Achizitie publica - Reparatii si igienizari statia CF Buzias
Detaliu pentru invitatia numarul 319193
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Cod de identificare fiscala: RO 11054529
Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti
Telefon: 021/3192433
Fax: 021/3192433
Denumire invitatie: Reparatii si igienizari statia CF Buzias
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Reparatii si igienizari statia CF Buzias (Realizari de hidroizolatii la nivelul fundatiilor;tencuieli si zugraveli interioare si exterioare; reparatii instalatii sanitare, reparatii drum de acces si drenaje ape pluviale; refacerea si redimensionarea instalatiei electrice)
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 28.12.2011 13:43
Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2012 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Regionala Timisoara, Str.Garii nr.2, Timisoara, jud.Timis, 300166, Cam.232
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2012 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Regionala Timisoara, Str.Garii nr.2, Timisoara, jud.Timis, 300166, Cam.232
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Servicii feroviare
Valoare estimata: 596, 457 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in art. 181 - OG 34; declaratie privind neincadrarea in art. 69.1 OG 34; certificat constatator ORC; certificat privind obligatiile de plata catre bugetul de stat; certificat privind obligatiile de plata la bugetul local; copie bilant 2008;2009; 2010;Autorizatie AFER si Agrement tehnic feroviar pentru lucrari de intretinere si reparatii la cladirile feroviare; declaratie referitoare la utilaje, inst., echipamente; prezentarea unei liste de lucrari executate in ultimii 5 ani , insotita de certificari de buna executie, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari.Experienta similara : se va prezenta cel putin un contract de lucrari reparatii cladiri executat in ultimii 5 ani in valoare de cel putin 590.000 lei; perioade de executie, beneficiari insotit de PV receptie la terminare si recomandare de la beneficiar.
Documentatia a fost publicata în SEAP.Garantia de participare este de :11.928 lei; 50 % la IMM.Pers. din SCREÎR CF Timisoara care detine funtie de decizieeste dl.ing.Trica Valeriu ? Director.