Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reparatii Pod DJ 709A Uileacu de Beius?


Detaliu pentru invitatia numarul 334540
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL BIHOR
Numar invitatie: 334540/30.08.2012
Denumire contract: ?Reparatii Pod DJ 709A Uileacu de Beius?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BIHORCod fiscal: 4244997, Adresa: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Telefon: 0259 441317, Fax: 0259 441317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 259441317, fax: +40 259441317, persoana de contact: Filip Cheseli
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 259441317, fax: +40 259441317, persoana de contact: Filip Cheseli
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reparatii Pod DJ 709A Uileacu de Beius?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executie lucrari de reparatii Pod DJ 709A Uileacu de Beius, judetul Bihor
II.1.6) CPV: 45221100-3 - Lucrari de constructii pentru poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 901 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din val.estim.respectiv: 2.598, 02 lei. Perioada de valab.120 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Gp va fi constit. conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cont: RO72TREZ0765006XXX000161 deschis la Trezoreria Oradea , cod de identificare fiscala al autoritatii contractante: 4244997.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de10% din valoarea fara TVA a contractului incheiat.Garantia de buna executie se vaconstitui conform art 90 alin 1) sau 3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea, Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Certificat de atestare fiscala emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie semnata si parafata cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa figureze cu datorii, Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde ofertantul isi are sediul din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie semnata si parafata cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa figureze cu datorii, Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, in original, Declaratie privind neincadrarea prevederilor art. 69¹din OUGnr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor deconcesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, in original. Persoanele cu functie de conducere din cadrul institutiei: 1. Presedinte ? Popa Cornel2. Carmen Soltanel - Secretarul Judetului3. Mang Ioan ? Vicepresedinte3. Kiss Alexandru ? Vicepresedinte4. Filip Cheseli? Director executiv5. Dimitrie Musca ? Director executiv6. Joca Maria Cristina ? Sef serviciu Achizitii Publice7. Nicolae Florian Blaj ? consilier juridic Achizitii Publice8. Monika Gaje ? consilier Achizitii Publice9. Borsos Beata - consilier juridic Achizitii Publice10. Olivia Dehelean - consilier Achizitii Publice11. Ana-Laura Cociuba - consilier Achizitii Publice12. Consilierii judeteni prezentati in anexa la formularul 5 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de lucrari ce fac obiectul prezentei proceduri, in original, in copie legalizata sau in copie semnata si parafata cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Inainte de semnarea contractului, ofertantul desemnat castigator va prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturilor contabile pentru ultimii 3 ani financiarifinanciari incheiaie vizate si inregistrate de organele competente, precum si orice alte documente edificatoareprin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin 259.800 lei. Se vor lua in calcul ultimii 3 ani financiari incheiati, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorului economic. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin 259.800 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl.priv.lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de exec, benef, autoritati contractante sau clienti privati, insotita de minim1 sau maxim3 contr.de exec. lucrari similare, a carui/caror valoare cumulata (val.se va obtine din maxim 3 contracte) sa fie de cel putin 129.900 lei fara TVA.Cerintele sunt indeplinite, daca sunt prezentate cumulativ urmat.doc: lista cuprinzand lucrarile similare, in original;copiide pe partile relevante ale contractelor similare, cu acteleaditionale si anexele acestora, daca e cazul;copie cf. cu originalul a p-v de receptie la terminarea lucrarilor, executate in baza contr. care dovedeste experienta similara;recomandare din partea beneficiarului, cu conditia ca acesta sa fie semnat fara obiectiuni.Cursul de conversie leu/alta valuta se va raporta pentru calculul nivelului minim impus si moneda de schimb la cursul mediu anual prezentat de catre BCE pentru anii aferenti contractelor prezentate cu titlu de exp.sim., Declaratie pe propria raspundere privitoare la personalul tehnic de specialitate, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului.Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii rutiere, drumuri, poduri cel putin o peresoanaSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: curriculum vitae, conform anexei la Formularul nr. 8, copiaconform cu originalul a contractului individual de munca ( sau echivalent), copia conform cu originalul a diplomei de studii, copia conform cu originalul a atestatului si a legitimatiei in termen de valabilitate, copiaconform cu originalul a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ceva fi implicat in derularea contractului.Actele normative care justifica cerinta legata de responsabil tehnic cu executia(RTE) sunt: Legea 10/1995 privin, Inginer in specialitatea drumuri si poduri, cu o vechime in activitate de minim 5 ani, cel putin o persoana.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: curriculum vitae, conform anexei la Formularul nr. 8, copia conform cu originalul a diplomei de studiisau de calificare, copiaconform cu originalul a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ceva fi implicat in derularea contractului, documente de atestare tehnico-profesionala.Actele normative care justifica cerinta legata de inginer in specialitatea drumuri si poduri, cu o vechime in activitate de minim 5 ani sunt: Legea 10/1995 privind calitatea in constructii, Responsabil cu controlul calitatii, cel putin o persoana. Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: curriculum vitae, conform anexei la Formularul nr. 8, copiaa diplomei de absolvire a studiilor universitare de specialitate, documente de atestare tehnico-profesional, copiaconform cu originalul a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se vaprezenta doar angajamentul de participare al personalului ceva fi implicat in derularea contractului.Actele normative care justifica cerinta legata de responsabilul cu controlul calitatii, sunt: Legea 10/1995 privind calitatea in constructii, Legea 50/1991 privind executarea lucrarilor de constructii, Lista cu personalul de conducere precum si persoanele responsabile pentru indeplinirea acordului cadru de lucrari, personal autorizat de specialitate. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sadovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiAutoritatea contractanta solicita asigurarea (din dotare proprie sau inchiriere) de la operatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului. In cazul inchirierii, se vor prezenta antecontractele de inchiriere, care sa ateste faptul ca utilajele, echipamentele si mijloacele de transport se vor inchiria pentru lucrarea care face obiectul achizitiei.In cazul in care operatorul ec. nu detine in proprietate dotarile solicitate, pe langa contractul de inchiriere, ofertantul va putea depune un angajament care va face dovada punerii la dispozitie., Declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitatea.Se va prezenta, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr.8, ca si personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, in cazul in care acestia nu sunt angajati cu norma intreaga sau sunt angajati pe perioada determinata la operatorul economic o Declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitatea sa pe toata perioada derularii contractului in speta Standarde de asigurare a calitatiiSe va prezenta certificat: SR EN ISO 9001:2001/SR EN ISO 9001:2008 ( sau echivalent), valabil la data depunerii ofertei in conditiile art. 191- 193 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare, in domeniul lucrarilor supuse achizitiei, Standarde de asigurare a protectiei mediuluiSe va prezenta certificat: ISO 14001:2005 ( sau echivalent), privind sistemul de protectie a mediului, valabil la data depunerii ofertei. Existenta certificatului ISO 14001demonstreaza capacitatea unei organizatii de a dezvolta un sistem de management al mediului, care confera incredere autoritatii contractante, respectiv tertilor, ca organizatia tine sub control impactul asupra mediului pe care il are ca urmare a derularii activitatilor necesar a fi intreprinse pentru ducerea la bun sfarsit a acestui proiect.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP fiind atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer