Achizitie publica - Reparatii la platforma carosabila si reamenajarea spatiilor de parcare
Detaliu pentru invitatia numarul 353438
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353438/06.09.2013
Denumire contract: Reparatii la platforma carosabila si reamenajarea spatiilor de parcare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal de Urgenta RomanCod fiscal: 2613940, Adresa: Str. Tineretului, nr. 28, Roman, Telefon: +40 0233741917, Fax: +40 0233741963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tineretului, nr. 28, Roman, Romania, cod postal: 611027, telefon: +40 0233741917, fax: +40 0233741963, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal de Urgenta Roman - sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii la platforma carosabila si reamenajarea spatiilor de parcare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul se refera la Lucrari de reparatii in curtea interioara a spitalului prin -refacerea traseelor de colectare si evacuare a apelor pluviale, reparatii la platforma carosabila si reamenajarea spatiilor de parcare. Valoarea estimata a contractului fiind de 885.154, 00 lei fara TVA, respectiv 828829 lei fara TVA la care se adauga valoarea de 56.325, 00 lei fara TVA reprezentand ponderea de 6, 7957% pentru cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45262330-3 - Lucrari de reparare a structurilor din beton (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 885, 154 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 2% din valoarea contractului fara TVA, respectiv 16576.58lei(cu declaratie IMM -8288.29 lei).Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertei. Garantia de participare se va constitui in una din urmatoarele forme: OP in contul RO24TREZ4925006XXX003848 deschis la Trezoreria Roman;instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, in original. Neconstituirea garantiei de participare in cuantumul, forma solicitata si avand perioada de valabilitate solicitata atrage dupa sine respingerea ofertei in baza art.33 alin.(3), lit.b din HG 925/2006, fiind considerata inacceptabila conf. art.36 alin.(1), lit.a din HG 925/2006.Conform art.278^1 din OUG 34/2006, in cazul in care se depune o contestatie pe care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o respinge ca fiind nefondata sau contestatorul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma in cuantum de 4608.83 lei.Echivalentul leu/valuta se va calcula la data publicarii anuntului de participare.
Garantie de buna executie
In procent de 5%(cu declaratie IMM 2.5%)din valoarea fara TVA a contractului de lucrari. Garantia de buna executie se va constitui in una din urmatoarele forme: OP in contul RO24TREZ4925006XXX003848 deschis la trezoreria Roman.Instrument de garantie irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor legale in vigoare. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului, conform art.90 alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic. Se va prezenta Formularul nr.5 din fisierul "modele de formulare"insotit de urmatoarele documente: -cazier fiscal al societatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.-cazier judiciar al societatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.-cazier judiciar al administratorului/administratorilor societatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.-certificat de atestare fiscalacare sa prezinte plata obligatiilor catre bugetul de stat, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.-certificatprivind plata obligatiilor catre bugetul local, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va prezenta formularul nr.6 din fisierul "modele de formulare".3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006.Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie conform formularului nr.7 din fisierul "modele de formulare".Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt mentionate in cuprinsul formularului nr.7.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010.Se va prezenta formularul nr.8 din fisierul "modele de formulare".Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii, eliberat de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota: -In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.-Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.-Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante conform formularului nr.7: Manager-Dr. Catalina Palancianu; Director Financiar Contabil-ec. Leonard Achiriloaei;Director Medical-Glodeanu Daniela; Director de ingrijiri -as. Chirila Elena;Sef Serviciu ATAAC-ec. Costel Zavalichi;Oficiu Juridic-cs.jr. Lilia Moise;Birou Achizitii-cs.jr.Razvan Badac. -Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului contractului, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.-Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii. Documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota: -Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventuali subcontractanti si/sau terti sustinatori.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa de informatii generale -pentru a fi posibila vizualizarea datelor de identificare a fiecarui ofertant in parte, a datelor de contact si a adresei sediului social, informatii utile pentru transmiterea eventualelor clarificari sau a rezultatelor procedurii de atribuire a contractului de furnizare si pentru a face dovada situatiei economice si financiare conf. art.185 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru calcul echivalent se aplica cursul mediu anual BNR leu/valuta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii precum si declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, informatii privind subcontractantii/asociatii.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar indeplinirii contractului: a) sef punct lucru; b)responsabil cu calitatea (CQ), numit prin decizie interna a operatorului economic;c) responsabil RTE. Pentru responsabilii tehnici cu executia se vor prezenta si certificatele de atestare., -Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie, pentru cele mai importante lucrari.Pentru demonstrarea experientei similare, operatorii economici vor prezenta dovada executarii in ultimii 5 ani, a unor lucrari similare ca natura si complexitate cu cea aferenta prezentei proceduri in valoare cumulata de 828829, 00 lei fara TVA.Pentru calculul echivalent se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Certificat ISO 14001 sau echivalent in domeniul executiei lucrarilor ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei. Nota: Se vor accepta si ofertantii care prezinta documente ce atesta ca sunt in curs de certificare, ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul executiei lucrarilor ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei. Nota: Se vor accepta si ofertantii care prezinta documente ce atesta ca sunt in curs de certificare, ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2013 09:04