Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii LN4 Bloc 4-Consolidari plansee sub cota + 45 m inclusiv structura metalica sustinere arzatoare praf carbune


Detaliu pentru invitatia numarul 330188
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Numar invitatie: 330188/22.06.2012
Denumire contract: Reparatii LN4 Bloc 4-Consolidari plansee sub cota + 45 m inclusiv structura metalica sustinere arzatoare praf carbune
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SACod fiscal: RO16302439, Adresa: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Rovinari, Telefon: 0253372739, Fax: 0253371590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Energeticianului nr. 25, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253372556-6305, fax: +40 0253371922, persoana de contact: Registratura unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul achizitorului, Str. Energeticianului nr. 25, Rovinari, Romania, cod postal: 215400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii LN4 Bloc 4-Consolidari plansee sub cota + 45 m inclusiv structura metalica sustinere arzatoare praf carbune
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia lucrarii "Reparatii LN4 Bloc 4-Consolidari plansee sub cota + 45 m inclusiv structura metalica sustinere arzatoare praf carbune" cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 45262330-3 - Lucrari de reparare a structurilor din beton (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 093, 798 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 40.000, 00 lei, cu valabilitate minim 90 zilecalendaristice de la data limita a depunerii ofertelor, se va depune in contul RO 10 RNCB 0149 0421 0250 0001Modul de constituire a garantiei pentru participare conform HG 925/2006 in vigoare, art.86. In instrumentul de garantare, banca sau societatea de asigurari emitenta, va insera in mod expres, cerintele prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006 sila art. 278¹ din OUG 34/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de Buna Executie = 10 % (5% pentru IMM))din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a GBE, conform HG925/2006 in vigoare, art.90 si HG 1045/2011.GBE se va restitui de catre achizitor, conform proiect contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea : Completare si semnare Formular nr.1(inclusiv de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau tehnico-profesionala). In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.-Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art. 180, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181: Completare si semnare Formular nr. 2 (documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau tehnico-profesionala). In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta-Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 181, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei : Incadrarea in oricare din situatiileprevazutela art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹: Completare si semnare Formular nr. 3 (inclusiv pentru tertul sustinator si de fiecare asociat in cazul unei asocieri) Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata. In cazul in care exista subcontractant/i acestia sunt obligati sa indeplineasca aceasta cerintaEvaluarea cerintei : Incadrarea in situatiaprevazutala art. 69¹din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: 1.Director General ? Dr. Ing. Trotea Tiberu2.Director Termocentrala - Ing. Pisc Ion3.Director Economic ? Ec Scurtu Maria4.Director Comercial ? Ing. Rebedea Ion5.Director Resurse Umane ? Cons. Jrd Olaru Sorin6.Director EMR- Ing. Davitoiu Lesu Gheorghe7.Director Dezvoltare Investitii ? Ing. Tudorescu Vasile8.Compartimentul UCC ? Ing. Pruna Liliana9.Sef Serviciu Termomecanic ? Ing. Chirca Iosif10.Sef Birou ALSE ? Ing Ciurel Nicoleta11.Sef Birou AQ ? Ing Chirca Delia12.Cons. Jrd .- Pupazan Adela13.Biroul ALSE- Ing. Irod Cornel14.Directia Economica ? Ec. Vilceanu Mirela15.Sef Birou Marketing ? Ing Bujor Cristina16.Director Adj. Tehnic ? Ing. Raducu Teodorescu17.Sef Birou DCV ? Ing. Teiu Sorin18.Directia Comerciala- Ec. Stavariu FeliciaDocumentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: Completare si semnare Formular nr. 4 ? conform Ordinului ANRMAP 314 / 2010, publicat in MO, partea I nr. 701/20.10.2010Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta5. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, si la taxele locale.Se vor prezenta ca documente edificatoare: a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitele si taxele catre bugetele componente ale bugetului general consolidatb) Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local .Certificatele mentionate la punctele a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note :1. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limba romana2. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). 1.Pentru persoane juridiceromaneCertificatul constatator in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?, valabil cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, eliberat de Oficiul National Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in cadul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformiatate documentul in original sau copie legalizata, daca acesta nu a fost prezentat astfel la deschiderea ofertelor.2.Pentru persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalPentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formular nr.5 Informatii generale-Cerinta minima: media cifrei globalede afaceri a ofertantului in ultimi 3 ani sa fie de minim 4.000.000 lei, demonstrata pebaza bilanturilor contabile/ extrase de bilant/rapoarte de audit/rapoarte ale cenzorilor/alte documente probante, aferente.Ofertantul vaprezenta urmatoarele: -situatiile financiare incheiatein ultimii 3 ani, vizate si inregistrate conform reglementarilor in vigoare ale Ministerului Finantelor. In aceste sens se vor prezenta bilanturi contabile/ extrase de bilant/rapoarte de audit/rapoarte ale cenzorilor, alte documente probante.Nota : Pentru echivalenta se vor utiliza cursurile medii comunicate de BNR/BCE, pentru fiecare anOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu), Ofertantul va trebui sa demonstreze caare acces la, sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de catre banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow, necesar executiei lucrarii pentru primele 2 luni, in suma de minim 200.000 leiOfertantul vaprezenta urmatoarele: - adrese/comunicari/declaratii/scrisori bancare- acestea vor contine informatii despre bonitatea financiara a operatorului economic, date de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatori ai performantei financiare, experienta de lucru cu clientul, etc. valabile pentru primele 2 luni de desfasurare a contractului de lucrari.Nota : Pentru echivalenta se vor utiliza cursurile medii comunicate de BNR/BCE, pentru fiecare an.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca CentralaEuropeana (www.ecb.europa.eu)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Formular nr. 6 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de documente ( contract/e, proces verbal/e de receptie, liste de lucrari executate, etc) care sa confirme executarea de lucrari, de tipul celei care face obiectul achizitiei, sau echivalent Avand in vedere obiectul achizitiei, consideram ca lucrari echivalente, orice lucrare de constructii metalice industriale executata la inatimi mai mari sau cel putin egale cu 30m.Lista trebuie sa includa cel putin o lucrare executata si dusa la bun sfarsit de catre ofertant, in ultimii 5 ani, in valoare de minim 2.000.000 lei, sau maxim 3 ( trei) lucraride complexitate similara lucrarilor care fac obiectul achizitiei, si/sau echivalent, in valoare cumulata de minim 2.000.000 lei- formular nr. 7 - Recomandare pentru lucrarilementionate in formularul 6 intocmita de beneficiarul /clientul lucrarii respective indiferent daca beneficiarul este autoritate contractanta sau client privat., Formular nr. 8 ?declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- ofertantul va prezentapersonal specializat si suficient pentru executia lucrarii, cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini.Ofertantul trebuie sa prezinte dovada ca, pentru executarea lucrarii are disponibil, minim, urmatorul personal tehnic de specialitate si de executie: -responsabil tehnic cu executia atestat MLPAT -1 persoana- responsabil tehnic cu sudura autorizat ISCIR ? (RTS)-1 persoana- inginer/subinginer constructor ? 1 persoana- sudori autorizati ISCIR ? 20 persoanepersonal autorizat ISC, pentru controlul constructiilor din otel, minim urmatorul personal tehnic: - pentru incercari imbinari sudate ? 1 operator nivel II- pentru control imbinari sudate cu lichide penetrante - 1 operator nivel II- pen, Formular nr. 9- declaratieprivind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice, de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa detina (in dotare proprie / inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie), minim urmatoarele: - 1 laborator de grad II, autorizat de ISC si de ISCIR pentru urmatoarele tipuri de controale defectoscopice: ?Control cu lichide penetrante;? Control cu pulberi magnetice;? Control cu ultrasunete sudura si table UT (s, t);? Control cu ultrasunete grosimi UT (g);? Control cu radiatii penetrante;? Control vizual;si pentru efectuarea urmatoarelor analize si determinari: ? analiza metalografica;? incercari de duritate;? incercari mecanice(soc, indoire, tractiune);precum si: - aparate de sudura ? 4 buc- trolii- 2 buc- macarale fereastra- 2 buc, Informatii privind subcontractantul/ii (daca este cazul) Formular nr.12 G-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant/ii si specializarea acestuia/acestora, datele de recunoastere Lista cu subcontractantii va fi insotita de acordul/acordurile de subcontractare.- Formualr AS- Acord de subcontractare, Informatii privind asocierea in vederea indeplinirii contractului (daca este cazul)Formular AA- Acord de asociere, in originalsau traducere autorizata, din care sa reiese cine este liderul asociatiei (consortiului) si parte din contract pe care o va indeplini fiecare asociat(valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei, asocierea se va legaliza in cazul in care este desemnata castigatoare. Certificarea sistemului calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/editia2008, sau echivalent, implementat la nivelul organizatiei ofertantului., Certificarea sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001/editia 2005, sau echivalent, implementat la nivelul organizatiei ofertantului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 10:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer