Achizitie publica - Reparatii locale si reabilitare (betonare,balastare) pentru str.Cuza Voda,str.Petru Rares,str.Uzinei din orasul Podu Iloaiei,judetul Iasi
Detaliu pentru invitatia numarul 325947
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325947/09.05.2012
Denumire contract: Reparatii locale si reabilitare (betonare, balastare) pentru str.Cuza Voda, str.Petru Rares, str.Uzinei din orasul Podu Iloaiei, judetul Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS PODU ILOAIEI (PRIMARIA PODU ILOAIEI)Cod fiscal: 4541017, Adresa: Str. Nationala, Podu Iloaiei, Telefon: 0232/740646, Fax: 0232/740646
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Nationala, Podu Iloaiei, Romania, cod postal: 707365, telefon: +40 0232/740646, fax: +40 0232/740646, persoana de contact: Iulian Maierean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ORAS PODU ILOAIEI(PRIMARIA PODU ILOAIEI)-Adresa: Str. Nationala, NR.104, Podu Iloaiei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii locale si reabilitare (betonare, balastare) pentru str.Cuza Voda, str.Petru Rares, str.Uzinei din orasul Podu Iloaiei, judetul Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii locale si reabilitare (betonare, balastare) pentru str.Cuza Voda, str.Petru Rares, str.Uzinei din orasul Podu Iloaiei, judetul Iasi conform caiet de sarcini atasat in SEAP
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 727.46 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3500 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 de zile si se va calcula de la data limita de depunere a ofertei.Garantia de participare trebuie sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar, printr-un instrument bancar emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta poate solicita perioada de valabilitate a ofertei, iar perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita corespunzator.Contul de virament a garantiei de participare este RO69TREZ4065006XXX 017876 deschis la Trezoreria Iasi.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de executie lucrari si va avea o valoare egala cu 5% din valoarea fara TVA a contractului. (1)De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 din HG 925/2006 alin(2)-(4) se aplica in mod corespunzator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificarisi completari prin Legea nr.337/2006- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ?conform formularului F1 din documentatia de atribuire;In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazutala art.181 dinO.U.G.34/2006 cu modificarisi completari prin Legea nr.337/2006 - conform formularului F2 din documentatia de atribuire;Persoanele juridice straine: *se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.*in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilitofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractantava accepta o declaratie pe propria raspundere sau dacain tara respectiva nu existaprevederi legale la declaratiile pe propria raspundere, o declaratie autenticadata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizaasi legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr.3-Declaratie pe propria raspundere de participare la licitatie cu oferta independentain conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 ? ofertantii trebuie sa completezesi sa prezinte formularul F3 din documentatia de atribuire.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa respecte aceasta cerinta.Cerinta nr.4-Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.691(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarisi completari prin Legea nr.337/2006? conform formular F4 si Anexa din documentatia de atribuire;Nume si Prenume-Functia detinuta in cadrul Orasului (Primariei) Podul Iloaiei: -Petru Baciu ? Primar-Prisecariu Ana-contabil-cons.jr.Aurel Rusu-secretar Consiliul Local-cons.jr.Mairean Iulian-Oficiul juridicConform art.691 din O.U.G. nr.34/2006 modificata de art.1, punctul 13 din Legea nr.279/2011, este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator care are drept membrii in cadrul Consiliului de Administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt soti/sotie, ruda sau afin pana la gradul al IV-lea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69, litera a) respectiv persoane care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertantii/cadidatii sau subcontractantii ori persoane care fac parte din Consiliul de Administratie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare sau alte echivalente din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.* Certificatulconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului va fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si va fi eliberat cu cel mult 30 de zile de data deschiderii ofertelor.Persoane fizice/juridice straine: Documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana , documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prevezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privindlista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani, conform Formular F8; se va solicita dovada executarii pe ultimii 5 ani a unui sau mai multor lucrari similareca natura si complexitate cu cea sau pusa procedurii in valoare cumulata de177.700 lei fara TVA.Cerinta nr.2-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului-Formular F9 din documentatia de atribuire.Cerinta nr.3-Declaratie privind efectivul mediu anual a personalului angajat si al cadrelor de conducere - Formular F 10 din documentatia de atribuire.Cerinta nr.4-Informatii privind asocierea-Acord asociere conform formular F12.Cerinta nr.5-Informatii privind subcontractantii?Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora-Formular F13 din documentatia de atribuire; -Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2001 sau alte standarde echivalente ; Se accepta oferantii care prezinta documente edificatoare care sunt in curs de reautorizare. In cazul unei asocieri se vor prezenta certificate pentru fiecare din lucrarile care fac obiectul procedurii, pentru fiecare asociat in parte, cel putin pentru lucrarile asumate in cadrul asocierii. -certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului - ISO 14001/2001 sau alte standarde echivalente. Se accepta oferantii care prezinta documente edificatoare care sunt in curs de reautorizare. In cazul unei asocieri se vor prezenta certificate pentru fiecare din lucrarile care fac obiectul procedurii, pentru fiecare asociat in parte, cel putin pentru lucrarile asumate in cadrul asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Punctajul (55 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pret? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: Pp(n) = Pret minim/Pret(n) x 55; P(n) - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pret?; Pret minim - pretul cel mai mic ofertat; Pret (n) - pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.
Perioada de executie
25
Descriere: Punctajul (25 puncte) pentru ?Perioada de executie? se acorda astfel: a) Pentru cea mai scazuta perioada de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru calculul perioadei de executie, punctajul se acorda proportional, astfel: Pe(n) = Emin/E(n) x 25 puncte; Pe(n) - punctajul ofertei aferent factorului de evaluare pentru care se calculeaza numarul acordat de puncte; E(n) - perioade de executie ofertata de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul; Emin - cea mai mica perioada de executie ofertata in cadrul procedurii de atribuire; Durata maxima de executie2 luni (60 de zile).
Perioada de garantie
20
Descriere: Punctajul (20 puncte) pentru factorul de evaluare , , Perioada de garantie a lucrarilor executate? se va acorda astfel: a) Pentru oferta care prevede cea mai mare perioada de garantie a lucrarilor executate se acorda punctajul maxim alocat (20 puncte); b) Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional, astfel: PDg(n) = G(n)/Gmax x 20 puncte; Gmax PDg(n) - punctajul ofertei aferent factorului de evaluare pentru care se calculeaza numarul acordat de puncte; G(n) - termenul de garantie ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul; Gmax - cel mai mare termen de garantie ofertat in cadrul procedurii de atribuire. Perioada de garantie minima 24 de luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, DOCUMENTATIA ESTE ATASATA INVITATIEI DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 14:22