Achizitie publica - Reparatii pod din beton armat peste paraul Neagra in comuna Dorna Candrenilor, judetul Suceava.
Detaliu pentru invitatia numarul 332033
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332033/19.07.2012
Denumire contract: Reparatii pod din beton armat peste paraul Neagra in comuna Dorna Candrenilor, judetul Suceava.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNADORNACANDRENILOR (PRIMARIACOMUNEIDORNACANDRENILOR)Cod fiscal: 4326914, Adresa: str. Principala , nr.85, Dorna Candrenilor, Telefon: 0230575005, Fax: 0230575167
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr.85, Dorna Candrenilor, Romania, cod postal: 727190, telefon: +40 230575005, fax: +40 230575167
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Dorna Candrenilor, localitatea Dorna Candrenilor, str. Principala nr. 85, Romania, cp 727190, telefon: +40 230575005, fax: +40 230575167.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii pod din beton armat peste paraul Neagra in comuna Dorna Candrenilor, judetul Suceava.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii pod din beton armat peste paraul Neagra in comuna Dorna Candrenilor, judetul Suceava.
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 387, 166.72 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 7.740 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare la licitatie trebuie sa fie constituita in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului. Garantia de buna executie se va constitui prin una din urmatoarele forme: - Scrisoare de Garantie de Buna Executie, Polita de asigurare sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest ultim caz, operatorul economic are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 50% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 5; Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care Comuna Dorna Candrenilor are cunostinta ca, in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de catre ofertant/ofertant-asociat/tert sustinator. 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 2006 - Formular nr. 6; Incadrarea ofertantului (sau a unuia dintre membrii asocierii care depune oferta comuna) in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 atrage excluderea din procedura de achizitie publica. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de catre ofertant/ofertant-asociat/tert sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit a) c1) si d) din OUG 34/2006. 3. Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 4 - Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele de la pct 3 si 4 se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular nr.7; 6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 8. 7.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 - Formular nr.9; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: d-l Mafteiu CANDREA ? primarul comunei; d-na Irina-Speranta CANDREA ? secretarul comunei; d-na Ioana DELIMAN ? responsabil achizitii publice; d-na Maricica URSU ? contabil sef; d-l Candrea Bogza Gheorghe ? consilier local, d-l Juravle Petru ? consilier local, d-l Danea Dorel ? consilier local; d-l Chelsoi Adrian ? consilier local, d-na Mitrofan Ana ? consilier local, d-l Bordei Teodor ? consilier local, d-l Nedelea Roman ? consilier local, d-l Ruscan Vasile ? consilier local, d-l Ungureanu Dragos ? consilier local, d-l Ungureanu Viorel ? consilier local, d-l Pentelescu Vasile ? consilier local, d-l Tiganetea Ilie ? consilier local; Vor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul-asociat/subcontractantul/tertul sustinator. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Certificatul constatator va fi datat la emitent cu cel mult 30 de zile anterior datei prevazute pentru depunerea ofertelor. Documentului va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul/obiectele contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/ codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii) documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari de pod, investitii noi sau modernizare, cu valoarea egala sau mai mare decat 380.000 lei fara TVA, confirmata printr-un contract similar; Ofertantul va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani (perioada determinata prin raportare la data prevazuta pentru depunerea ofertelor) - Formular nr. 11. Pentru demonstarea experientei similare se vor prezenta 1. fisa lucrarii continand informatii cu privire la obiectul contractului si aspecte relevante privind lucrarea - Formular nr. 11a; 2. copie dupa contractul/contractele de lucrari/acte aditionale; 3. certificari de buna executie sub una din urmatoarele forme: document constatator (Formular nr. 11c), recomandare (Formular nr. 11b); 4. proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor/ proces-verbal de receptie finala;, Asigurarea cu personal de specialitate cu atributii in asigurarea controlului calitatii lucrarilor - Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul Drumuri, poduri. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pentru asigurarea controlului calitatii., Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor.a)Coordonator de lucrari, inginer/subinginer absolvent al unei facultati de profil, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar (executie pod); b)Responsabil tehnic cu executia atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului in domeniul II ? drumuri, poduri;Ofertantul va prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor - Formular 12, 12a. Ofertantul va face dovada ca dispune fie de personal angajat fie de personal al carui angajament de participare a fost obtinut., Pentru persoanele nominalizate (CQ, coordonator de lucrari si RTE) se vor prezenta copii dupa: CV-uri (Formular nr. 13), diplome de studii, acte conforme cu legislatia muncii privind relatia de munca intre ofertant si personalul cheie (contract de munca/acte aditionale). Pentru persoana desemnata Responsabil tehnic cu executia se solicita prezentarea copiei dupa certificatul de atestare si legitimatia vizata pe anul 2012. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se solicita prezentarea in original a declaratiei de disponibilitate - Formular nr. 14., Ofertantul va face dovada detinerii de personal de executie (direct productiv). Ofertantul va face dovada detinerii de suficient personal de executie (direct productiv), in ceea ce priveste numarul si calificarea, pentru executia tuturor categoriilor de lucrari inauntrul termenului de executie ofertat - Formular nr. 12b., Ofertantii vor face dovada ca dispun de suficiente dotari, utilaje, echipamente tehnice, baze de productie, laboratoare si mijloace de transport pentru indeplinirea contractului conform caietului de sarcini, in cadrul termenului de executie ofertat, cu respectarea prevederilor reglementarilor tehnice in vigoare la nivelul lunii iunie 2012. Numarul si performantele tehnice ale utilajelor, echipamentelor tehnice, bazelor de productie, mijloacelor de transport si laboratoarelor va fi corelat cu tehnologia de executie adoptata, exigentele de calitate impuse si cu durata de executie ofertata.Echipamentele/facilitatile apreciate ca avand rol hotarator in executia contractului sunt: -statie de preparare a mixturilor asfaltice;
-laborator de analize si incercari in constructii cu grad II, cu autorizatie emisa de Guvernul Romaniei ? Inspectoratul de Stat in Constructii aflata in perioada de valabilitate la data depunerii ofertei. Completare Formular nr. 15., Informatii privind subcontractantii. Ofertantul va prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze - Formular nr. 16. Ofertantul are obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul). Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii) care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare al calitatii lucrarilor (ex. certificare ISO 9001 sau echivalent) care fac obiectul contractului., Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari ? certificare ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru oferta admisibila cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 70 de puncte; Pentru o alta oferta admisibila decat cea cu cel mai mic pret punctajul se acorda astfel: PPO ?n? = (Cel mai mic pret oferit/ Pretul ofertei ?n?) x 70 de puncte
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: Pentru oferta admisibila cu cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 20 de puncte; Pentru o alta oferta admisibila dacat oferta cu cea mai mica durata de executie, punctajul se acorda astfel: PDE ?n? = (Cea mai mica durata de executie/ Durata de executie a ofertei ?n?) x 20 de puncte. Durata maxima este de 6 luni, iar ofertele cu o durata de executie mai mica decat 3 luni nu vor fi punctate suplimentar.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: Pentru oferta admisibila cu o perioada a garantiei acordata lucrarilor egala sau mai mare decat 60 de luni se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 10 puncte; Pentru ofertele admisibile cu o perioada a garantiei acordata lucrarilor egala sau mai mare decat 24 de luni dar mai mica decat 60 de luni, punctajul se acorda astfel: PGL ?n? = (perioada garantiei acordata lucrarilor aferenta ofertei ?n?/60) x 10 puncte. Ofertele cu o perioada a garantiei acordata lucrarilor mai mica decat 24 de luni calendaristice vor fi respinse ca fiind inacceptabile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 17:10