Achizitie publica - Reparatii si igienizari la Liceul Ana Aslan din Timisoara
Detaliu pentru invitatia numarul 57924
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Denumire invitatie: Reparatii si igienizari la Liceul Ana Aslan din Timisoara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45421125-6 - Instalare de ferestre din plastic (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Lucrari de reparatii si igienizari la Liceul Ana Aslan din Timisoara, Bv.Revolutiei nr.15A.Se vor executa lucrari de: gletuit pereti si tavane, zugraveli pereti si tavane , vopsitorii la soclu si tamplarie lemn (vopsele pe baza de ulei), reparatii instalatii sanitare, reparatii izolatii hidrofuge
Stare procedura: -
Data publicarii: 02.07.2007 12:42
Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2007 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Timisoara, Bv.C.D.LOGA nr.1, cod 300030, Tel: 408300
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. situatia personala a ofertantului: declaratii conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; inf. generale; in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);certificat constatator - O.R.C.;2. capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: document de inregistrare ca persoana fizica/juridica, dupa caz, de atestare/ apartenenta din punct de vedere profesional, Acorduri de asociere; 3. capacitatea tehnica: informatii referitoare la personalul de conducere si la persoanele responsabile pentru executie - minim 22 muncitori din care un electrician 4 zugravi si 2 parchetari; informatii privind subcontractantii- acorduri de subcontractare daca este cazul;4. standarde de asigurare a calitatii: copie dupa certificat sau copie a contractului de consultanta; conform documentatiei de atribuire.
la sediul Primariei Timisoara, Serv.Achizitii Publice, camera 229, zilnic de la 11:30-12:30, marti si joi si intre 15:00-17:00Costul documentelor: 10 lei.Informatii suplimentare: www.primariatm.ro