Achizitie publica - REPARATII LA INSTALATIA ELECTRICA DIN INTERIORUL SI EXTERIORUL IMOBILULUI DE LA SECTIA DE ETNOGRAFIE A MUZEULUI OLTENIEI CRAIOVA.
Detaliu pentru invitatia numarul 338329
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338329/29.10.2012
Denumire contract: REPARATII LA INSTALATIA ELECTRICA DIN INTERIORUL SI EXTERIORUL IMOBILULUI DE LA SECTIA DE ETNOGRAFIE A MUZEULUI OLTENIEI CRAIOVA.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL OLTENIEI CRAIOVACod fiscal: 4417192, Adresa: Str. POPA SAPCA, Nr.8, Craiova, Telefon: +40 251417756, Fax: +40 251419435
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MUZEUL OLTENIEI CRAIOVA, Str.MADONA DUDU, Nr.14, Craiova, Romania, cod postal: 200422, telefon: +40 251417756, fax: +40 251419435, persoana de contact: CRISTINA VLAD
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MUZEUL OLTENIEI CRAIOVA, Str.MADONA DUDU, Nr.14, Craiova, Romania, cod postal: 200422, telefon: +40 251417756, fax: +40 251419435, persoana de contact: CRISTINA VLAD
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII LA INSTALATIA ELECTRICA DIN INTERIORUL SI EXTERIORUL IMOBILULUI DE LA SECTIA DE ETNOGRAFIE A MUZEULUI OLTENIEI CRAIOVA.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REPARATII LA INSTALATIA ELECTRICA DIN INTERIORUL SI EXTERIORUL IMOBILULUI DE LA SECTIA DE ETNOGRAFIE A MUZEULUI OLTENIEI CRAIOVA.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de 320 lei. Perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, si trebuie prezentata in original.Modul de constituire: 1.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, inainte de deschiderea ofertelor. 2.Ordin de plata in contul RO31TREZ2915006XXX000179 cod fiscal 4417192, deschis la Trezoreria Craiova, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. 3.In numerar , la casieria unitatii, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Ofertele depuse fara constituirea garantiei de participare, in original, vor fi respinse (conf.art. 33 alin (3) lit b) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, vor anexa la documentul ce atesta plata garantiei de participare ? Declatie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.
Garantie de buna executie
10% din pretul fara TVA al contract.In cazul I.M.M, facand dovada, se constit.in procent de 50% din cuantumul precizat in docum.de atrib.Forma de constituire: 1.Printr-un instrument de garantare emis in condit.legii de o soc.bancara ori de o soc. de asigurari, care se prez.in orig., in cuantumul si pt. perioada prevaz.in docum.de atrib.2.Prin retineri succESIVE din sumele datorate pentrufacturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispoz.autorit.contract., la unit.Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent in administratrea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 50% din pretul contractului.Pe parcursul indepliniriicontractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 180dinOrdonanta de Urgenta nr.34/2006cu modificarile si completarile ulterioare ? Declaratie privind eligibilitatea ? conf. formularului anexat.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuireacontractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular, in original.In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica; 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 dinOrdonanta de Urgenta nr.34/2006cu modificarile si completarile ulterioare - conf. formularului anexat.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.3. Certificate constatatoare privindindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident): I ? Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale eliberat dePrimarie;II -Certificat de plata a impozitelor si taxeloreliberat de DGFPCFS ;Persoane fizice / juridice straine: Prezentarea oricarui document edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, precum si a Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006.Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificate din care sa reiese ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate la punctul 3 de mai sus. 4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1(evitarea conflictului de interese) dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? conf. formularului anexat.Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant, subcontractant si terti sustinatori, daca este cazul.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006, persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager ? dr. Ridiche Florin; Consilier Juridic ? Teodorescu Haralambie; Viza control financiar preventiv ? Comp.Financiar Contabil ? ec.Marcu Cristiana; Comp.achizitii publice ? ec. Vlad Cristina Mihaela, presedinte al comisiei de evaluare a ofertelor.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - conf. formularului anexat. Ofertantul nu se afla in niciuna din situatia prevazuta la art.46 alin.1 dindinOrdonanta de Urgenta nr.34/2006cu modificarile si completarile ulterioare. 6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conf.formularului anexat. Certificat constatator sa nu fie emis/eliberat emis de Oficiul Registrului Comertului cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul si din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice; b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii. Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilantulcontabilla data de30.06.2012 sau la data de 31.12.2011, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si vizat de organele competente;2.Fisa de informatii generalecuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani , in care se vor preciza obligatoriu contul IBAN deschis la unitatile de Trezorerie ale statului (cerinta obligatorie pentru efectuarea platilor), precum si datele complete de identificare ale operatorului economic, inclusiv adresele de e-mail si web, dupa caz ? conformformularuluianexat de autoritatea contractanta. Valorile vor fi exprimate in lei. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul., In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681 / 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ? conf. formularuluianexat.2. Informatii referitoare la personalul de conducere ? conf. formularului anexat.3.Lista personalului responsabil "cheie" care va fi angajat in cadrul contractului, descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si experienta-formular anexat.4.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - conformformularului anexat;5.Recomandari din partea beneficiarilor pentru contractele de lucrari. Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii. Cerinta minima: Ofertantul va prezenta documente care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii SR EN ISO 9001:2008 privind managementul calitatii pentru toata gama de lucrari/servicii, sau echivalent ? valabil la data depunerii ofertelor.Declaratie prin care ofertantul va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de mediu si protectia mediului, si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de lucrari.Documentele prezentate vor fiinsotite de traduceri in limba romana autorizate si legalizate, dupa caz. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.Nu se vor admite societatile aflate in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru factorul de evaluare? pretul ofertei?, punctajul se acorda astfel: a)pentrucelmaiscazutdintrepreturileofertelorseacordapunctajulmaximalocatfactoruluideevaluarerespectiv, adica 70 puncte.b) pentrualtpretdecatcelprevazutlalit. a) seacordapunctajulastfel: P( n ) = ( pretminim / pret (n) ) × 70
Durata realizarii lucrarilor
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare durata realizariilucrarilorse acorda avand in vedere corelarea din punct de vedere tehnic si tehnologic al lucrarilor ce urmeaza a fi executate si timpul real de executare al lucrarilor respective, conform graficului fizic si valoric prezentat si se va acordaastfel: a) pentru cea mai mica duratade realizarea lucrarilor, se acorda punctajul maxim, adica30 puncte, durata minima 5 zile ( durata sub care oferta nu va fi punctata suplimentar) si durata maxima de 30 zile ( durata peste care oferta va fi declarata neconforma) punctajul va fi acordat proportional cu numarul de zile.b)pentru altaduratade realizare a lucrarilor , punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de realizare a lucrarilor cea mai mica (n) / alta durata de realizare a lucrarilor) x30 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se afla publicata pe SEAP, pe site-ul www.e_licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.10.2012 09:46