Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - reparatii si modernizare sediu canton silvic Silistea- ocolul silvic Dolhasca


Detaliu pentru invitatia numarul 333411
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 333411/09.08.2012
Denumire contract: reparatii si modernizare sediu canton silvic Silistea- ocolul silvic Dolhasca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BDUL 1 MAI NR.6 , , SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783, persoana de contact: Birou Investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BDUL 1 MAI NR.6 , , SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si expploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: reparatii si modernizare sediu canton silvic Silistea- ocolul silvic Dolhasca
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de reparatie si modernizare canton silvic Silistea
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 460, 331.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin viramentbancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Cuantumul garantiei de participare este de 9206 lei , Cont IBAN RO41BRDE340SV10287103400 deschis la BRD-SUCEAVA.Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare. In acest caz dovadaconstituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (facand dovada inacest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? Anexa 1 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderilor incategoria intreprinderilor mici si mijlocii) prezentata in original, la vedere.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICE SUCEAVA. (adresa Bulevardul 1 Mai Nr.6, Suceava, cod postal 720224 jud.Suceava, ROMANIA)Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (60 zile), de la data limitade depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.Din garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 2781 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
5% din valoarea de atribuire a contractului ( fara TVA) .Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreaga perioada de derulare a contractului ( conf.art.89 din OUG 34/2006). Executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. In acest cont se va depune initial de catre ofertant 0.5 % din pretul contractului (fara TVA), in conformitate cu prevederile art.90 alin. 3^ din HG.925/2006.III.1.5)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP-Se va completa si depune Formularului F3 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuireCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 .Se va completa si depune Formularului F4 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire .Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de lucrari.Persoane cu functie de decizie : Ing.Sorin CIOBANU-directorEc.Vasile Rusu-director economicIng.Valerian Solovastru-director tehnicIng.George Celsie-director comercialjr.Tironeac Aftanasie-sef birou juridicing.Lazar Constantin-responsabil achizitiiCerinta nr. 3Declaratie privind eligibilitatea -Se va completa si depune Formularul 12 A din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Se va prezenta si depune modelul tipizat de formular emis de autoritatile competente pentru: - Certificat de cazier fiscal-eliberat de Directia Generala aFinantelor Publice si Controlul Finantelor de StatCerinta nr. 4-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.-Se va completa si depune Formularul 12B din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Se va prezenta si depune - confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelorla bugetul general consolidat, prin prezentarea: -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila Cerinta nr. 1Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire-respectiv codCAEN, care sa corespunda cu obiectul proceduriiSe va prezenta si depune Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor-in copie conform cu originalul, urmand ca autoritatea contractante sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate lucrari ce fac obiectul procedurii de achizitie.Cerinta 2: Documente edificatore considerate necesare pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat: -Autorizatie ANRE tip B conform 0rdinulu 90/2009 emis de presedintele ANRE-Autorizare ISCIR -montare si punere in functiune cazane pe combustibili solizi CR4/N/20, CR4/A, B, F, D/1, 2, 3/-conform Prescriptiei tehnica PT A1-2002, editia 1 a ISCIRPrezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind bonitatea firmeiSe va prezenta si depune : declaratii bancare care sa ateste bonitatea firmei-conform formularelo tipizate specific unitatilor bancarePrezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iarlipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Se va prezenta si depune : declaratii bancare care sa atestebonitatea firmei-conform formularelo tipizate specific unitatilorbancarePrezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minimaobligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei cainacceptabila., Cerinta nr. 2Declaratie privind cifra de afaceri, Se va complete si depune formularul B din sectiuneaFORMULARESe va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31decembrie al fiecarui an.Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani se va lua in calculproportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-ainceput activitatea comerciala operatorul economic care a depusoferta.Cerinta minima obligatorie: - Ofertantul trebuie sa demonstrezeca a realizat o cifra medie de afaceri globala, in ultimii 3 ani , cel putinegala cu 920.000, 00 lei .Se va prezenta si ultimul bilant contabilPrezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minimaobligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei cainacceptabila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara - O lista principalelor lucrari similare executate in ultimii5 ani, Se va complete si depune formularul 12 F din sectiuneaFORMULARECerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada caa finalizat in ultimii 5 ani, unul sau mai multe contracte de executie similarecu obiectul prezentei proceduri, in valoare de minim 460000, 00 lei exclusiv TVASe va prezenta si depune : a) copii dupa partile relevante ale contractul declarat caexperienta similarab) recomandare din partea beneficiarului ;c) procesul verbal de receptie de la terminarea lucrarii;Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minimaobligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei cainacceptabila., Cerinta nr. 2Dotarea tehnicaSe va complete si depune formularul 12 H din sectiunea FORMULARE, 1.Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii (in dotare proprie, in leasing prin contracte sau conventii de inchiriere, etc.) a acelor echipamente, utilaje, miloace de transport si alte mij fixe si dotari care sunt considerate absolut necesare pentru indeplinirea contractului delucrari (conform formularelor C8 si C9, unde sunt specificate si caracterisicile lor tehnice minimale.) , respectiv minim : -electrocompresor mobil de joasa presiune-1 buc-motocompresor aer, mobil joasa presiune-1buc-ciocan pneumatic-1buc-convertizor sudura-1buc-grup termic de sudura-1 buc-pompa de injectat mortar act.electric-1buc-excavator pe pneuri motor termic(buldoexcavator)-1buc-autogreder-1buc-buldozer pe senile-1buc-betoniera cu cadere libera act.electric-1 buc-centrala de beton semiautomata-1 buc-vibrator de interior pt.beton act.electric-1buc-malaxor pentru mortar-1buc, -compactor static autopropulsat-1buc-placa vibratoare cu motor ardere interna-1buc-topitor de bitum tractat(exclus tractorul)-1buc, .-autobetoniera cu brat-1buc-autobasculante de maxim 7, 5 tone-1buc-utilaj de forare cu cap de frezat-1buc-masina automata de taiat si indrepatat otel beton act.electric-1buc-stanta electrica de taiat otel beton-1 buc-masina de fasonat otel beton-1buc-motopompa-1 buc-autolaborator mobil pentru verificari electrice pe auto-1buc-autocisterna cu disp. de stropit cu m.a.j-1buc-troliu electric-1buc-macara de fereastra-1buc-macara pivotanta tip Pioner-1buc-automacara-1buc-bob elevator mobil cu electromotor-1buc-aparat de tractiune(tirfor)-1buc-malaxor de mortar- 1 buc-utilaj de ridicat pentru lucrari de finisaj-1buc, Se va complete si depune formularul 12 H din sectiuneaFORMULARE Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie safaca dovada asigurarii (in dotare proprie, in leasing prin contracte sau conventii de inchiriere, etc.) a acelor echipamente, utilaje, miloace de transport si alte mij fixe si dotari care sunt considerate absolut necesare pentru indeplinirea contractului delucrari . Documente de confirmare ce trebuie prezentate in completarea formularului 12 H si dovedirii indeplinirii cerinteiminime obligatorii: a)facturi de provenienta, contracte deleasing, contracte de inchiriere, sau alte forme de punere ladispozitie a utilajelor necesare pentru indeplinirea contractului delucrari b)fise tehnice ale utilajelor prezentate Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minim obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Declaratie privind personalul de specialitate implicat in derularea contractului si certificarilor detinute.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii.Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa dispuna de pesonal calificat in vederea indeplinirii contractului: sef de santier, responsabil tehnic cu executia RTE ? 1 (inginer, subinginer), zidar zugrav 5 ?(muncitori calificati), instalator ? (muncitor calificat), electrician ? 1 (muncitor calificat), necalificati sau calificati ? 5 (muncitori);.Se va prezenta atestatul MLTPL (in domeniul lucrarilor de constructii civile) al responsabilului tehnic cu executia insotit de o copie a contractului de munca/angajament participare, Se vor completa si depune urmatoarele documente: a) Formularul 12 I ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani?.b) Formularul ?Declaratie privind personalul de specialitate implicat in derularea contractului si certificarilor detinute?c) Curriculum Vitae pentru cadrele de conducere si specialistii angajati cu contract.d) Ofertantul se va angaja ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Cerinta nr. 4Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatoruleconomic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari, Se va complete si depune formularul M din sectiuneaFORMULAREPrezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minimaobligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei cainacceptabila., . Cerinta nr. 1Certificare ISO 9001:2008, Se vor prezenta si depune documente emise de organismeacreditate care confirma Certificarea sistemului de managemental calitatii ISO 9001(sau echivalent) la ofertant .Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fieinsotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata lanotariat.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minimaobligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei cainacceptabila.Nota : Nu se admit operatori economici in curs de certificare., .Cerinta nr. 1Certificare ISO 14001:2008, Se vor prezenta si depune documente emise de organismeacreditate care confirma Certificarea sistemului de managemental protectiei mediului ISO 14001(sau echivalent) la ofertant .Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fieinsotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata lanotariat.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minimaobligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei cainacceptabila.Nota : Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul operatorului SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 08:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer