Achizitie publica - REPARATII MIJLOC FIX EXISTENT TEREN SPORT (STADION)
Detaliu pentru invitatia numarul 326600
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326600/14.05.2012
Denumire contract: REPARATII MIJLOC FIX EXISTENT TEREN SPORT (STADION)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIORANICod fiscal: 2845648, Adresa: COMUNA CIORANI, JUDETUL PRAHOVA, Ciorani, Telefon: 0244462025, Fax: 0244462025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CIORANI, JUDETUL PRAHOVA, Ciorani, Romania, cod postal: 107160, telefon: +040 0244462025, fax: +040 0244462025, persoana de contact: MARIN VOICU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI CIORANI, JUDETUL PRAHOVA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII MIJLOC FIX EXISTENT TEREN SPORT (STADION)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REPARATII MIJLOC FIX EXISTENT TEREN SPORT (STADION). Se va intocmi un proiect tehnic pentru lucrarile ce se vor executa, cuprinzand capitole distincte referitoare la arhitectura, rezistenta, sistematizare, instalatii sanitare, canalizare, electrice. In temeiul proiectului tehnic, se vor executa reparatii la imprejmuire stadion, lucrari de amenajare alei, lucrari de structuri metalice (tribuna acoperita), instalatii electrice si sanitare. Valoarea estimata a lucrarilor este de 486220 lei (fara tva). Valoarea estimata a serviciilor de proiectare: 18060 lei (fara tva).
II.1.6) CPV: 45212290-5 - Lucrari de reparatie si de intretinere a complexelor sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 504, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 10.080 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de lucrari in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul constituririi garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul atasat sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. In continutul formularului se va mentiona obligatoriu cuantumul sumei corespunzatoare art. 2781 alin (1) din O.U.G. nr.34/2006 - respectiv suma de: 4284.28lei, in acest caz, si punerea la dispozitie, neconditionata, catre autoritatea contractanta a acestei sume la solicitarea acesteia corespunzator prevederilor legale.Garantia de participare va trebui sa fie valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei.Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.2781 din O.U.G. 34/2006.Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei garantii conform legii nr. 346/2004 art. 16 alin.(2). Pentru a beneficia de aceasta facilitate in plicul exterior se va depune o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea conditiilor cumulative prevazute in art.3 alin.(1) din Legea nr. 346/2004
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA si se constituie prinretineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale; contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Perioada garantiei de buna executie este de 1 an.Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Solicitata- prezentare formular completat : -Formular A din sectiunea formulare- prezentare certificat de cazier fiscal al ofertantului (original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) emis de organele competente, care sa ateste situatia pana in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- prezentare certificat de cazier judiciar al ofertantului (original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) emis de organele competenteIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Tertul sustinator, daca este cazul are de asemenea obligatia de a prezenta aceste documente.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 - Solicitata- prezentare formular completat -Formular B din sectiunea formulareIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Tertul sustinator, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c), d) din O.U.G. nr.34/2006.- prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al autoritatii administratiei publice locale din unitatea administrativ - teritoriala pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune candidatura, original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ - teritoriale pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune candidatura, original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.In conformitate cu prevederile art. 181, litera c) din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, ofertantul care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau catre bugetele locale, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta va fi exclus din procedura de achizitie publica.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, potrivit prevederilor art. 181 lit. c¹) din OUG nr. 34 / 2006.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a ofertantilor, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Solicitat- prezentare formular completat- Formular 20 din sectiunea formulareIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din O.U.G. nr.34/2006 -Solicitat -. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 12 D din sectiunea formulare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. De asemenea subcontractantul sau tertul sustinator, dupa caz, are obligatia de a prezenta acest formular.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Marin Voicu, Preda Dumitru, Ivanescu Mihai, Buturugeanu Paula Persoane juridice/fizice romane- prezentare certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii candidaturilor, din care sa rezulte ca ofertantul are obiect de activitate principal sau secundar tipul de lucrari supus ofertarii - original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Documente care atesta statutul de IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004). In cazul asocierii, se va considera incadrare in categoria IMM-urilor daca impreuna asociatii intra in categoria IMM-urilor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in traducere legalizata.- Prezentare atestatul ofertantului eliberat de A.N.R.E. - Autoritate Nationala de Reglementare in Energie (valabil la data deschiderii ofertelor) tip A1 (pentru incercare de echipamente si instalatii electrice de joasa tensiune), tip B (pentru executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane la tensiunea nominala de 0, 4 KV), tip C2A (pentru executare de linii electrice, aeriene sau subterane cu tensiuni nominale de 0, 4 KV - 20 KV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 KV).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale in ultimii trei ani de minim 902.800 lei, Se solicita demonstrarea la momentul semnarii contractului ca ofertantul are acces sau disponibil de resurse egale cel putin cu valoarea contractului. Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.Perioada pentru care se va cere acces la disponibil: egala cu termenul de realizare a proiectului si lucrarilor dar nu mai mult de 4 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu contracte similare executate in ultimii 5 ani insotita de fise de informatii privind experienta similara continand valori, perioade de prestare, beneficiari si de certificate/documente constatatoare din partea beneficiarilorAutoritatea contractanta impune ofertantilor sa faca dovada indeplinirii cel putin a unui contract de complexitatea celui ce urmeaza a fi atribuit, ce a avut ca obiect executarea de lucrari similare, a carui valoare sa fie cel putin egala cu 451400 lei si cel putin a unui contract de complexitatea celui ce urmeaza a fi atribuit, ce a avut ca obiect proiectare de lucrari similare a carui valoare sa fie cel putin egala cu 18060 lei.Solicitate, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii trei ani si personalul de care dispune sau al carui angajament a fost obtinut ? formular completat, insotita de informatii referitoare la numarul persoanelor implicate in indeplinirea contractului, precum si referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestora.Pentru executarea lucrarilor, e necesar ca operatorul economic sa aiba minim urmatorul personal de specialitate: - un sef santier (persoana cu studii superioare, cu diploma in domeniul constructiilor) care sa coordoneze echipele de muncitori;
- fierar-betonisti (o persoana), dulgheri-tamplari (doua persoane), lacatusi-mecanici confectii metalice (cinci persoane), sudor (o persoana), instalatori instalatii sanitare (o persoana), vopsitori (o persoana) etc.;
- electricieni cu atestat tip II B (cel putin 2 persoane) si tip III B (cel putin o persoana), eliberat de Autoritatea Nationala de Reglementare, Lista cuprinzand utilajele, instalatiile, echipamentele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluise impune ca ofertantul sa detina (in proprietate sau in temeiul unui contract de leasing, inchiriere, comodat, etc.) utilaje specifice: macara (pentru transportul si manipularea confectiilor metalice), buldoexcavator , autocilindru compactor (pentru executarea sapaturilor pentru fundatii si nivelarea si compactarea terenului), autobasculanta (pentru transportul materialelor, a deseurilor rezultate, etc.), utilaj de lucru la inaltime tip PRB( autoscara, platforma, lift) (pentru executarea lucrarilor de linii electrice aeriene necesare realizarii lucrarilor de iluminat), schele metalice (pentru montarea acoperisului, etc.). Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, pentru domeniul de executie de lucrari care fac obiectul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme acreditate). Se accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene in traducere legalizata., Certificatul privind managementul sistemului de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, pentru domeniul de executie de lucrari care fac obiectul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme acreditate). Se accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene in traducere legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
78
Descriere: Punctajul ofertei "pret lucrari" = (Pret minim/Pret ofertat) x 78
TERMEN PREDARE PROIECT TEHNIC
10
Descriere: Punctajul ofertei "Termen predare proiect tehnic"=(Termen minim/Termen ofertat) x 10; Termen minim sub care oferta nu va fi punctata suplimentar: 2 zile calendaristice, termen maxim peste care oferta va fi declarata neconforma: 20 zile calendaristice
PRET PROIECT TEHNIC
7
Descriere: Punctajul ofertei "Pret proiect tehnic"= (Pret minim/Pret ofertat) x 7
TERMEN EXECUTIE LUCRARI
5
Descriere: Punctajul ofertei "Termen executie lucrari"= (Termen minim/Termen ofertat) x 5; Termen minim sub care oferta nu va fi punctata suplimentar: 1, 5 luni, termen maxim peste care oferta va fi declarata neconforma: 4 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 21:27