Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REPARATII RETELE DE APA PORT CONSTANTA


Detaliu pentru invitatia numarul 356217
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Numar invitatie: 356217/02.12.2013
Denumire contract: REPARATII RETELE DE APA PORT CONSTANTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTACod fiscal: 11062831, Adresa: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Constanta, Telefon: 0241-611540, Fax: 0241/619512
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Incinta Port ? Gara Maritima, Constanta, Romania, cod postal: 900900, telefon: +40 241619512, persoana de contact: REGISTRATURA -cam.217
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Incinta Port ? Gara Maritima, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII RETELE DE APA PORT CONSTANTA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - In cadrul reparatiilor la retelele de apa Port Constanta, lucrarile constau in urmatoarele : - LOT 1 : Reparatie conducta apa zona drum principal silozuri Port Vechi (L= 255 ml, conducta PE dn 160 mm);
- LOT 2 : Reparatie conducta apa zona baza Mol V Port Nou (L=475 ml, conducta PE dn 250 mm);
- LOT 3 : Reparatie conducta apa zona baza Mol III Port Nou (L=355 ml, conducta PE dn 250 mm);
- LOT 4 : Reparatie conducta apa zona SC MAERSK Port Agigea (L=204 ml, conducta PE dn 250 mm);
- LOT 5 : Reparatie conducta apa zona cladire administrativa Port Agigea (L=222 ml, conducta PE dn 110 mm);
- Retelele de alimentare cu apa din zonele mentionate sunt din otel sau fonta si prezinta dese avarii care conduc la pierderi substantiale de apa.- Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute este de 10%, respectiv: 11.720, 36 lei/ LOT 1; 18.565, 32 lei/ LOT 2; 19.374, 08lei/ LOT 3; 20.375, 11 lei/ LOT 4; 19.384, 56 lei/ LOT 5
II.1.6) CPV: 45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 983, 614 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.300 lei/ lot1; 3.700/ lot2; 3.800 lei/ lot3;4.000 lei/ lot4; 3.800 lei/ lot 5 sau echivalentul in lei/alta valuta la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: minim 45 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu art. 86 alin (1) din HG 925/2006, respectiv virament bancar sau se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari; In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament bancar (ordin de plata) in contul autoritatii contractante, confirmat de banca, se vor utiliza urmatoarele conturi: RO83BRDE140SV06373001400 deschis la BRD Constanta;RO92BACX0000000630009005 deschis la Unicredit Tiriac Bank Sucursala Constanta. Pentru a beneficia de reducereacu 50% a garantiei de participare ofertantii trebuie sa prezinte Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr. 346/2004.Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata mai sus (in cazul in care aceasta se constituie printr-un instrument de garantare sau prin virament bancar) atrage dupa sine respingerea ofertei conform prevederilor art. 33 alin. (3), lit. b din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara T.V.A.b) Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania, sau dupa caz de o banca din strainatate, de preferat cu corespondent in Romania, sau de o societate de asigurari.b) Deschiderea, la Trezoreria Statului, a unui cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis este de minim 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta acest cont de disponibil prin retinerii succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite (5% din valoarea in lei fara TVA a contractului).c) achitarea sumei reprezentand garantia de buna executie a contractului, la casierie achizitorului sau prin virament bancar in contul achizitorului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006), conform Formularul III.2.1.a.1 din documentatia de atribuire - Partea a IV a .2.Declara?ie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 , conform Formularul III.2.1.a.2 din documentatia de atribuire - Partea a IV a, insotita de: -Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului ganeral consolidat.3.Declara?ie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1 din OUG 34/2006, conform Formularului III.2.1.a.3 din documentatia de atribuire ? Partea a IV a.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Valeriu Nicolae IONESCU, Decebal SERBAN, Daniela SERBAN, Alexandru George IOROV, Ghiulentan ENCIOIU, Florin CHIRILA4.Declara?ie privind calitatea de participare la procedura, conform Formularul III.2.1.a.4din documentatia de atribuie -Partea aIV a5.Declaratie -Certificat de participare cu oferta independenta , conform Formularului III.2.1.a.5 din documentatia de atribuire ? Partea a IV-aNote: ? Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta pe formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident sitrebuie sa ateste ca nu are datorii scadentela nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru a fi valabile acestease vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.? Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG34/2006.? Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art 181 lit a), lit c)1, lit d) din OUG 34 /3006vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. 1. Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice romane: .? Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor iar obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Nota : Pentru a fi valabil acesta se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?2. Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice straine: ? Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012) va ficel putin egala cu: Lot 1 ? 230.000 lei; Lot 2 ? 370.000 lei; Lot 3 ? 380.000 lei; Lot 4 -400.000 lei; Lot 5 ? 380.000 lei;Prezentare fisa de Informatii generale, conform FormularuluiIII.2.2.1din documentatia de atribuire Parteaa IV a.Nota: Conversialeu valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Prezentare documente (ex.: bilanturi contabile la 31.12.2011 si la 31.12.2012, vizate si inregistrate de organele competente, etc). din care sa reiasa indeplinirea cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Executarea in ultimii 5 ani in baza unui contract/sau maxim 3 contracte cumulate de executie lucrari similare in baza unui contract sau max 3 contracte a carui/caror valoare cumulate este de minim 115.000 lei. Conversialeu valuta pentru contractul/contractele exprimate in Euro/alta valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferentdatei la care s-a semnat contractul respectiv.Prezentare Declaratie + Lista principalelor lucrari executate conform Formularului III.2.3.1 din documentatia de atribuire Partea a IV a.Prezentare documente (parti relevante ale unui contract, proces verbal de receptie, etc) prin care se confirma executia de lucrari similare cu cele care fac obiectul procedurii de achizitie in valoare de minim 115.000 lei., Dotari tehnice: Prezentare Declaratie + Lista care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului conform Formularului 5.4.3 din documentatia de atribuire Partea a IV a.Prezentare documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a unor echipamente specifice pentru indeplinirea contractului;, Resurse umane: Prezentare declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani conform Formularului III.2.3.3. din documentatia de atribuire Partea a IV a. Prezentare Lista privind persoanele responsabile direct cu indeplinirea contractului, conform Formularului III.2.3.4. din documentatia de atribuire Partea a IV a, insotita de CV-urile acestor persoane. Prezentare Declaratie pepropria raspundere referitoare la capabilitatea ofertantului de a dispune de personal specializat responsabil direct pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului .Pentru personalul nominalizat se vor prezenta: - documente justificative din care sa rezulte calificarea personalului nominalizat (ex: diplome de specialitate, certificate de calificare, etc.); - documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre ofertanti si personalul nominalizat (ex: contracte individuale de munca, contracte de colaborare, contracte de executie lucrari, etc.); - pentru personalul cu sarcni de raspundere se vor prezenta CV-uri , acte doveditoare ale competentelor in domeniu (diplome de specialitate/autorizari).Prezentare documente (autorizatie/atestat, etc), valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa indeplinirea cerintei., Informatii privind asocierea: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea., Informatii privind subcontractantii: In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantantilor propusi. Standarde de asigurare a calitatii: Se vor prezenta documente/certificate emise de organisme independente , prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru executia de lucrari similare cu obiectul prezentei proceduri, conform SR EN ISO 9001 ? se va prezenta copia certificatului , valabil la data limita de depunere a ofertelor, sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale UE., Standarde de asigurare a protectiei mediului: Se vor prezenta documente/certificate emise de organisme independente , prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a protectiei mediului pentru executia de lucrari similare cu obiectul prezentei proceduri, conform SR EN ISO 14001 ? se va prezenta copia certificatului , valabil la data limita de depunere a ofertelor, sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale UE.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2013 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer