Achizitie publica - Reparatii si amenajare laborator ICER-ED
Detaliu pentru invitatia numarul 308241
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Cod de identificare fiscala: 4269282
Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara
Telefon: 0256403030
Fax: 0256403150
Denumire invitatie: Reparatii si amenajare laborator ICER-ED
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Reparatii si amenajare laborator ICER-ED, Garantia de participare 37000 lei, valabilitate 90 zile
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.08.2011 14:51
Data limita de depunere a ofertelor: 18.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA, REGISTRATURA, P-TA VICTORIEI NR.2, 300006, TIMISOARA
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA, RECTORAT, P-TA VICTORIEI NR.2, 300006, TIMISOARA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 1, 881, 280 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.priv. calit. de particip. la procedura; Decl. priv. sit. pers. a op. ec.; Certif. de atest.fis. privind plata impoz. si taxelor emis de Autoritatea Publica Locala; Certif. de atestare fiscala privind oblig. fata de bugetul national consolidat si asig.sociale, emis de ANAF; Certif. constat. emis de ORC, Certif. de înregistrare; Inf. gen.; Decl. tert sustinator tehnic si profesional (daca este cazul);Declaratie priv. lista principalelor lucrari executateîn ultimii 5 ani;Informatii privind oblig.contract. în curs ; Persoanele responsabile cu exec. lucrarilor ; Personal muncitor de sprecialitate ; Exp.sim.cel mult doua contractede executie lucrari similare finalizate, cu o valoare cumulata de minim 1.500.000 lei + TVA, procese verbale de receptie la term. lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului; ISO 9001, OHSAS 18001, ISO 14001 sau echivalent.
DOCUMENTATIA ESTE ATASATA INVITATIEI DE PARTICIPARE IN SEAP, Garantia de participare 37000 lei, valabilitate 90 zile, INF.SUPLIM. TEL. 0256/403151, 0256403152, FAX 0256/403153