Achizitie publica - ?Reparatii Poarta Buscata de Serviciu si Poarta Buscata de Reparatii Ecluza nr.1 Cernavoda?
Detaliu pentru invitatia numarul 353291
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353291/30.08.2013
Denumire contract: ?Reparatii Poarta Buscata de Serviciu si Poarta Buscata de Reparatii Ecluza nr.1 Cernavoda?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTACod fiscal: RO 11087755, Adresa: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Telefon: +40 241702722, Fax: +40 241737711
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Romania, cod postal: 907015, telefon: +40 241702722, fax: +40 241737711, persoana de contact: IULIANA DUTU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul CN A.C.N. SA - STR.ECLUZEI NR.1, AGIGEA CONSTANTA, Agigea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reparatii Poarta Buscata de Serviciu si Poarta Buscata de Reparatii Ecluza nr.1 Cernavoda?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inlocuirea gresoarelor existente cu o instalatie automata de ungere a crapodinelor si bolturilor colierelor Portii Buscate de Serviciu si Portii Buscate de Reparatii cat si inlocuirea partiala a protectiilor din lemn de la Poarta Buscata de Serviciu si Poarta Buscata de Reparatii- valoare estimata prestari servicii :154214.29 lei , fara TVA- valoare estimata servicii de proiectare :7449.97 lei, fara TVA- cheltuieli diverse si neprevazute (procent 10%): 14899.93 lei, fara TVA,
II.1.6) CPV: 50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 176, 564.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conf. HG 925/2006, art 86. Cuantumul garantie de participare este: 3233, 28 lei. Perioada de valabilitate a gar.de part.este de 90 zile, incepand de la data limita de depunere a ofertelor. In masura in care CNSC respinge o contestatie depusa ca nefondata , autorit. contract., va retine contestatarului din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit.a) din OUG 34/2006, suma de 1616, 64 lei. Date pentru const. gar. de part.: contul C.N.A.C.N. S.A. nr. RO 23 RZBR 0000 0600 0227 2301 RAIFFEISEN BANK ? Lazu Agency .Ordinul de plata trebuie prezentat cu viza bancii emitente. In cazul constit.gar. de part.prin scrisoare bancara se va utiliza modelul din sectiunea Formulare . In cazul constit gar de part. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ de asigurari, se vor prezenta, in original, polita de asigurari , anexele(ex: condititii de asigurare, alte clauze, etc.)si dovezile privind achitarea primelor de asigurare pt perioada de valabilitate a ofertei (OP avizat de banca, chitanta), fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor, pentru cuantumul si perioada de valabilitate solicitate Ofertele care nu sunt insotite de gar de part . constituita in cuantumul, forma si pt. per de valab solicitate in docum de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertei. Pentru situatia in care garantia de participare se va depune in valuta, echivalenta leu/valuta se va face la cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE este de 10% din val contract, lei fara TVA.(5% pentru IMM-uri) si se constituie conf art. 90 din HG925/2006 , prin :1)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu resp. preved.HG nr.1045/2011. 2)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ de asigurari si in acest caz se vor prezenta , in original, polita de asigurari, anexele (ex: Conditii de asigurare, alte clauze, etc.) si dovezile privind achitarea primelor de asig(OP avizat de banca, chitanta), fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor.3)scrisoare de garantie bancara si in acest caz se va utiliza modelul din Sect Formulare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a GBE. In situatia in care ofertantul este o asociere, pt a beneficia de reducerea cu 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conf. nr.lege 346/2004. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, in original, conform model din Sect. Formulare.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181, original, conform model Sect. Formulare;3.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;4.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale;Certificatele mentionate la punctele 3) si 4) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelesi vor fi depuse in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, original, conf.model Sect. Formulare;6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69. 1, original, conf.model Sect. Formulare;.Persoanele cu functie dedecizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire : Director General : Daniel Georgescu; Director tehnic: Stanciu Mihai , Director Comercial : Raluca Musat Pisica, Director economic: Gheorghe Iatan; Sef Serviciu tehnic: Cristinel Ionescu , Sef birou CTA : Mihai Tomescu, Serviciu Achizitii: Iuliana Dutu, director executiv Directia Juridic & Resurse umane: Diana Niculescu, consilier juridic Anca Wirich, Control financiar preventiv ?ec. Daniela Boaghe, inginer birou CTA: Liviu Ciurescu, Bratosin ConstantinNota : subcontractantul/ asociatul/ tertul sustinator , dupa caz , vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 17.Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"original, cf.Ordin 314/2010 al ANRMAP, conform model Sectiune"Formulare".Nota: In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerintele priv.sit.personala trebuie indeplinite de fiecare ofertant. 1. Certificatul Constator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul va fi depus in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul.In cazul in care ofertantul castigator a prezentat Certificatul Constator in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita prezentarea Certificatului constatator, inainte de transmiterea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire-in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturi contabile pe ultimii 2ani, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente relevante in acest sens din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 ani.In cazul in care nu a fost depus bilantul contabil la 31.12.2012, se accepta prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri, Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani.( CMA ): minim 242 496.39 lei.Pentru calculul echivalentei din alte valute in lei, se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.IMM- urile beneficiaza de reducerea cu 50 % a CMA , conf . art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2)din Legea nr. 346/2004.Insituatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50% va prezenta o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor., In cazul ofertantului care isi demonstr.sit.econ.si fin.invocand si sust.acordata (in conf.cu prev.art.186 alin (1) OG 34 /2006 ) de catre o alta persoana, atunci acesta are oblig.de a dovedi sustin.de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. (art 186, alin 2, OUG34/2006, modif.de OUG 19/2009); -Persoana ce asigura sustin.financ.nu trebuie sa se afle in sit.care det.excluderea din proc. de atrib.conf. prev.art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)." se vor prezenta : " 1)Formularul "Agajament ferm, intre ofertant si persoana care asigura sustinerea fin.", conform Anexa nr.19; 2).Formularul "Declaratie privind eligibilitatea, resp neincadrarea la prev art.180"conf model pt.persoana care asigura sustinerea financiara; 3).Formularul "Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181, lit. a), c1) si d)", ptr persoana care asigura sustinerea, cf.model; 4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69 1 din OUG nr.34/2006, in original , conf.formular modelPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (raportati la data limita de depunere a ofertei);, 2.Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat (dus la bun sfarsit) in ultimii 3 ani, servicii similare cu obiectul prezentului contract, avand ca obiect : reparatii echipamente hidromecanice pentru ecluze, in baza a cel putin un contract similar, in valoare minima de 161 664lei, (fara TVA), sau maxim 3 contracte similare in valoare / valoare cumulata de minim 161 664 lei, (fara TVA) sau echivalentul in lei la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala Romana pentru fiecare an in parte.Se vor prezenta : -Fisele de experienta similara ce vor fiinsotite de certificate / documente edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume : - documente emise sau contrasemnate de beneficiarul serviciilor (certificate/documente/procese?verbale de receptie a serviciilor prestate din care sa reiasa receptia la sfarsitul prestatiei sau receptia partiala a serviciilor/recomandari/etc., din care sa reiasa toate elementele necesare pentru confirmarea indeplinirii cerintei de experienta similara).-copii dupa parti relevante ale contractului / contractelor declarate ;Nota 1 : ultimii 3 ani se calculeaza prin raportare la data limita de depunere a oferteiNota 2 : Convertirea in RON si euro, pentru contractele incheiate in alte monede se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Nota 3 : in cazul in care exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste anumite documente prezentate si in masura in care aceste documente nu pot fi considerate edificatoare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documentele mentionate sau detalii, precizari, informatii sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza, cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatii in acest sens.Nota 4: prin "servicii duse la bun sfarsit", conform art.13 din Ordin 509/2011 se intelege: -servicii receptionate partial;
-servicii receptionate la sfarsitul prestarii(sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie)., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, conform model in original., Informatii privind asigurarea tehnica : Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie), de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare indeplinirii contractului: -Automacara16 tf.Se vor prezenta: -Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnicede care dispune operatorul economic"conform model Formulare;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2013 13:16