Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii si remediere rezervor apa potabila 10.000 MC


Detaliu pentru invitatia numarul 335862
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania de Apa Somes S.A.
Numar invitatie: 335862/21.09.2012
Denumire contract: Reparatii si remediere rezervor apa potabila10.000 MC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Somes S.A.Cod fiscal: R 201217, Adresa: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264430050, Fax: +40 264430886
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264430050, fax: +40 264430886, persoana de contact: Serviciul Achizitii , [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. Compania de Apa Somes S.A., B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Cluj-Napoca. etaj 1, camera 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii si remediere rezervor apa potabila10.000 MC
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul include lucrari de reparatii si remediere la peretiisi acoperisul rezervorului.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 572, 362 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5.000 lei . Perioada de valabilitate agarantiei pentruparticipare va fi de 60 de zile de la teremenullimita de depunere a ofertei .Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin : a) virament bancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea S.C.COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN RO28 RNCB 0106 0007 6744 0001 deschis la BCR filiala Cluj-Napoca ;b)-instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in originalin conformitate cuFormular nr.15;IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii, prezentand in acest sens, Declaratiei privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, ,-Formular nr.10;In cazul depunerii ofertei de catre un grup de operatori economici , pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004 , fiecare operator economic trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor; Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire , vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere .Restituirea garantiei de participare se face dupa semnarea contractului , dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadeide valabilitate a ofertei . Dupa primireacomunicarii rezultatuluiprocedurii ofertantii acaror oferte au fost declaratenecastigatoareau drepul de aobtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art.88 , alin(4) dinH.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului fara TVA . Garantia de buna executie poate fi constituita printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Formular nr.20 , sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale , cu respectarea prevederilor art.90, alin. (3) din HG 925/2006 completat cu HG1045/2011. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% dincuantumul garantiei de buna executie. Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art. 92. alin. (4) din HG925/2006;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta-Formular nr.2;2.Declaratie privind calitateade participant la procedura- Formular nr.3;3.Declaratia privind neancadrarea in situatia art.180 a operatorului economic/tertului sustinator-Formular nr.6 ;4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 a operatorului economic/tertului sustinator- Formular nr.7;5.Certificat de atestare fiscala, privind datoriile la bugetul consolidat general, din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei ;Certificat fiscal privind datoriile la bugetele locale , din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei;6.Declaratie privind neincadrarea in art.69?1 din OUG 34/2006 , a operatorului economic/tertului sustinator -Formular nr.8 ; Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea , derulareasi finalizarea procedurii : Dorin Ciataras, Rodica Filip, Calin Neamtu, Doina Ivan , Maria Calatan , Dorin Somesfalean ;Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerintele prevazute la Sectiunea III.2.1.a).In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatorieconomici beneficiaza de sustinerea situatieieconomice si financiarea unui/unor terte persoane , atunci acesta are obligatiade a dovedi sustinereade carebeneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm a persoanei respective incheiat in forma autentica - Formular nr.18, prin care acesta confirma ca va pune la dispozitia afertantului resursle financiare invocate . Persoana care asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire , conform prevederilorart. 180, art. 181 lit.a), c), si d) si 69?1 din OUG 34/2006cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sensFormularele nr.6, 7 si 8;In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatorieconomici beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionalea unui/unor terte persoane , atunci se va prezenta o declaratie in conformitate cu Formularul nr.19, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia afertantului resursle tehnice si profesionale invocate . Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionalanu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire , conform prevederilorart. 180, art. 181 lit.a), c), si d) si 69?1 din OUG 34/2006cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sensFormularele nr.6, 7 si 8; Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , cu cel mult 30 de zile inainte de datadepunerii ofertei din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ;Daca un grup de operatori eonomici depun oferta comuna, atunci fiecare operator economic va trebui sa prezinte si sa indeplineasca aceasta cerinta;Certificatul constatator se poate depune/prezenta in oricare din formele : original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea , conform cu originalaul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante , pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv 2009, 2010, 2011 a operatorului economic sa fie cel putin 1.000.000 lei; Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci indeplinirea indicatorului "cifra de afaceri" se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului;Cifra deafaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMMurilorva fi admisa in cuntum de 50% din valoarea impusa ; Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor, beneficiaza de aceiasi reducere a cifrei de afaceri;Daca operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare, cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator ;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Indeplinirea in ultimii 5 ani , a unui contract de lucrari similare , a carui valoare sa fie minim400.000 lei;Ofertantul va prezenta lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Copie dupa parteadin contract/e din care sa reiasa ca datelementionatein Formularul nr. 11sunt reale ;Copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor;Recomandare din parteabeneficiarului de contract;, Cerinta 2.Ofertantul trebuie sa dispuna de personal cu pregatire profesionala si calificare corespunzatoare pentru indeplinirea contractului;, Cerinta 3.Sef de santier/punctdelucru-absolvent de studii tehnice universitare, cu experienta in executarealucrarilor de constructii, dovedita prin participarea la cel putin un contract similar; Ofertantul va prezenta CV , diploma de studii, contract de munca/contract de colaborare sau angajament;, Cerinta 4.Responsabil tehnic cu executia-atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului pe domeniul constructii civile , industriale si agrozootehnice. Temei legal Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii; Ofertantul va prezenta CV , certificat de atestare tehnico-profesionala pentru calitatea de responsabil tehnic cu executiape domeniul constructii civile , industriale si agrozootehnice, valabila la data depunerii ofertei , contract de munca /contract de colaborare sau angajament;, Cerinta 5. Responsabil cu controlul tehnic al calitatii (CQ), absolvent de studii tehnice universitare;Ofertantul va prezenta CV , decizie de numire ca responsabil CQ , diploma de studii , contract de munca /contract de colaborare sau angajament ;, Cerinta 6.Responsabil cu raspunderi specifice in domeniul securitatii si sanatatii lucratorilor, care sa fi urmat un program de pregatire in domeniul securitatii si sanatatii in munca . Temei legal Legea 319/2006 si HG 955/2010;Ofertantul va prezenta CV , diploma de studii, in domeniul securitatii si sanatatii in munca , contract de munca/contract de colaborare sau angajament ;, Cerinta 7.In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze oparte din contractul de lucrari, are obligatia de a preciza parte/partile pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere alesubcontractantilor precum si specializarea acestora;In situatia in care ofertantul este desemnat castigator, are obligatia de a prezentacontractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie inconcordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract;, Cerinta 8. Ofertantul trebuie sa dispuna de echipamente si utilaje pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008 pe domeniul care face obiectul contractului;Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementata si mentine un sistem de management al calitatii conform cerintelorstandardului SR EN ISO9001:2008 pentru partea de contract pe care o executa ;, Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management de Mediu conform cerintelor standardului SR EN ISO 14001:2005 pe domeniul care face obiectul contractului;Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementata si mentine un sistem de Management de Mediu conform cerintelorstandardului SR EN ISO 14001:2005 pentru partea de contract pe care o executa ;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2012 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer