Achizitie publica - REPARATII MAGAZIE LA SEDIUL DE OCOL DOLHASCA
Detaliu pentru invitatia numarul 339674
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339674/19.11.2012
Denumire contract: REPARATII MAGAZIE LA SEDIUL DE OCOL DOLHASCA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BDUL 1 MAI NR.6, , SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783, persoana de contact: ing.Sepelea Bogdan -Birou Investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BDUL 1 MAI NR.6, , SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII MAGAZIE LA SEDIUL DE OCOL DOLHASCA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REPARATII MAGAZIE LA SEDIUL DE OCOL DOLHASCA
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 474.07 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar , printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, sau cu numerar la casieria unitatii.Aceasta reprezinta 2%, din valoarea maxima alocata.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Cuantumul total al garantiei de participare la licitatie este de: 1989.48 lei.Aceasta va fi virata in contul autoritatii contractante: -cont deschis la BRD-Suceava, cod IBAN-RO41BRDE340SV10287103400
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA). Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreaga perioada de derulare a contractului ( conf. art. 89 din hg 925/2006);Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari (conf. art. 90 alin.(1)-(3) din OUG 34/2006): retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale ;Contractantulare obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.In acest cont se va depune de catre contractant 0.5 % din pretul contractului (fara TVA) *Contractul se va semna dupa ce furnizorul va face dovada deschiderii contului si a virarii sumei de 0, 5% din valoarea totala a contractului (fara TVA)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAPSe va completa si depune Formularul F3 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire .Cerinta nr. 2Declaratieprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese).Se va completa si depune FormularulF4 din SectiuneaFormularea prezentei documentatii de atribuirePersoane cu functii de decizie din cadrul RNP ? Romsilva (dir. Gen. ing. Adam Craciunescu, dir. Ec. Ec. Gatu Gabriela, dir. Impaduriridezvoltare ing. Liviu Pavel, dir. FF Mohanu Gheorghe, dir. Commercial ing. Sabin Bratu, dir. Cai de rasa ing. Barta Robert) si DS Suceava( ing. Sorin Ciobanu ? director, ing. Valerian Solovastru ? director tehnic, ec. Vasile Rusu ? dir. Ecomonic, jr. Aftanasie Tironeac ? jurist DSSuceava, ing.Prigoreanu Dan ? sef birou Investitii. DS Suceava, ing. Constantin lazar ? resp. achizitii DS Suceava)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de lucrari.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 3Declaratie privind eligibilitateaSe va completa si depune Formularul 12 A din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Se va completa si depune Formularul 12 B din SectiuneaFormulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Se va prezenta si depune -confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Se va completa si depune Formularul 12 C din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Informatii privind asociereaSe va complete si depune Acord de asociere, -potrivit Formular 10, din sectiunea FORMULARE - in original Cerinta nr. 1Ofertantul sa fie legal inregistrat iar din certificatul constatator sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC;Se va prezenta si depune Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competent.Informatiile cuprinse in certificatul in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.? inoricare din formele: in original, copie legalizata, copie lizibila si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceriCerinta minima obligatorie: Cifra medie anuala globala de afaceri din cel mult ultimii trei ani, trebuie sa fie de cel putin 198.948, 14lei., Se va completa si depune: Formularul B din sectiunea FORMULARE - in originalSe va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31 decembrie al fiecarui an.Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente sau dupa caz, (copie certificata de ofertant pe propria raspundere);, Informatii privind bonitatea firmeiSe vor prezenta si depune declaratii bancare care sa ateste bonitatea firmei - eliberate de catre banacile cu care societatea are relatii contractuale - in original
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei) continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei) auexecutat lucrari similare celor solicitate prin documentatia de atribuire.Ofertantii trebuie sa faca dovada executarii de lucrari similare, in valoare de cel putin 99.474, 07 lei.Cerinta nr. 2Recomandari din partea beneficiarilor-minim o recomandare, Se va completa si depune: Formularul 12 F, din sectiunea FORMULARESe vor prezenta si depune : Formularul E din sectiunea FormulareFormularulE va fi insotitde documente doveditoare din care sa rezulte indeplinirea tuturor elementelor solicitate ca si cerinta minima obligatorie: copii dupa contracte derulate (se vor prezenta parti relevante, nu integral), copii procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor/procese verbale de receptie finala a lucrarilor, toate acestea prezentate in copie certificata ?conform cu originalul?, purtand stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic precum si documente constatatoare din partea beneficiarilor., Nota: i. Ofertantul va prezenta documente din care sa rezulte valoarea lucrarilor executate;ii. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta contractul de subcontractare din care sa reiasa partea de contract pe care a executat-o, precum si valoarea aferenta acesteia;iii. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, numarul zilelor de lucru, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi;Recomandarile / contractele / aferente lucrarilor executate in afara Romaniei se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana, Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice etc de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice prevazute in formularele C8 si C9 sau ECHIVALENTE, sau cu caracteristici tehnice ce permit ducerea la indeplinire in bune conditii a contractului de lucrari.Lista minimade utilaje conform C8 si C9 este: , betoniera actionata electric? 1 buc., vibrator de interior pentru beton ? 1 buc., malaxor pentru mortar actionat electric? 1 buc., compactor static sau echivalent ? 1 buc., rotopercutoare ? 2 buc., Se va completa si depune: Formularul 12 H din sectiunea FORMULAREPrezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Cerinta nr. 4Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Declaratie privind personalul de specialitate implicat in derularea contractului si certificarilor detinute.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii.Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa dispuna de pesonal calificat in vederea indeplinirii contractului: sef de santier, responsabil tehnic cu executia(RTE) ? 1 (inginer, subinginer), CQ ?dulgher ? 2(muncitori calificati), fierar betonist ? 1 (muncitori calificati), zidar zugrav 2 ?(muncitori calificati), necalificati sau calificati ? 5 (muncitori);Se va prezenta atestatul MLTPL (in domeniul lucrarilor de constructii civile) al responsabilului tehnic cu executia insotit de o copie a contractului de munca/angajament participare. Cerinta nr. 1Certificare ISO 9001:2008, Se vor prezenta si depune documente emise de organisme acreditate care confirma Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 (sau echivalent) laofertant, cu aplicabilitate la codul CAEN solicitat.Se va prezent Certificatul ISO 9001 sau echivalent, in copie cu mentiune ?Conform cu originalul? semnata si stampilata.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Nota : : se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.11.2012 06:33