Achizitie publica - Reparatii si igienizari la Grupul Scolar industrial metalurgic Aurel Vlaicu, Scoala V - extindere
Detaliu pentru invitatia numarul 323009
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323009/30.03.2012
Denumire contract: Reparatii si igienizari la Grupul Scolar industrial metalurgic Aurel Vlaicu, Scoala V - extindere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii si igienizari la Grupul Scolar industrial metalurgic Aurel Vlaicu, Scoala V - extindere
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de modernizare si reabilitare (tamplarie; pardoseli; zugraveli; instalatii electrice, sanitare, termice)
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 176, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 3520 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: numerar la casieria autoritatii contractante, prin virament bancar sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contulRO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, CF 3814810 In cazul in care garantia de participare se va constitui prin instrument de garantare acesta va contine cel putin informatiile din Formularul ? Model scrisoare de garantie bancara Dovada constituirii garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmite la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor, ora stabilita de SEAP. Garantia de participare constituita sub celelalte forme va fi atasata in SEAP Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare va atasa in SEAP si o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor . Suma ce va fi retinuta conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este 1760 lei
Garantie de buna executie
7% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prina)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul va deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti, pe care autoritatea contractanta il va alimenta prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilitedrept garantie de buna executieb)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariOfertantii care se incadreaza in categoria IMM pot solicita reducerea garantiei de buna executie la 50%
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010- completare Formular ; Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69ยน din OUG 34/2006 - completare Formular(Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: primar -Dumitru Nicolae, viceprimar - Ciumacenco Nicusor, viceprimar ? Mircea Razvan Cristea, city manager -Popa Florin, director economic -Stamate Doina, dir. teh.adj -Ardean Ionel, Buruiana Daniela, Truican Daniel, Ciocarlan Livica; Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular ; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 - completare Formular Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, document emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor, original, copie legalizata ori copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul constatator sub forma de copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?, i se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata. Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-original, copie legalizata ori copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?. Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009).Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta moneda se va folosi cursul mediu anual precizat pe pagina web: eu.europa.budget.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani financiar incheiati, trebuie sa fie de cel putin 350.000 lei fara TVA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Experinta similara: contract de executie lucrari in domeniul reparatii generale/renovare constructii civile, in valoare minima de 170.000 lei, fara TVA, O declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari .Nota : Ofertantul va adapta la situatia proprie Anexa 2 la Ord 509 alANRMAP, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr.687/28.09.2011., Informatii referitoare la studii, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentruexecutia lucrarilor. Se solicita o declaratie cu privire la personalul despecialitate cu anumite certificari : responsabil-tehnic cu executia lucrarilor.( RTE)-atestat in constructii civile Certificat ISO-9001 privind managementul calitatii sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este postata in SEAP atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2012 09:08