Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii la instalatia termica a Gradinitei PP 11 din Timisoara


Detaliu pentru invitatia numarul 47207
Autoritate contractanta
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reparatii la instalatia termica a Gradinitei PP 11 din Timisoara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: lucrari de: demontare radiatoare vechi si inlocuire cu altele noi, dezafectare instalatie termica veche din tevi otel si inlocuire cu tevi cupru, demontare ferestre vechi din lemn si inlocuire cu ferestre profil PVC cu 5 camere, reparatii la tevile din otel de la subsol si inlocuire pe portiuni degradate, inlocuire vane de inchidere si suporti de sustinere tevi, refacere izolatie cu saltele de vata minerala, evacuare apa de la subsol.
Stare procedura: -
Data publicarii: 01.06.2007 13:22
Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2007 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Bv.C.D.Loga nr.1, Timisoara, 300030
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; informatii generale; in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);certificat constatator - O.R.C.;capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: document de inregistrare ca persoana fizica/juridica, dupa caz, de atestare/ apartenenta din punct de vedere profesional, Acorduri de asociere ( daca este cazul);informatii referitoare la personalul de conducere si la persoanele responsabile pentru executie - minim 15 muncitori din care 2 sudori gaze si electric, 2 lacatusi mecanici, 2 instalatori incalzire si sanitar, un zidar, un zugrav - vopsitor; informatii privind subcontractantii, acorduri de subcontractare daca este cazul;copie dupa certificat sau copie a contractului de consultanta; conform documentatiei de atribuire.
la sediul Primariei Timisoara, Serv. Achizitii Publice, cam. 229, zilnic de la 11:30-12:30, marti si joi si intre 15:00-17:00. Costul documentelor: 10 lei.Informatii suplimentare: www.primariatm.ro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer