Achizitie publica - Reparatii si intretinere strazi modernizate, nemodernizate si marcaje rutiere
Detaliu pentru invitatia numarul 325874
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325874/09.05.2012
Denumire contract: Reparatii si intretinere strazi modernizate, nemodernizate si marcaje rutiere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BOTOSANICod fiscal: 3372882, Adresa: str. Piata Revolutiei nr.1, Botosani, Telefon: 0231530143 int.103/0231515142, Fax: 0231515142/0231531595
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Piata Revolutiei nr.1, Botosani, Romania, cod postal: 710236, telefon: +40 231502200, fax: +40 231515142/+40 231531595, persoana de contact: Biroul de achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Botosani din strada Piata Revolutiei nr.1 - Sala de Sedinte a Consiliului Local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii si intretinere strazi modernizate, nemodernizate si marcaje rutiere
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul Acordului-cadru de lucrari este ?Reparatii si intretinere strazi modernizate, nemodernizate si marcaje rutiere? in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini componenta a Documentatiei de atribuire atasat la invitatia de participare in cadrul sectiunii Documentatie si clarificari.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 590, 210 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in suma de 20.000 lei. Perioada de valab.a GP = perioad. de valab. a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extind.perioadei de valab. ofertei perioada de valab.a GP va fi prelungita in mod coresp. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.GP se constituie in conf. cu preved. art.86 din HG 925/2006 prin: - virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
-a unui ordin de plata in contul achizitorului (cont RO20TREZ1165006XXX000266-Trezoreria Botosani, CUI-3372882), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;
-Autoritatea contractanta are dreptul de a retine G.P. in situatiile prev. la art. 87 din HG 925/2006 iar in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantiade participare, in conformitate cu prevederile art.278^1, alin (1) , lit c) din OUG 34/2006, in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarea suma: 9.519, 02lei. In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada GP in cuantum si forma precizata vor fi respinse ca inacceptabile. In cazul IMM-lor care participa la proced. de atribuire, acestea potbeneficia de prev. Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, -vor prez. anexat GP o Declaratie pe propria raspund. privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.
Garantie de buna executie
Cuantumul Garantiei de buna executie constituite va fi de 10% din pretul contractului subsecvent fara TVA. In cazul ofert IMM conf Legii nr. 346/2004 gar de buna exec se const in proc de 50%. Mod de const a Gar de buna exec in conf cu preved. art. 90 din HG 925/2006: -Printr-un instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig.Daca partile convin, gar de buna exec se poate const si prin retineri succesive. In acest caz, contractant are oblig de a deschide la Unit Trez Stat un cont la dispoz AC conf H.G. nr.1045/19.10.2011. Suma init care se dep de catre contract in cont nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pret contr.subsecv Rest gar de buna executie: - 70% din val gar in termen de 14 zile de la data incheierii PV de recep la term lucr, iar riscul ptr vicii ascunse este min. in baza unei solic scrise din partea Exec; - restul de 30% din val garantiei, la exp per de gar a lucr exec, pe baza PV de recep finala, in baza unei solic scrise din partea Exec;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Completarea formularului F4 din Sectiune Formulare-declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G.nr.34/2006).Atentie: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1.- Completarea formularului F5 din Sectiunea formulare-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;2.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul;3.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social(doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului) - Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul?;Conditie de calificare: . Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora prin prezentarea documentelor doveditoare in original sau copie semnata si stampilata cu mentiune?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Atentie: -Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat(prezentarea formularului F5 si a certificatelor de atestare fiscala).- Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele).Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?la care se va atasa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Completarea formularului F6 din Sectiunea formulare-"certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Atentie: In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va copleta formularului F7 din sectiunea formulare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Catalin Mugurel Flutur ?primar, Adriana Zaiceanu-administrator public, Catalin Virgil Alexa-viceprimar, Florin Ioan Ghiorghita ?viceprimar, Ioan Apostu-secretar, Nicolae Semenescu?director Edilitare, Dorel Epuras-sef serviciu Edilitare, Daniela Anitei-sef birou achizitii publice.Atentie;In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant si tert sustinator).Note: 1. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati, daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art.180, art. 181, art. 69^ 1 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sau de Ordinul 314/2010 al ANRMAP, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1A. Persoane juridice/fizice romaneDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial eliberat cu cel mult 30 de zile inainte desedinta de deschidere a ofertelor , din care sa rezulteca: a)-ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.b)-ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei.Atentie: a. Obiectul contractului prezentei proceduritrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.b. Certificatul constatator va fi prezentatin original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? .c. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.d. In cazul ofertantului declarat castigator, autoritatea contractanta va solicita acestuiainainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.B. Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
- Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Atentie: a. Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul ? insotite de traducerea autorizatasi legalizata aacestora in limba romana.b. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 aniCerinta minima de calificare: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu suma de 6.000.000 lei.Conversia leu-valuta se face prin raportarea la cursul mediu BNR aferentfiecarui an in parte.-cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2009 este 4, 2373 lei;
-cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2010 este 4, 2099 lei;
- cursul mediu BNR leu/europentru anul 2011 este 4, 379 lei., Cerinta nr. 2Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani pentru sustinerea cifrei medii de afaceri globale declarate sau prezentarea altor documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara1.Declaratia+Lista principalelor lucrari exec.in ultimii 5 ani calculati pana la data depunerii ofertelor.2.Lista principalelor lucrari solicitata va fi insotita de maxim 3 ( trei)contracte de lucrari similare contractului ce face obiectului prezentei proceduri .Pentru a face dovada executarii contractelor de lucrari prezentate ca experienta similara, ofertantul va prezenta in copii lizibile semnate si stampilate cu mentiunea ?conform cu originalul? urmatoarele documente: a. Paginile relevante din contractele care se doresc a fi luate in considerare pentru demonstrarea experientei similare, din care sa reiasa urmatoarele: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, valoarea contractului si pagina finala cu semnaturi ;b.Recomandari/ Documente constatatoare pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara;c. Procesul verbal de receptie a lucrarilor exec.pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara., Cerinta nr. 2Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice , mijloacele de transport etc.pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului(dotare proprie, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie)insotita de Lista privind cantitatile de utilaje instalatii, echipamente tehnice, mijloace de transport etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului., Cerinta nr. 3Desclaratie privind capacitatea profesionala si dotarea cu personal de specialitate1)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;2)Informatii privind personalul de conducere si personalul desemnat si implicat direct pentru executia siindeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri;3) Dovada asigurarii de catre ofertant a unui Responsabil Tehnic cu Executia (RTE), atestat in domeniullucrarii ce face obiectul procedurii.4 Dovada asigurarii de catre ofertant a unuiResponsabil cu controlul tehnic de calitate-inginer, Cerinta nr. 4Declaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de asociati si specializarea acestora, Cerinta nr. 5Declaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si datele de recunoastere a acestora Cerinta nr. 1Informatii privind standardelede asigurare a calitatiiPrezentarea certificatului ISO9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2Informatii privindStandardele de protectia mediuluiPrezentarea certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP fiind atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 09:07