Achizitie publica - Reparatii si Reabilitare Corp B,C,D Camin Spital Sibiu
Detaliu pentru invitatia numarul 106242
CAMIN SPITAL SIBIU
Cod de identificare fiscala: 4480262
Adresa: STR. AZILULUI, NR.4, SIBIU, Sibiu
Telefon: 0269/211364
Fax: 0269/211364
Denumire invitatie: Reparatii si Reabilitare Corp B, C, D Camin Spital Sibiu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: -lucrari de reparatii in constructii interioare, exterioare, pardoseli, instalatii termice si sanitare, gaz, electrice, sarpante.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 30.11.2007 11:04
Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Camin Spital SibiuStr. Azilului Nr. 4 SibiuTel/Fax: 0269/211364
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-lista cu ultimele 2 lucrari de reabilitare monumente istorice in valoare de minim 450.000 RON fiecare. Contractele prezentate vor fi insotite de procesele verbale de receptie avizate de Inspectia de Stat in Constructii, -autorizatia firmei data de Ministerul Culturii si Cultelor, -certificat de conformitate ISO 9001, 14001-cifra medie de afaceri pe ultimii 2 ani sa fie minim 2.000.000 RON, -cantitatea totala sau domeniul :1.196.000 RON cu TVA (1.005.042 fara TVA), -declaratie de eligibilitate, -certificate constatatoare de indeplinire a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv celor locale, a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat care sa fie in termenele legale de valabilitate, -persoanele juridice/fizice romane certificat constatator emis de O.R.C, -garantie de participare de 9600 RON prin scrisoare de garantie bancara.
Camin Spital SibiuStr. Azilului Nr. 4 SibiuBiroul Administrativ