Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii peroane statia CF Iasi Nord


Detaliu pentru invitatia numarul 337397
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Numar invitatie: 337397/15.10.2012
Denumire contract: Reparatii peroane statia CF Iasi Nord
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213192433, Fax: +40 213192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: prin Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1, Iasi, Romania, cod postal: 700090, telefon: +40 232273507, fax: +40 232273507, persoana de contact: Julieta Aghion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1, Iasi, Biroul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii peroane statia CF Iasi Nord
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucraridereparatii peroane executate in scopul asigurarii circulatiei calatorilor in conditii de deplina siguranta.
II.1.6) CPV: 45233253-7 - Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 399, 972 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este de: 7.999, 44 lei si este irevocabila. Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, (Formularul 1A din Sectiunea III ? Formulare);prin ordin de plata in contul SRCF Iasi nr. RO26 BPOS 2400 2831 193ROL01, deschis la BANC POST, Sucursala Iasi sau numerar la casieria autoritatii contractante. In conformitate cu art. 278 indice1*) OUG 34/2006, ofertantului a carei contestatie a fost respinsa i se va retine suma de: 3.999, 72 lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se exprima procentual si reprezinta 5% (2, 5% pt. IMM) din pretul contractului fara TVA si se constituie in lei. De regula, se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Daca partile convin, garantia de buna executie se va constituiprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contractantul are obligatia de a deschidela unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuiaun cont de disponibil distinctla dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul fara TVA al contractului.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006: Ofertantul va prezenta Formularul 3 ?Declaratie privind Eligibilitatea? din Sectiunea III ? Formulare, in original.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006: Ofertantul va prezenta Formularul 3A ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? din Sectiunea III- Formulare, in original.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 69 indice1 din OUG nr. 34/2006: Ofertantul va prezenta ?Declaratieprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 indice1?din OUG 34/ 2006 - Formularul 3B din Sectiunea III ? Formulare, in original. Aceasta declaratie va fi completata de catre toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori).Persoanelece detin functii de deciziein cadrul CNCF ?CFR?SA - Sucursala CREIR CF Iasi in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director: ing. George Radu PIPA, Contabil sef: ec. Maria RUSU; Sef oficiu juridic: jr. Luminita STANESCU, Sef divizie Patrimoniu: Ec.Sanda VINTILA, Sef serviciu comercial ing. Carmen NEGRU, Sef birou BAP ing. Julieta AGHION;Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conf. Ord. ANRMAP nr. 314/12.10.2010;Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta: Ofertantul va prezenta Formularul 3D ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?din Sectiunea III- Formulare, in original.Calitatea de participant la procedura: Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz) - Formularul 3C din Sectiunea III ? Formulare, in originalCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata: a) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. .Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalulteritorial, emis cu maxim 30 de zile inainte de datadepunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului cuprinde si activitatide tipul celor supuse procedurii de achizitie; se poate prezentain original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul ?Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate acest document in original sau in copie legalizata.Atestate, autorizatii, certificate etc., in functie de specificul contractului: Ofertantul va prezenta urmatoarele: Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1.Autorizatie de furnizor feroviar, eliberata de catre Autoritatea Feroviara Romana? AFER, pentru: ?Reparatii si intretinere cladiri cu specific feroviar, inclusiv instalatiile aferente cu exceptia celor de gaze naturale?, ?Constructii, reparatii, intretinere peroane, copertine, tunele pietonale, drumuri de acces?, ?Constructii montaj, reparatii, intretinere SCB, TTR, LC, ELF?, ?Constructii, reparatii, intretinere linii CF fara sudarea sinelor?, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabile la data limita de depunere a ofertelor.2. Agrement tehnic feroviar, eliberat de catre Autoritatea Feroviara Romana ? AFER pentru: ?Reparatii si intretinere cladiri cu specific feroviar, inclusiv instalatiile aferente cu exceptia celor de gaze naturale?, ?Constructii, reparatii, intretinere peroane, copertine, tunele pietonale, drumuri de acces?, ?Constructii montaj, reparatii, intretinere SCB, TTR, LC, ELF?, ?Constructii, reparatii, intretinere linii CF fara sudarea sinelor?, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrement tehnic/certificat de omologare tehnica pe perioada de derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Ofertantul va demonstra cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 aniin valoare de cel putin: 798.000 lei.Documente care sustin criteriul de calificare: Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul 4b)Bilant contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente - in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., c)Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, in original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Ofertantul a executatin ultimii 5 ani mai multe contracte de lucrari in domeniul feroviar de natura si complexitatea lucrarii ce face obiectul procedurii de achizitie. Ultimii 5 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va prezenta Formularul 5 ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?, b)Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare executarea in ultimii 5 ani: - cel putin a unui contract sau max 3 contractede natura si complexitatea lucrarilor ce face obiectul procedurii, in care participarea ofertantului la aceasta sa fi fost in valoare totala de cel putin: 399.000 lei (fara TVA).Se vor prezenta din contractele de lucrari paginile din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi, procese verbale pe faze determinante, documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale prevazute la art. 97 indice 1 din HG 925/2006, din partea beneficiarilor lucrarilor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul va prezenta Formularele 6 si 6A privind ?Experienta similara? cu ?Recomandarile privind lucrarile executate?, c) Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: - responsabil tehnic cu executia MLPTL/MTCT/ MDRT specialitate instalatii si constructii civile;
- responsabil tehnic cu executia MLPTL/MTCT/ MDRT specialitate linii;
- responsabil AQ/CQ, atestat ISC sau prin dispozitie interna in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate;
- responsabil SC autorizat Linii;
- responsabil SSM, atestat conform prevederilor Legii nr. 319/2006;Ofertantul va prezenta Formularul 7 ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ? pe ultimii 3 ani si Formularul 8 ?Informatii referitoare la personalul de conducere si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului?., Pentru fiecare persoana responsabila cu indeplinirea contractului se va preciza functia care va fi indeplinita in cadrul contractului si se va prezenta CV-ul, copii cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, autorizatiile, atestatele sau certificatele detinute de persoanele respective, d)Ofertantul detine sau are drept de folosinta ori poate prezenta un angajament sau un contract cu clauza suspensiva pentru dotari, utilaje, instalatii, echipamente tehnice, ce le va utiliza pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va prezenta Formularul 10 ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice?, e)Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.190 din OUG nr.34/2006. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, in original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate., f) Informatii privind subcontractareaOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul raspunde pentru executarea unei parti din contractul de achizitie publica sau pentru executarea defectuoasa a acestuia, numai in fata contractantului. Daca un ofertant subcontracteaza o parte/parti din contract si este declarat castigator al procedurii de atribuire, va depune inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta, contractul legalizat, incheiat intre ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de achizitie publica. La contractarenu se vor admite alti subcontractanti fata de cei nominalizati in oferta. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante conform art.96 din HG.925/2006., g) Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia persoanala si capacitatea de exercitare a a activitatii profesionale (inregistrarea) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, iar celelate cerinte privind capacitatea tehnica si profesionala, capacitatea economico-financiara trebuie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa oferta comuna, alte oferte in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate de subcontractor la procedura. In cazul in care, oferta comuna este declarata castigatoare, modificarea asocierii dupa incheierea contractului nu este admisa. Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor de asigurare a calitatii sau echivalentul lui emis de organisme abilitate, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008, Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor privind managementul de mediu sauechivalentul lui emis de organisme abilitate, valabil la data limita de depunere a ofertelor in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de atestare SR EN ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, pentru alt pret, se acorda punctaj astfel: Pn= (pret minim/ pret n)x80 puncte
Durata de executie
20
Descriere: Durata maxima: 70 zile, peste care oferta este neconforma;Durata minima: 35 zile, sub care oferta nu va fi punctata suplimentar. Pentru durata de executie minima se va acorda punctaj maxim, pentru celelalte durate se va acorda punctaj dupa formula: Dn = (durata minima/ durata n)x 20 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei publicate in SEAP la Sectiunea Documentatie si clarificari.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 12:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer