Achizitie publica - Reparatii la instalatia electrica interioara, reparatii ferestre si gard la Liceul Agricol,Timisoara
Detaliu pentru invitatia numarul 71361
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Denumire invitatie: Reparatii la instalatia electrica interioara, reparatii ferestre si gard la Liceul Agricol, Timisoara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Reparatii la instalatia electrica interioara, reparatii ferestre si reparatii gard la Liceul Agricol, Calea Aradului nr.56, Timisoara
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 13.08.2007 15:45
Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2007 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Timisoara, Bv.C.D.LOGA nr.1, cod 300030, Tel: 0256-408300
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.situatia personala a ofertantului: declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006;in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);certificat constatator - O.R.C.;2. capacitatea de exercitare a activitatii profes.: document de inregistrare ca persoana fizica/juridica, dupa caz, de atestare/ apartenenta din punct de vedere profesional, acord de asociere ;3.situatia eco.-financiara: bilant contabil, cifra medie anuala de afaceri;4. capacitatea tehnica si profes.: inf.generale; dotare tehnica, taloane, facturi; experienta similara, lista lucrari, un contract, o recomandare, obligatii contractuale in desfasurare; resurse umane, 12 muncitori;inform. subcontractanti;5.standarde de asigurare a calitatii: copie dupa certificat; conform documentatiei de atribuire.
La sediul Primariei Timisoara, Serv. Achizitii Publice, cam. 229, zilnic de la 11:30-12:30, marti si joi si intre 15:00-17:00. Costul documentelor: 20 lei.Informatii suplimentare: www.primariatm.ro