Achizitie publica - Reparatii poduri si podete ? drumuri judetene, jud. Arad
Detaliu pentru invitatia numarul 290482
Consiliul Judetean Arad
Cod de identificare fiscala: 3519941
Adresa: Str. Corneliu Coposu FN, Arad, Arad
Telefon: 0257.281.885
Fax: 0257.250.170
Denumire invitatie: Reparatii poduri si podete ? drumuri judetene, jud. Arad
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45221220-0 - Podete (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Executia lucrarilor avand ca obiect: Reparatii poduri si podete ? drumuri judetene, jud. Arad
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.04.2011 08:30
Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: mun. Arad, str. Corneliu Coposu nr. 22, cod postal 310003
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: mun. Arad, str. Corneliu Coposu nr. 22, cod postal 310003
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 199, 934.77 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.calit.de particip.la proced.-Form.1; Certif.particip. la licitatie cu oferta independ.-Formu.1.1; Fisa Inform.generale-Form.2;Decl. eligib.-Form.3; Decl.neîncadrarea art. 181 OUG34/2006-Form.4;Certif. atestare fiscala-buget local, Certif.ANAF; Certif. constat. ORC, Certif. înreg.ORC; Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de activ. 2007, 2008, 2009 sa fie de minim 350.000 lei; experienta similara dovada îndeplin. (recept. la term. lucrar.) în ultimii 5 ani de act.(socotiti prin rap.la data public.invit. de part.)a cel mult 3 contr. de lucrari care cumulat sa fie min.180000 lei, fara TVA; Decl. privind lista princip.lucrari exec.în ultimii 5 ani; Decl.efectiv mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de cond.; Decl.pers. resp. ce va fi angajat în contract; Decl. utilajele, instal.echip.tehnice; Decl. respect.masurilor de prot. a mediului, muncii;ISO 9001 -14001 sau echivalent, similar cu obiectul achiz.
SEAP, mail, posta, garantia de participare 2800 lei.