gratii de la ferestre, demontare ferestre si usi de acces, montare ferestre din tamplarie PVC cu geam termopan conform tablou tamplarie, refacere spaleti, gletuit si zugravit in tifel spaleti, vopsirea glafurilor din tabla la exterior si repararea pervazurilor interioare inclusiv vopsirea lor, montare usa de acces din profile PVC cu geam termopan conform tablou tamplarie.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 09.08.2007 14:45
Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2007 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Bv.C.D.Loga nr.1, Timisoara, 300030
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. situatia personala a ofertantului: declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; inform. generale; in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);certificat constatator - O.R.C.;2. capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: document de inregistrare ca persoana fizica/juridica, dupa caz, de atestare/ apartenenta din punct de vedere profesional, Acorduri de asociere ( daca este cazul);3. capacitatea tehnica: inform. referitoare la personalul de conducere si la persoanele responsabile pentru executie - minim 5 muncitori din care 2 zidari, un zugrav vopsitor, 2 dulgheri; inform. subcontractantii, acorduri subcontractare daca este cazul, obligatii contractuale in desfasurare;4. standarde de asigurare a calitatii: copie dupa certificat sau copie a contractului de consultanta; conform documentatiei de atribuire.
la sediul Primariei Timisoara, Serv. Achizitii Publice, cam. 229, zilnic de la 11:30-12:30, marti si joi si intre 15:00-17:00. Costul documentelor: 10 lei.Informatii suplimentare: www.primariatm.ro