Achizitie publica - Reparatii statie hidrometrica Caransebes
Detaliu pentru invitatia numarul 330753
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330753/29.06.2012
Denumire contract: Reparatii statie hidrometrica Caransebes
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA BANATCod fiscal: RO23886284, Adresa: B-dul Mihai Viteazu, nr.32, Timisoara, Telefon: 0256492097, Fax: 0256491798
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii statie hidrometrica Caransebes
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia de trepte de acces din beton armat, platforma cu podina din dulapi de lemn si baraca metalica conform caiet de
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 41, 121.98 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 822.43 lei, sub forma de scrisoare de garantie bancara, ordin de plata in contul RO61TREZ6215005XXX010560 Trezoreria Timisoara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii.Perioada de valabilitate este de 30 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Cuantumul care se va retine din garantie in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 - Nu se retine.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este in valoare de 5 % din valoarea fara TVA a contractului, . Constituita prin : a) scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii b) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (candidatul/ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractulu
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A), declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181(formular 12B), declaratie privind calitatea de participant la procedura(formular 12C), Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(formular O), certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice emis de MFP sau unitatile subordonate si certificat privind plata impozitelor si taxelor locale emis de primarie, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006(Formular conflict).Persoane cu functie de decizie : Sandu Constantin Stefan, Gavril Dorin, Vlaicu Ionel, Gal Aurica, Stanculescu Anisoara. Prezentare formular emis de ORC.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelorlucrari executate in ultimi 5 ani, sa fie indeplinit un contract similar finalizat in valoare de cel putin 13.707, 32 lei-PV receptie, Informatii privind personalul - efective medii, Nominalizati responsabilul cu controlul tehnic si calitatea in constructii, conducerea propusa pentruexecutia investitiei- RTE, sef santier, CV-uri, Informatii privind subcontractantii, daca este cazul, Declaratie privind utilajele, echipamentele de care dispune operatorul pentru indeplinirea contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 11:41