Achizitie publica - Reparatii si amenajare etajul 2 , cladire Rectorat
Detaliu pentru invitatia numarul 334314
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334314/27.08.2012
Denumire contract: Reparatii si amenajareetajul 2 , cladire Rectorat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARACod fiscal: 4269282, Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Telefon: +40 0256403030, Fax: +40 0256403150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta victoriei nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300006, telefon: +40 256403035, persoana de contact: REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Politehnica din Timisoara, Retorat, P-ta Victoriei nr.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii si amenajareetajul 2 , cladire Rectorat
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii si amenajare birouri etajul 2 , cladire Rectorat conform proiect tehnic de executie
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 653, 049 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr.34/2006, in cuantum de :13.060 lei- virament bancar in contul RO16TREZ6215005XXX000312 deschis la TREZORERIA TIMISOARA , CUI 4269282, - numerar la casieria autoritatii contractantesau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Valabilitatea garantiei este de minim 60 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.- In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractantava retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma conformArt. 278^1- (1) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului;conform art.90, alin.(1)-(3), HG 925/2006 actualizatGarantia de buna executie a contractului se poate constituii prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale . In acest caz , contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantie la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreriastatului .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si co3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.LISTA PERSOANELOR CARE DETIN FUNCTII DE DECIZIE IN CADRUL UNIVERSITATII ?POLITEHNICA? DIN TIMISOARA1. prof.univ.dr.ing. VIOREL-AUREL SERBAN ? RECTOR2. prof.dr.ing. DANIEL DAN ? PRORECTOR3. prof.dr.ing. MARIUS OTESTEANU ? PRORECTOR4. prof.dr.ing. CORNELIU DAVIDESCU ? PRORECTOR5. prof.dr.ing. ROMEO RESIGA ? PRORECTOR6. dr.ing. FLORENTIU STAICU ? DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIV7. ec. FLORIAN MICLEA ? DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL8. ing. CRISTIAN TELESCU ? DIRECTOR TEHNIC9. ing. DANA SUBA ? SEF SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE10. ing. MARIA FILIPESCU ? SEF BIROU LUCRARI SI SERVICII11. ing. MARIANA UNGUREANU ? SEF SERVICIUL E.I.E.P.12. cj. CONSTANTIN ALECSA ? CONSILIER JURIDIC 1.Certificat constatator emis de ORC ?in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata.Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani (lucrarisimilare obiectului achizitiei), 2. In cazul asocierii se va prezenta acordul de acociere, 3. In cazul subcontractarii , declaratie cu subcontractantii, si partea din lucrare pe care acestia o executa- se vor prezenta, pentru subcontractanti, urmatoarele documente: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006., 4. Responsabil tehnic cu executia ? autorizatie valabila la data depunerii ofertelor,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2012 09:01