Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii Piata Garii


Detaliu pentru invitatia numarul 320506
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Numar invitatie: 320506/21.02.2012
Denumire contract: Reparatii Piata Garii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/3192433, Fax: 021/3192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: prin Sucursala CREIR CF Iasi, Piata Garii nr. 1, Iasi, Romania, cod postal: 700090, telefon: +40 232273507, fax: +40 232273507, persoana de contact: Julieta Aghion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CREIR CF Iasi, Piata Garii nr. 1, Iasi, Romania, cod postal: 700090
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii Piata Garii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reamenajare a spatiului de parcare si circulatie din Piata Garii Iasi.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 821, 609 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este de: 9.300 lei sau 4.650 lei (pt IMM) si este irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, (Formularul 1A din Sectiunea III ? Formulare);prin ordin de plata in contul SRCF Iasi nr. RO26 BPOS 2400 2831 193ROL01, deschis la BANC POST, Sucursala Iasi sau numerar la casieria autoritatii contractante. In conformitate cu art. 278 indice1*) OUG 34/2006, ofertantului a carei contestatie a fost respinsa i se va retine suma de 4.601, 60 lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se exprima procentual si reprezinta 5% (2, 5% pt. IMM) din pretul contractului fara TVA si se constituie in lei. De regula, se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Daca partile convin, garantia de buna executie se va constituiprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contractantul are obligatia de a deschidela unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuiaun cont de disponibil distinctla dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul fara TVA al contractului.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 Ofertantul va prezenta Formularul 3 ?Declaratie privind Eligibilitatea? din Sectiunea III ? Formulare, in original.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Ofertantul va prezenta Formularul 3A ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? din Sectiunea III- Formulare, in original.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 Ofertantul va prezenta ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 indice 1? din OUG 34/ 2006 - Formularul 3B din Sectiunea III ? Formulare, in original. Aceasta declaratie va fi completata de catre toti participantii la procedura(ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori)Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul CNCF ?CFR? SA - Sucursala CREIR CF Iasi: Director: ing. Sorin FLUTUR Contabil sef: ec. Laurentiu BESLIU Sef oficiu juridic: jr. Luminita STANESCU Sef divizie Patrimoniu: ing. Sorin TRANDAFIRESCU, Sef serviciu comercial ing. Carmen NEGRU, Sef birou BAP ing. Julieta AGHIONDeclaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conf. Ord. ANRMAP nr. 314/12.10.2010. Ofertantul va prezenta Formularul 3D ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din Sectiunea III- Formulare, in original. Calitatea de participant la procedura: Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz) - Formularul 3C din Sectiunea III ? Formulare, in original.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatii referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalulteritorial, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului cuprinde si activitatide tipul celor supuse procedurii de achizitie; se poateprezentain original, sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Atestate, autorizatii, certificate etc., in functie de specificul contractuluiOfertantul va prezenta urmatoarele: 1. Autorizatie de furnizor feroviar eliberata de Autoritatea Feroviara Romana? AFER, pentru categoria serviciilorferoviare critice: ?Constructii, reparatii si intretinere peroane, alei pietonale, drumuri de acces?, ?Constructii-montaj, reparatii si intretinere instalatii ELF, retele apa-canal?, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabile la data depunerii ofertelor.2.Agrement tehnic feroviar, eliberat de catre Autoritatea Feroviara Romana ? AFER pentru categoria serviciilorferoviare critice: ?Constructii, reparatii si intretinere peroane, alei pietonale, drumuri de acces?, ?Constructii-montaj, reparatii si intretinere instalatii ELF, retele apa-canal?, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabile la data depunerii ofertelor.3. Licenta emisa de Inspectoratul General al Politiei Romane pentru efectuarea de proiectare instalare si intretinere sisteme de alarmare impotriva efractiilor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabila la data depunerii ofertelor.4. Autorizatie ANRE pentru executie instalatii electrice de medie tensiune, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabila la data depunerii ofertelor.Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrement tehnic/certificat de omologare tehnica pe perioada de derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va demonstra cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii 3 aniin valoare totala de: 1.640.000 leiSe accepta si cifra de afaceri globala pt. anul 2011, in masura in care ofertantul poate prezenta documente care sa probeze cu certitudine, care a fost nivelul cifrei de afaceri pe anul respectiv.Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Ofertantul a executatin ultimii 5 ani mai multe contracte de lucrari de natura si complexitatea lucrarii ce face obiectul procedurii de achizitie, b) Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare executarea in ultimii 5 ani a unor contractede natura si complexitatea lucrarii ce face obiectul procedurii astfel: - cel putin a unui contract sau maxim 3 contracte de executie lucrari similare de constructii drumuri invaloare totala egala sau mai mare de 690.000 lei (fara TVA);
- cel putin a unui contract de executie instalatii electrice de medie tensiune (iluminat stradal) in valoare totala egala sau mai mare de 75.000 lei (fara TVA);
- cel putin a unui contract de executie instalatii supraveghere video in valoare totala egala sau mai mare de 53.000 lei (fara TVA)., c)Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: - un responsabil tehnic cu executia MLPTL/MTCT/MDRT specialitate instalatii, drumuri si constructii civile- un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii AQ/CQ, atestat ISC sau prin dispozitie interna;
- un responsabil cu sanatatea si securitatea muncii;
- electricieni autorizati ANRE pentru medie tensiune, d) Ofertantul detine sau are drept de folosinta pentru dotari, utilaje, echipamente, mijloace de transport ce le va utiliza in indeplinirea contractului.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.190 din OUG nr.34/2006., e) Informatii privind subcontractantiiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul raspunde pentru executarea unei parti din contractul de achizitie publica sau pentru executarea defectuoasa a acestuia, numai in fata contractantului. Daca un ofertant subcontracteaza o parte/parti din contract si este declarat castigator al procedurii de atribuire, va depune inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta, contractul incheiat intre ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de achizitie publica. La contractare si pe parcursullucrarilor nu se vor admite alti subcontractantifata de cei nominalizati in oferta., f)Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia persoanala si capacitatea de exercitare a a activitatii profesionale (inregistrarea) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, iar celelate cerinte privind capacitatea tehnica si profesionala, capacitatea economico-financiara trebuie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa oferta comuna, alte oferte in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate de subcontractor la procedura. In cazul in care, oferta comuna este declarata castigatoare, modificarea asocierii dupa incheierea contractului nu este admisa. Standarde de asigurare a calitatiiCertificat de atestare SR EN ISO 9001:2008, Standarde de protectie a mediuluiCertificat de atestare SR EN ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP, la Sectiunea Documentatie si clarificari.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer