Achizitie publica - Reparatii si remediere rezervor apa potabila 10.000 mc
Detaliu pentru invitatia numarul 342788
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342788/18.02.2013
Denumire contract: Reparatii si remediere rezervorapapotabila10.000 mc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Somes S.A.Cod fiscal: R 201217, Adresa: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264430050, Fax: +40 264430886
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264430050, fax: +40 264430886, persoana de contact: Serviciul Achizitii, [email protected], tel.+40 0264430050
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. Compania de Apa Somes S.A., B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Cluj-Napoca. etaj 1, camera 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii si remediere rezervorapapotabila10.000 mc
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul include lucrari de reparatii si remediere la pereti si acoperisulrezervorului.-Valoarea estimata fara TVAa contractului :582.460 lei , la care se adauga cheltuielile diverse si neprevazute in cuantum de 18.014 lei;
-La elaborarea oferteise va avea in vederesi cuantumul cheltuielilor diverse si neprevazute stabilit prin devizul general al investitiei , respectiv 18.014 lei, fara TVA, cu mentiunea ca fiecare ofertantva evidentiaaceasta sumain mod distinct in cadrul propunerii financiare ;Descrierea lucrarilor este disponibilain sectiunea IICaietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire;
II.1.6) CPV: 45261300-7 - Lucrari de hidroizolare si de instalare de burlane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 600, 474 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 10.000 lei. Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda , pentru evaluare si raportare unitare ale cuantumului garantiei de participare se va utiliza cursul de referinta comunicat de BNR la data publicarii invitatieide participare in SEAP.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile, incepand cu termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin: a)depunere directa la casieria S.C.CAS S.A.b)virament bancar, ordin de plata semnat de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN RO28RNCB0106000767440001 deschis la BCR Cluj- Napoca.c)instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, conform Formularului nr.15.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(IMM), conform Formularului nr.10;Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.Restituirea garantiei de participare se face dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art. 88, alin.(4) din H.G.nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului fara TVA . Garantia de buna executie poate fi constituita printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Formular nr.20 , sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale , cu respectarea prevederilor art.90, alin. (3) din HG 925/2006 completat cu HG1045/2011. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de buna executie. Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92. alin.(4) din HG925/2006;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantulva prezenta Formularul nr. 9 -Informatii Generale . Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani a operatorului economic sa fie cel putin 1.000.000 lei;Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci indeplinirea indicatorului "cifra de afaceri" se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului;Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM-urilor va fi admisa in cuntum de 50% din valoarea impusa ; Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-uri, beneficiaza de aceiasi reducere a cifrei de afaceri; Daca operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare, cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator ;In cazul cifrei de afaceri globala exprimata in euro , pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Indeplinirea in ultimii 5 ani, cel putin a unui contract de lucrari similare, a carui valoare sa fie minim 500.000 lei.Operatorul economic va prezenta lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Formulartul nr. 11, insotita decertficare de buna executie. Respectiva certificare va indica beneficiarii indiferentdaca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privativaloarea , perioada , si locul executiei lucrarilor si sa precizeze daca au fost efectuate in conformitatecu normele in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantul va prezenta informatii referitoare la efectivele mediianuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducerein ultimii 3 ani, precum si informatii referitoarela personalul tehnic de specialitate de care ofertantuil dispune, sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catrea acesta, pentru indeplinirea contractului - Formularul nr.12;, Sef de santier/punct de lucru-absolvent de studii tehnice universitare, cu experienta in executarea lucrarilor de constructii, dovedita prin participarea la cel putin un contract similar;Se vor prezenta : - CV;
-diploma de studii;
-contract de munca/contract de colaborare sau angajament;, Responsabil tehnic cu executia-atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului pe domeniul constructii civile si industriale.Temei legal Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii;Se vor prezenta : -CV;
-certificat de atestare tehnico-profesionala pentru calitatea de responsabil tehnic cu executia pe domeniul constructii civile , industriale valabil la data limita a depunerii ofertei ;
-contract de munca /contract de colaborare sau angajament;
-legitimatie responsabil tehnic cu executia in termen de valabilitate ;, Responsabil cu controlul tehnic al calitatii (CQ), absolvent de studii tehnice universitare;Se vor prezenta : - CV;
-decizie de numire ca responsabil CQ;
-diploma de studii;
-contract de munca /contract de colaborare sau angajament ;, Responsabil cu raspunderi specifice in domeniul securitatii si sanatatii lucratorilor, care sa fi urmat un program de pregatire in domeniul securitatii si sanatatii in munca . Temei legal Legea 319/2006 si HG955/2010;Sevor prezenta : - CV;
-diploma de studii, in domeniul securitatii si sanatatii in munca ;
-contract de munca/contract de colaborare sau angajament ;, Ofertantul va prezenta Formularul nr. 5 informatii privind subcontractantii ;In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrari, are obligatia de a preciza parte/partile pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere alesubcontractantilor precum si specializarea acestora;In situatia in care ofertantul este desemnat castigator, are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie inconcordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract;, Ofertantul va prezenta Formular nr.13- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Ofertantul trebuie sa dispuna de echipamente si utilaje pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008 pe domeniul care face obiectul contractului;Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementata si mentine un sistem de management al calitatii conform cerintelorstandardului SR EN ISO9001:2008 pentru partea de contract pe care o executa ;, Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management de Mediu conform cerintelor standardului SR EN ISO 14001:2005 pe domeniul care face obiectul contractului;Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementata si mentine un sistem de Management de Mediu conform cerintelorstandardului SR EN ISO 14001:2005 pentru partea de contract pe care o executa ;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2013 11:02