Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii statii hidrofoare SCJUT+Ortopedie


Detaliu pentru invitatia numarul 333653
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Numar invitatie: 333653/14.08.2012
Denumire contract: Reparatii statii hidrofoare SCJUT+Ortopedie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta TimisoaraCod fiscal: 4663448, Adresa: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Telefon: 0356433114, Fax: 0356433114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Romania, cod postal: 300736, telefon: +4 0356433299, fax: +4 0356433114, persoana de contact: Cosmin-Sergiu Muntean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii statii hidrofoare SCJUT+Ortopedie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari-Reparatii statii hidrofoare SCJUT+Ortopedie
II.1.6) CPV: 45332200-5 - Lucrari de instalare de echipamente pentru distributia apei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 193, 540 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP=3.870 lei Red 50% pt IMM-uri cf L346/2004.Pt a benef de red de 50%, of-tul va prez cu GP si actul dov cf art.7 din L346/2004, resp Form ?Declr priv incadr in categ IMM??Anexa 1 la L346/2004. Obs: In cazul in care of-tul a const GP in calit de IMM (50 % din val GP) si nu face dov ca e IMM cf alin. precedent, of-ta va fi respinsa. Pt a se putea prevala de prev art.16 alin.2 din L346/2004, toti membrii unei asoc vor avea oblig prez declr priv incadr in categ IMM. Modul de const a GP: ? se poate const cf prev art.86 din H.G. nr.925/2006 sau SGB(in orig) in fav AC elib de o banca din RO sau, dupa caz, de o banca din strainatate ? Form nr.1; sau OP cu cond confirm de catre banca emitenta pana la data deschiderii of-lor in contul IBAN- RO91TREZ6215005XXX000320-Trez TM sau numerar la casierie orar 09-14 zile lucratoare; ?GP se prez in orig, in cuantumul si pt per prev in DA. Per de valab a GP treb sa fie cel putin= cu per de valab a of-tei, resp. 90 de zile de la termenul limita de primire of-lor. GP se ataseaza de plicul ext al ofertei. Of-le care nu prez dov GP const in cuantumul, forma si avand per de valab vor fi respinse. AC are dreptul de a retine GP: I. In conf cu prev art.87 din H.G.925/2006, of-tul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm situatii: a) isi retrage oferta in per de valab a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castig, nu const gar de buna exec in per de valabi a of-tei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr; c) oferta sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze contr de AP/acordul-cadru in per de valab a of-tei; II. In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, AC va retine din GP cuantumul stabilit in conf cu art.278^1 din OUG. 34/2006. GP se va rest in conf cu art.88 din H.G.925/2006.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin: -cf prev art.90 alin.1 din H.G. nr.925/2006;
-Virari succesive din facturile partiale de plata, in contul de garantii deschis de Executant, in conformitate cu prevederile HG nr.1045/2011, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, la dispozitia Achizitorului; Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului ;
-SGB cf formularului nr.15. Reducere 50% pt IMM-uri def cf Legii 346/2004. Pt a se putea prevala de preved art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004, toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM. Garantia de buna executie trebuie constituita in termen de maximum 15 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: NotaSe permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratie privind eligibilitatea -formularul nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata -formularul nr.3?Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau echivalent; se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele?Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale sau echivalent; se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formularul nr.4Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata -Formularul 5Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: -Manager -Asist. Univ. Dr. Noditi Gheorghe --Director Financiar-Contabil - ing.ec. Maria Saracan-cons.jr. - Lioara Bartulov-Sef Serviciu Aprovizionare - Tiberiu Balog-Sef Contracte - Badea CristinaDeclaratie privind calitatea de participant - formularul 6 NotaSe permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.?pentru Persoane juridice/fizice romane-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.?pentru Persoane juridice/fizice straine -Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completarea si prezentarea Formularului7-Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari de constructii executate in ultimii 5 ani - Prezentarea si completarea Formularului 8, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - Prezentarea si completarea formularului 9, Informatii referitoare la personalul de conducerePrezentarea si completarea formularului 10 Nota: Se va prezenta numarul si structura personalului responsabil direct de indeplinirea contractului.Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: - CV-uri din care sa rezulte studiile, pregatirea si experienta profesionala, calificarea si atestarea profesionala; - diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala); - autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente (aflate in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor) sau, dupa caz, deciziile de numire pentru pozitia respectiva., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie de lucrariPrezentarea si completarea formularului 11 Nota: Se vor prezenta dotarile disponibilizate pentru executia lucrarii. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului de executie indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie sau concesiune)., Declaratia privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - Se va completa si prezenta Formularul 13. Se prezinta lista subcontractorilor si acordurile de subcontractare, precum si specializarea acestora/autorizare activitate subcontractata. In cazul in care nu exista subcontractanti, se va prezenta declaratia cu mentiunea ?Nu este cazul? in coloana ? Denumire subcontractant din tabelul prevazut in Fomularul 13. Se va completa si prezenta Formularul 5. Subcontractantii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile., Informatii privind asociatii, (daca este cazul): in cazul asocierii mai multor op-ri economici: - Se vor prez doc-le prev la cap III.2.1.a) si III.2.1.b). - cerintele privi capac tehnica si capac eco-financiara trebuie sa fie indepl prin cumul de grupul de asociati, prezentandu-se in acest sens doc-le necesare. - Standardele de asigurare a calitatii si de protectie a mediului cf III.2.3.b)trebuie sa fie prez de fiecare asociat. Se va prez acordul de asociere (Formularul 14 ) care trebuie sa contina cel putin: ? Lista tuturor asociatilor cu datele de identificare ale acestora si cu specificarea reprezentantului legal ? Nominalizarea liderului de asociatie ? Clauze priv raspunderea solidara a asociatilor pt indepl contractului ? Clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, in situatia in care oferta este declarata castigatoare ? Clauze priv categ-le de servicii/lucrari care vor fi prestate/executate de fiecare asociat si valoarea lor, Informatii privind tertul sustinatorTertul sustinator va prezenta doc-le solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69^1, 180 si art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 si Formularele 16, 17, 18, 19 dupa caz.In cazul in care of-tul isi demonstreaza sit. ec. si financiara, precum si/sau capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de o terta persoana, conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei - Se va prezenta copie dupa certificat., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificat sistemul de management al mediului ISO 14001 sau echivalent, in domeniul aferent obiectului prezentului contract, valabil la data deschiderii ofertelor -Se va prezenta copie dupa certificat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2012 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer