Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii motoare electrice 6 kV


Detaliu pentru invitatia numarul 326418
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CET GOVORA S.A
Numar invitatie: 326418/11.05.2012
Denumire contract: Reparatii motoare electrice 6 kV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii motoare electrice 6 kV
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatie motoare electrice de 6 KV de puteri, turatii si gabarite diferite conform cerinte caiet de sarcini si Anexele 1 si 2
II.1.6) CPV: 50532100-4 - Servicii de reparare si de intretinere a motoarelor electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este: 2000 lei, perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor si trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, se constituie prin virament bancar (cod IBAN RO45RNCB 0263006180570001 deschis la BCR Valcea; avand ORC : J 38/683/1997 si CIF :10102377 cu atribut fiscal RO) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii.Garantia de participarea se constituie conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA: Potrivit prevederilor articolului 17 aliniat 3) si aliniat 4) si art. 18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare, se va transmite in SEAP in format electronic cu semnatura electronica. Daca ofertantul nu detine semnatura electronica si garantia este constituita printr-un instrument de garantare va transmite acest document in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma in conditiile art.278. indice 1 din OUG nr.34/2006 in situatia in care CNSC respinge contestatia ca nefondata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 5% fara TVA din valoarea contractului atribuit si se constituie in termen de 10 zile de la semnarea contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor HG 1045/2011. Ofertantul are obligatia de a mentiona in Formularul 10B, modul de constituire al garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitate (completare Formular 1) (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul)2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (completare Formular 2) (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c)1 si d), daca este cazul)3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent (completare Formular 3)4.Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 69ยน*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? dr.ing. Mihai BALAN; Director Economic ? ec. Constantin LAPADAT; Director Tehnic si Calitate ? ing. Ludovic ZELICI; Director Productie ? ing. Dina Nicolae; Sef Departament Reparatii ? ing. Rizescu Gheorghe; Sef Serviciu PLUR ? sing. Ilinca Nicolae, Sef Birou PUR ? ing. Costeiu Dan, Sef Serviciu Achizitii Publice ? ing. Coclet Livia (completare Formular 4) (se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de catre tert sustinator)NOTA : Formularele 1, 2, 3, si 4 se gasesc in sectiunea FORMULARE Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial; in copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul" , din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va transmite pentru conformitate autoritatii contractante documentul solicitat la aceasta cerinta in original sau in copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv media cifrei globale, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani.(Nu se ia in considerare anul in curs)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara: 1. Principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertei);2. Cel putin un proces verbal de receptie sau document constatator (conform HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare) care sa confirme ca ofertantul a mai prestat cel putin uncontract de servicii similare celor ce fac obiectul procedurii de achizitie in valoare de minim 145.000 lei, Informatii privind personalul angajat, cadrele de conducere, personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, responsabil pentru indeplinirea contractului de prestare servicii: 1.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere de care dispune ofertantul, in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertei)2. Responsabil tehnic cu prestarea si asigurarea calitatii serviciilor prestate, cu studii medii sau superioare.Nota: Din aceste documente prezentate va trebui sa rezulte ca ofertantii pot sa asigure forta de munca atat din punct de vedere numeric cat si al calificarii si experientei profesionale necesare efectuarii serviciilor ofertate., Informatii privind dotarile tehnice cu utilaje, instalatiisi echipamente tehnice necesare pentru prestarea serviciului.Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii. ( in dotare proprie, inchiriere sau alte mijloace de punere la dispozitie), Informatii privind subcontractantii, daca este cazulInformatii privind partile din contract indeplinite de subcontractanti., Informatii privind asocierea sa contina cel putin: -Lista tuturor asociatilor-Nominalizarea liderului de asociatie-Clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinireacontractului Standarde de asigurare a calitatii/ alte documente prin care atesta ca detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001/2008 , sau echivalent, Informatii privind masurile de protectia mediului si standarde /alte documente prin care atesta ca detine un sistem de management de mediu ce indeplineste cerintele lui ISO 14001 / 2004, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata la Invitatia de Participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer