Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii si igienizari -tamplarie PVC la Grup Scolar Alimentar-cantina, str. Bogdanestilor nr.32/a


Detaliu pentru invitatia numarul 130046
Autoritate contractanta
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reparatii si igienizari -tamplarie PVC la Grup Scolar Alimentar-cantina, str. Bogdanestilor nr.32/a
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45421125-6 - Instalare de ferestre din plastic (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de reparatii si igienizari-tamplarie PVC la Grupul Scolar Alimentar-cantina, str.Bogdanestilor nr.32/a, Timisoara.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 07.04.2008 09:46
Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: bv. C.D.Loga nr.1, primaria Timisoara, camera 229, 300030
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Municipiului Timisoara, camera 229.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. situatia personala a ofertantului: declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006;certificate fiscale-bugetul local si de stat (daca se solicita);in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);2. capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: certificat constatator - O.R.C.; Acorduri de asociere ( daca este cazul);3. capacitatea tehnica a ofertantului: informatii generale; lista persoane pentru indeplinire contract, minim 7 muncitori din care un zugrav-vopsitor, un tamplar, 2 zidari, un lacatus, 2 faiantari; informatii privind subcontractantii, acorduri de subcontractare daca este cazul;4. standarde de asigurare a calitatii: copie dupa certificat sau copie a contractului de consultanta; conform documentatiei de atribuire.
la sediul Primariei Timisoara, Serv. Achizitii Publice, cam. 229, zilnic de la 11:30-12:30, marti si joi si intre 15:00-17:00. Costul documentelor: 10 lei.Informatii suplimentare: www.primariatm.ro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer