Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii si amenajari trotuare zona centru civic


Detaliu pentru invitatia numarul 324104
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL STREHAIA (PRIMARIA)
Numar invitatie: 324104/17.04.2012
Denumire contract: Reparatii si amenajari trotuare zona centru civic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL STREHAIA (PRIMARIA)Cod fiscal: 6044227, Adresa: str. Republicii nr.124, Strehaia, Telefon: 0252370159, 0252370109, Fax: 0252306082
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Republicii nr.124, Strehaia, Romania, cod postal: 225300, telefon: +40 252370159, fax: +40 252306082, persoana de contact: EUFIMIE MIHUTESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Primariei orasului Strehaia din str. Republicii nr.124 jud. Mehedinti camera 3 (birou viceprimar)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii si amenajari trotuare zona centru civic
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va reabilitatrotuarul de pe strada Republicii, de la zona acces S.C. STIL S.A. pana la intersectia cu strada Alexandru Ioan Cuza, are lungimea de 240 ml cu o latime variabila, intre 2, 00 m si 3, 20 m; accesele auto au lungimi variabile, intre 6, 00 m si 7, 50 m.Reabilitarea se va realiza cu pavele autoblocante gri si rosii, incadrate intre borduri prefabricate
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum ul garantiei de participare es te de 2500lei, iar perioada de valabilitate este de 90 de zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorsi trebuie prezentata in original. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -prin virament bancarsau prin Instrument de garantare in conditiileart.86 din HG 925/2006 cumodificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Suma ce poate fi retinuta in cazul pierderii unei contestatii in fata CNSC sau instanta este de 1350 lei- in conf cu prev art.278 ^1 alin.1 lit.b
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de osocietate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original. Cuantum ul garantiei de buna executie va fi de10% din pretul contractului fara TVA, sau de 5% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM- urilor.Garantia de buna executie s e va constitui : - printr-un instrum ent de garantare emis in conditiile legii de o s ocietate bancara s au de o s ocietate de as igurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006. - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar sumainitiala care se depune nu trebuie s a fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Operatorii economici participanti la procedura / tertii sutinatori nu trebuie sa se incadreze insituatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va prezenta Formularul nr. 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte docum entul mai sus mentionat.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Se va prezenta Formularul nr. 2. Se va completa de ofertant, asociati si tertul sutinator pt lit. a, lit. c indice 1 s i d, art 181 din OUG nr. 34/2006 3. Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local in luna naterioara des chiderii ofertelor Pentru pers oane juridice/fizice romane :1.Certifiat de ates tare fis cala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are s ediul s ocial operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor s cadente fata de bugetul de s tat in luna anterioara celei in care s e depun ofertele. 2. Certificat privind plata im pozitelor si taxelor locale din care s a rezulte plata obligatiilor s cadente fata de bugetul local in luna anterioara celei in care s e depun ofertele. 3.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele com petente si in masura in care s-au res pectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregis treaza datorii la bugetul cons olidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Reesalonarea datoriilor nu reprezinta un aranjam ent cu creditorii. Pentru persoane juridice/fizice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate alte docum ente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate . 3. Certificat privind depunerea unei oferte independente in conf cu Ordin ANRMAP314/2010 4. Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in art 69, indice 1 din OUG nr, 34/2006, solicitata conform art.13 din L 279/2011. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: BURCU SAMION- PRIMAR, GONCIULEA ILIE - VICEPRIMAR, POPESCU GABRIELA- SECRETAR MIHUTESCU EUFIMIE- DIRECTOR EXECUTIV.Persoane cu atributii in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Obeanu Adriana, Mihai Simon, Molea Gabriel, Buricea Mircea, Miuleasa Mircea. 1) Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data des chiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor), din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economici toate datele de identificare; b)codul unic de inregistrare; c)sediul s ocial, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adres a); d)structura actionariatului; e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f)domeniul de activitate principal; g)domeniile de activitate secundare; h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului. . Ofertantul clasat pe primul loc dupa evaluarea ofertelor are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, documentul in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani financiari (fara anul In curs) sa fie de minim 270.000 lei.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele economice si financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul are obligatia de a prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrariAceasta lista va fi insotita decel putin un document (parti relevante din contract sau proces verbal de receptie) prin care sa se confirme executarea de lucrari similarein valoare de cel putin 135000 lei fara TVA, Ofertantul dispune de echipamente si utilajenecesare pentru indeplinirea corespunzatoare a ContractuluiCerinte minime: Utilaje, instalatii, echipamente tehnice si laboratoare implicate in realizarea contractului sunt : Buldoexcavator, trusa total topo, placa vibranta, cilindru compactor, autobasculanta, laborator autorizat pentru verificarea gradului de compactare a capacitatii portante a stratului de fundatie si rezistentei la compactare, Ofertantul dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractuluiPersonalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: 1. Responsabil tehnic cu executia (RTE), in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pentru care se va prezenta: - Curriculum vitae ? responsabil tehnic cu executia (RTE), in original- Declaratie de disponibilitate ? responsabil tehnic cu executia (RTE), in original- decizie de numire2. Responsabil tehnic cu controlul calitatii (CQ), in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pentru care se va prezenta: - Curriculum vitae - responsabil calitate (CQ), in original- decizie de numire3.Sef lucrare ?inginer CCI sau CFDP 4.Topometrist autorizat 5. Zidari (Pavatori) 1, Standard de asigurare a calitatiiISO 9001, 2.Standard de asigurare a calitatiiISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
termen de executie
30
Descriere: Termenul de executie al lucrarii =(t minim * 30 / t ofertat ) se va exprima in nr. zile calendaristice.Durata minima de executie sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este 20 zile .Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul ? t minim este termenul de executie cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maxim ul de puncte, res pectiv 30 de puncte; ? t ofertat este termenul de executie al ofertei evaluate. ? Oferta cu un termen de executie mai m are de 60 de zile va fi considerata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata la invitatia de participare SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 09:50
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2012 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer