Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii si amenajari spatii din incinta UMF


Detaliu pentru invitatia numarul 339573
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea de Medicina si Farmacie
Numar invitatie: 339573/16.11.2012
Denumire contract: Reparatii si amenajari spatii din incinta UMF
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si FarmacieCod fiscal: 4322742, Adresa: Str. Gheorghe Marinescu nr.38, Targu Mures, Telefon: 0265213533, Fax: 0265211944
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul U.M.F Tg.Mures, str.Gh. Marinescu nr.38, Targu Mures, Rectorat-Registratura U.M.F. Tg.Mures, in atentia Serviciului Tehnic Investitii.Telefon: 0265-215551, fax: 0265-211944
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UMF Tg.Mures, Directia Admin, Serv Tehnic-Investitii.la sedinta de desch.trebuie sa aiba imputern.din partea ofertantului de a partic.la sedinta de desch.si au obligatia prez.unui act de identitate val
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii si amenajari spatii din incinta UMF
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari ce se vor executa: constructii (pereti despartitori, zugraveli, pardoseli, tamplarie); instalatii electrice, date-voce apa-canal, termice, ventilatie);mobilier.Nota: Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 231, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.860 Lei, reprezentand 2% din valoarea estimata, fara TVAPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor, in conformitate cu prevederile art.85, lit.b din H.G 925/2006.In conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. 925/2006, garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO85TREZ4765005XXX000203, deschis la Trezoreria Tg.Mures, printr-un instrum.de garantare emis in cond.legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin depunere la casieria universitatii, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 87, alin(1) din H.G 925/2006.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o sumacalculata in conformitate cu prevederileart.278, index 1, alin.1), lit.(a), din O.U.G 34/2006, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a achizitiei, respectiv suma de 1.930, 00 Lei.Ofertantii sunt obligati, in cazul in care se incadreaza in categoria IMM-urilor, sa faca dovada acestui fapt, atasat garantiei de participare.Garantia de participare si dovada ca se incadreaza in categoria IMM, dupa caz, vor insoti plicul cu oferta depusa.In cazul lipsei dovezii de plata a garantiei de participare si a dovezii de incadrare in categoria IMM, dupa caz, oferta va fi considerata inacceptabila si va fi returnata fara a se deschide plicul cu oferta depusa.
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec.este de 5%din valoarea contr.fara TVA si se constituie conf.preved.art90, alin(1)din HG925/2006 printr-un instrum.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig, care devine anexa la contr.Furnizorul are oblig.de a constitui gar.de buna exec.in max.3 zile de la semnarea de catre ambele parti a contr.de achiz.publica.Aut.contr.are dreptul de a emite pretentii asupra gar.de buna exec, in conf.cu prev.art91dinHG925/2006.Gar.de buna exec.se va elibera/restitui in conf.cu prev.art92, alin(1)dinHG925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea inprevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOferantul are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere, privindneincadrarea in dispozitiile art..180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens se va completa si prezenta Formularul 6 din capitolul de Formulare: Declaratieprivind eligibilitatea, in original.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) din O.U.G 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, tertul sustinator va trebui sa completeze si sa prezinte Formularul 6 din capitolul de Formulare: Declaratieprivind eligibilitatea, in original.Acest document trebuie prezentat si de asociati daca este cazul (oferta comuna).Cerinta nr. 2Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOferantul are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens se va completa si prezenta Formularul 7 din capitolul de Formulare: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din O.U.G 34/2006, in originalIn cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) din O.U.G 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, acesta va trebui sa completeze si sa prezinte Formularul 7 din capitolul de Formulare: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din O.U.G 34/2006, in original.Acest document trebuie prezentat si de asociati daca este cazul (oferta comuna).Cerinta nr. 3Neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOferantul are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere, privindneincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens se va completa si prezenta Formularul 8 din capitolul de Formulare: Declaratie pe proprie raspundere privindneincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, in original.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Persoanele cu functii de conducere din cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie din Tg.Mures: ? Rector: Prof. dr.Leonard Azamfirei? Prorector stiintific: Prof . dr. Borda Angela? Prorector didactic: Prof .dr. Dobreanu Dan? Director general administrativ: Serban Pop? Director administrativ adjunct: ing.Nistor MirceaPersoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie din Tg.Mures: ? Contabil sef: Ec.Munteanu Paraschiva? Consilier juridic: jr.Salagean ManuelaMembrii comisiei de evaluare desemnati in conformitate cu prevederile H.G 925/2006: - Ing. Harangus Nicolae - presedinte cu drept de vot- Ing. Sala Silvia - membru- Sing. Iusan Camelia ? membru- Sing.Olah Alexandru - membru- Sing.Suciu Ioan - membruMembri de rezerva la comisia de evaluare desemnati in conformitate cu prevederile H.G 925/2006: - Ing. Sabau Emil- Teh. Guta AurelExperti cooptati: - Pop Mela - analiza situatiei financiare a ofertantilor;
- Jr.Salagean Manuela- analiza efectelor de natura juridica pe care le pot determina anumite elemente ale ofertei sau anumite clauze contractuale propuse de ofertant.Acest document trebuie prezentat si de asociat/subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independentaOferantul are obligatia de a depune certificatul de participare cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In acest sens se va completa si prezenta Formularul 9 din capitolul de Formulare: Certificat de participare cu oferta independenta, in originalCerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul are obligatia de a depune Declaratia privind calitatea de participant la procedura. In acest sens se va completa si prezenta Formularul 12 din capitolul de Formulare, in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Acest document trebuie prezentate de toti ofertantii asociati sau subcontractanti.Cerinta nr. 6Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele localeOferantul are obligatia de a depune certificate fiscale, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, incadrate in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, privindindeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Astfel se vor depune urmatoarele documente: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;2. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1Documente eliberate de autoritatile competente din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic1. Certificat Constatator emis de ONRC, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, care sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor sau Certificat de Inregistrare emis de ONRC, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator sauin Certificatul de Inregistrare emis de ONRC.2 .Documente care atesta statutul IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art.16 din Legea nr. 346/2004). Completarea, prezentarea, . in original/copie legalizate/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, a Formularului 10 din capitolul de Formulare.Documente solicitate pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregist rare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, in original sau traduceri legalizate.Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati si de catre subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11. Ofertantul are obligatia de a prezenta Fisa de informatii generale din care sa rezulte realizarea unei cifre medii de afaceri anuale , aferente ultimilor trei ani ( 2009, 2010, 2011) cu o valoare egala sau mai mare de: 380.000, 00 lei/echivalentul in euro, calculata la cursul mediu anual al BNR. al fiecarui an;2. Bilanturile contabile aferente anilor 2009, 2010, 2011 vizate de Directia Generala a Finatelor Publice de la sediul ofertantului, copie certificata pentru conformitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 11. Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani2.Cel putin o lucrare similara finalizata in ultimii 5ani.Lucrare similara inseamna executarea realizarea unei lucrari similare ca si antreprenor general/executant/subcontractant/ asociat cu valoare totala a cct de minim 190.000, 00 lei, fara T.V.A sau echivalent EURO.Toate cct vor fi insotite de: -paginile relevante din contractele de executie semnate si stampilate ? in copie pe care se va mentiona ?conform cu originalul? (parti relevante: partile, denumirea, obiectul, durata, pretul contractului si semnaturile partilor)-p.v. de receptie la terminarea lucrarilor semnat, stampilat-recomandare din partea beneficiarilor din care sa rezulte ca ofertantul si-aindeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate prin contractile prezentate, semnate si stampilate.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., Cerinta nr. 21.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora2. Acordul de subcontractare, Cerinta nr. 3Informatii privind asociatii, daca este cazul1.Acordul de asociereDocumentul se va prezenta in original, cu obligatia operatorului economic de a legaliza in mod formal asocierea in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Cerinta nr. 4Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii1.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;2.Declaratie cu privire la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, care va fi alocat strict pentru finalizarea prezentului contract, cu mentionarea calificarii acestuia.Operatorul economic trebuie sa dispuna de un nivel minim de personal de specialitate si auxiliar pentru executia lucrarilor corespunzator tipului de lucrare, astfel incat sa permita realizarea lucrarilor la un nivel de calitate ridicat si in timp optim;, 3. Declaratie privind personalul cheie: personalul de conducere responsabil pentru indeplinirea contractului; responsabilul tehnic cu executia, specialistul in domeniul securitatii si sanatatii in munca, responsabilul cu asigurarea calitatii lucrarilor; Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: contractele individuale de munca ale personalului invocat vizate de ITM si/ sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective, si/sau documente din care reiese ca ofertantul a obtinut angajamentul de participare a personalului propus;certificatul de atestare tehnico-profesionala MLPAT/ MDLPL si legitimatia, vizate la zi, aresponsabilului tehnic cu executia , certificatul/atestatul in domeniu a specialistului in domeniul SSM; decizia de numire a responsabilului cuasigurarea calitatii.Se vor prezenta CV ? Formular 19 si Declaratie de disponibilitate ? Formular 20., Cerinta nr. 51. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispuneoperatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari Cerinta nr. 1Prezentarea certificatului SR EN ISO 9001, sau echivalent, in domeniul constructiilor civile si industriale ? copie certificata pentru conformitate.Sunt acceptate orice documente echivalente prin care se face dovada asigurarii conformitatii cu standardele solicitate.Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii se accepta si ofertantii care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantii urmeaza a primi certificarea.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana, Cerinta nr. 2Prezentarea certificatului SR EN ISO 14001, sau echivalent, in domeniul constructiilor civile si industriale ? copie certificata pentru conformitate.Sunt acceptate orice documente echivalente prin care se face dovada asigurarii conformitatii cu standardele solicitatePentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de protectie a mediului se accepta si ofertantii care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantii urmeaza a primi certificarea..Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP atasat la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer