Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii scule electrice de mana produse de firma BOSCH


Detaliu pentru invitatia numarul 343439
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA
Numar invitatie: 343439/05.03.2013
Denumire contract: Reparatii scule electrice de mana produse de firma BOSCH
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SACod fiscal: RO 16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308338/ +40 0256308337, fax: +40 0256430631, persoana de contact: Directia comerciala, Birou Achizitii Lucrari
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, etaj 1 , sala consiliu administratie.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii scule electrice de mana produse de firma BOSCH
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii scule electrice de mana produse de firma BOSCH care se gasesc in dotarea SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara
II.1.6) CPV: 50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 758.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantum =9.000 lei; Perioada valabilitate= 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire : Mod de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art.86 alin.(2)-(3) si art.87 din HG nr.925/2006 si art 278 ¹ aliniat (1) din OUG nr 34/2006 . In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de .4.230, 75 lei calculata conform art.278 ¹ aliniat (1) din OUG nr.34/06.b) ordin deplata , cont RO77 RNCB 0249 0098 6563 0001 ? BCR Timisoara, pentru SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depus la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4;c)fila CEC , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depusa la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4;Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004 actualizate, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004 actualiz, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMMuri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata si completata. Completare formular 12ACerinta nr. 2 Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura. Completare formular 12CCerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010 Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAPCerinta nr. 4 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata .Completare formular 12BIn cazul in care exista tert sustinator acesta va completa Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit a) lit c1) si lit d) din OUG 34/2006, modificata si completata - Completare formular 12SCerinta nr. 5 Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular 12 DIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In vederea completarii acestei declaratii , precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire astfel : Director general ing Pampu Petrica, Director economic ec Buciu Ionel, Director Productie ing Popa Dorin, Director Comercial Mircea Cristian-Aron, Sef Birou Achizitii Lucrari ing Ivan Daniela, Birou Achizitii Lucrari- ing Chirici Mira, Sef B.Investitii Mnetenanta sing.Ifrim Mihai, Sef B.Mentenant ing.Avram Mircea, B.Mentenanta ing.Maria Stoichescu, Sef B.Mediu ing.Popa Manueala, Coordonator SIM-ing Manolache Mihaela, Oficiu juridic- cj Crisenescu Claudia, cj Ciobotea Daniel, Birou Achizitii Lucrari ing. Beres Florin, Birou Achizitii Lucrari ec. Sedan EricaNota: Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romanaAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4 , 5 vor fi indeplinite de fiecare membru algrupului , prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert sustinator cerintele 1, 4 si 5 vor fi indeplinite de tertul sustinator prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantuluidin procedura aplicata pentru atribuirea contractului Cerinta nr. 1Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,)din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul acordului cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.Persoane juridice straine: Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , , , insotite de traducerea autorizata in limba romana.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sens documentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din acordul cadru pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. (experienta similara) : - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Completare declaratie-Formular 12E si tabel anexa). Prestarile de servicii se confirma pentru maxim doua contracte din lista, in baza carora s-au prestat servicii similare cu obiectul contractului, prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Respectivele certificate/documente vor indica denumirea serviciului, valoarea, perioada de prestare si vor preciza daca serviciul a fost dus la bun sfarsit .(Formular 12E si tabelul anexa )Daca ofertantul beneficiaza de sustinere, se va completa Formularul 2S Angajamentul ferm priv sustinerea tehnica si profesionala incheiat in forma autentica, Formularele 3S si 4S Declaratie tert sustinator tehnic si profesional (dupa caz);, Cerinta nr. 2 : - Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru de servicii(Formularul 12H si Anexa )., Cerinta nr. 3. Declaratie care contine informatii privind, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului., Cerinta nr. 4.Declaratie care contine informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular.12I), Cerinta nr. 5. - Declaratie care contine informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplicain timpul prestarii serviciului cu privire la gestionarea deseurilor( Legea 211/2011), avand in vedere si solicitarile din caietul de sarcini , pct.12Pentrudemonstrarea cerintei , operatorul economic va prezenta urmatoarele documente relevante: - contract/contracte sau acord de colaborare/acorduri de colaborare sau acord/ acorduri de subcontractare cu operatori economici autorizati pentru transportul si eliminarea tipurilor de deseuri rezultate in urma prestarii serviciului (in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?) , inclusiv autorizatia/ autorizatiile de mediu a acestora care se obtine in conformitate cu prevederile cap.IV din OUG nr.195/2005 privind protectia mediului aprobata prin Legea nr.265/2006 (in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?)., Cerinta nr. 6. -Declaratie privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze (Completarea Formularului 12 G si atabelului anexa)
In cazul in care exista subcontractanti acestia vor prezenta urmatoarele documente : -Declaratie pe proprie raspundere , privind calitatea de participant la proceduraFormularul 12 C
-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata ? Formular 12 D, Informatii privind asociatii(daca este cazul): -Acordul de asociere (Formular 1APentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.03.2013 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer