Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii si modernizare strada DC6 (Valea Oprii); etapa a II-a: km 0+365 ? km 1+175; comuna Cornu ? judetul Prahova


Detaliu pentru invitatia numarul 338590
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI CORNU
Numar invitatie: 338590/01.11.2012
Denumire contract: Reparatii si modernizare strada DC6 (Valea Oprii); etapa a II-a: km 0+365 ? km 1+175; comuna Cornu ? judetul Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI CORNUCod fiscal: 2845680, Adresa: BDUL EROILOR NR.750, Cornu, Telefon: 0244 367461, Fax: 0244 367402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii si modernizare strada DC6 (Valea Oprii); etapa a II-a: km 0+365 ? km 1+175; comuna Cornu ? judetul Prahova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii si modernizare strada DC6 (Valea Oprii); etapa a II-a: km 0+365 ? km 1+175; comuna Cornu ? judetul Prahova
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 909, 907 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 18 000 lei. Cuantumul ce se va retine in conditiile art 278.1 din O.U.G. nr. 34/2006:4689, 90lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: instrument de garantare irevocabil emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta. Vezi si sectiunea Modul de prezentare a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantum - 10% din valoarea totala, fara TVA, a contractului. Forma de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive. In aceastadin urma situatie, contractantul are obligatia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G. nr. 1045/2011. Suma initilala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilorart. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea si prezentarea Formularului nr. 1- Prezentarea Cazierului judiciar pentru operatorul economic- Prezentarea Cazierului judiciar pentru administratorul operatorului economic- Prezentarea Cazierului fiscal pentru operatorul economicCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. .- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. .- Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin completarea si prezentarea Formularului nr. 13.- Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.PRIMAR - Nanu Cornel VICEPRIMAR - Savu Nicolae SECRETAR - Iancu DanielaSEF BIROU BUGET LOCAL -Chitu DanielaCONSILIERI LOCALI: Alexandru Dan, Circiu Stefan, Iancu Gabriel Luigi, Iancu Marius, Ionescu Angelica, Ionescu Nicolae, Manta Ioan, PavelGheorghe, Radu Mariana, Tudor Nicolae, Voica Iulian, Zidaru NicolaeNota: a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, document aflat in perioda de valabilitate, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani. Media cifrei globale de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 1 800 000 lei. Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente, Cerinta nr. 2.Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 450.000 (cincisute mii lei) lei care vor fi destinate exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de minim 4 luni de la data semnarii contractului de achizitie cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani (60 de luni calculate de la data limita de depunere a ofertelor) in cadrul unuia sau mai multor contracte similare, lucrari de natura si complexitatea celor prevazute in cadrul caietului de sarcini, respectiv lucrari de executare/reabilitare drumuri prin prezentarea de pv receptie, recomandare/ document constatator, 1 sau maxim 3 contracte ptr.dovedirea experientei similare., Nota: Astfel, se accepta fie prezentarea unui singur contract din care sa reiasa executarea lucrarilor solicitate cel putin pentru suprafetele minime indicate, fie prezentarea amaxim trei contracte, cate unul pentru executia fiecarui tip de lucrare indicata cel putin pentru suprafetele minime indicate fie orice combinatie de contracte din care sa reiasa executarea lucrarilor solicitate cel putin pentru suprafetele minime indicate, in limita a trei contracte., Cerinta nr. 2 Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echip. tehnice de care dispune op.ec. pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) la echipamentele necesare pentru indeplinirea contractului, respectiv: Compactor, buldoexcavator, autoutilitara basculanta, incarcator frontal, freza betonasfalt, motocompresor, autoutilitara transp.materiale, autobetoniera, automacara, masina pentru trasat marcaje rutiere, repartizor finisor asfalt, instalatie de preparat mixturi asfaltice, instalatie(statie)de betoane., Cerinta nr. 3 Prezentarea listei cuprinzand toate contractele pe care le are in desfasurare, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptul sa ceara referinte privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, precum si verificarea disponibilului de resurse declarat in cadrul documentelor de calificare., Cerinta 4.Prezentarea Formularului nr. 6, insotit de anexa la acesta (CV- ul in format EUROPASS) aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei mimim pentru urmatoarele profiluri: Sef santier a) studii de inginerie in domeniul drumuri; b) experienta profesionala relevanta dovedita prin implicarea intr-o pozitie similara in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit. Inginer/subinginer a) studii de inginerie in domeniul drumuri; b)experienta profesionala relevanta dovedita prin implicarea intr-o pozitie similara in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.Pozitiile expertilor indicatireprezinta numai o enumerare minimala solicitata de autoritatea contractanta in scopul de a se verifica/demonstra capacitatea tehnica a candidatilor astfel cum dispune art. 179 dinOUG 34/2006, Continuare sectiunea anterioara: Inginer a) studii de inginerie in domeniul drumuri; b)experienta profesionala dovedita prin implicarea intr-o pozitie similara in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit. Responsabil de mediu a) dovada finalizarii unui curs in domeniul sistemelor managementului de mediu; b) experienta profesionala dovedita prin implicarea intr-o pozitie similara in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit. Responsabil tehnic cu executia (RTE)a) atestat MLPAT in domeniul drumuri;Muncitori calificati in lucrari de drumuri (asfaltatori/betonisti, pavatori) minim5 muncitori si operatori utilaje conform dotare tehnica disponibilizata pentru executarea lucrarii.Fiecare informatie din CV va fi sustinuta prin diplome, atestate sau certificari. Cerinta nr. 1 Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), ,Cerinta nr. 2 Prezentarea Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, aferente domeniilor care constituie obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit, aflat/aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene),
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2012 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer